Hotel Supreme

Meer hotelinfo

44 reviews over Hotel Supreme

• 9Kasper v Burk16-08-2013

Goeie plek

Hotel supreme is erg goed service kamer zwembad ligging

Met jonge kinderen

• 8Marcia14-08-2013

Wij gaan hiernaar terug!!!

Hotel Supreme, Marmaris is kleinschalig. Centraal en rustig gelegen t.o.v. boulevard, strand. Geweldig personeel bij bar/restaurant. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Alleen de handdoeken worden maar om de 3 dagen verwisseld en de airco is €43,- per week. Erg kindvriendelijk door de familiekamers en dat ze gek op kinderen zijn daar.

Met jonge kinderen

• 10Frank Brakenhoff11-08-2013

Geweldig

Hotel Supreme in Marmaris is ons uitstekend bevallen: prima eten, goede schoonmaak, niet ver van het strand (tip: het strand van Icmeler is beter dan dat van Marmaris en je bent er zo), prijs-kwaliteitverhouding heel goed, het is er 's avonds rustig (in tegenstelling tot menig ander hotel in de omgeving), een leuk en gezellig zwembad dat goed wordt schoongehouden en het belangrijkste: het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en altijd in voor een geintje. Men heeft Nederlanders hoog in het vaandel staan als gasten. Perfect. Fam. Brakenhoff, Nijmegen

Met oudere kinderen

• 7Bert02-08-2013

Goede locatie

Hotel Supreme in Marmaris is een plek waar je goed kunt verblijven wanneer je niet te grote eisen hebt. Het is netjes, het personeel is vriendelijk, het eten redelijk en de kamers aardig. Het is niet super de luxe. Het is een klein stukje lopen naar het (te volle) strand en een behoorlijk stuk naar het centrum. Het uitzicht van de balkons verschilt. Het A gebouw is beter.

Met oudere kinderen

• 9Angelique08-07-2013

Super Vakantie!!

2 weken hier ons verblijf gehad. Alles ziet er netjes uit, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Zwembad is niet groot, maar je had altijd plek! Schoonmaak was oke.. het was niet 'perfect' maar vond het goed genoeg :-) .. Voor kinderen zijn ze erg vriendelijk, maar er is verder niet veel voor te doen.. strand is zo'n 10 a 15 min lopen (gelopen met +/- 38graden) veel leuke restaurants en winkels in de buurt.. kortom: ZEKER EEN AANRADER ..

• 6Nels20-06-2013

Geen 2e keer meer

In tegenstelling tot wat we bij de beoordelingen lazen,viel t ons erg tegen. Het ontbijt was zeer beperkt,diner stelde niet veel voor,veel stoofpotjes en uitgedroogde patat,niet iets van vis of vlees. Een aantal keren geen water uit de douche,slechte schoonmaak. Personeel was heel aardig.Dit is zeker geen 4 sterren waard!

• 10Eline03-03-2013

Top vakantie gehad!

Wij hebben 2 weken in dit prachtige hotel gezeten. Het hotel is nieuw en ziet er erg netjes uit. Ook is er leuk personeel heel erg beleeft en ze proberen je hier heel erg te vermaken. Ook is alles dichtbij zoals een supermarkt of de bus of taxi plaats zo ben je binnen 5 min in het stadje of bij het strand. Lopend is trouwens ook prima te doen. Het eten in het hotel was ook goed er was genoeg keus en het smaakte lekker. Het was een top vakantie en wij zouden er zeker nog is naar terug willen gaan!

Anders

• 9Erik en Maria 24-02-2013

Geweldig gehad. Zekers Opnieuw !

Wij hebben 3 weken vakantie gehad. Super schoon hotel,7 minuten lopend naar t strand. Eten zeer variërend,er was een open keuken met showcooking. Er was ook een Nederlandse gastvrouw aanwezig, die veel oog had voor haar gasten. Onze complimenten voor al het personeel daar, wat gastvrij, altijd met een glimlach en een vriendelijk woord. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad en willen we in de toekomst zekers nog eens terug komen. Echt een aanrader Supreme. Je zult geen spijt hebben.

• 9elise23-09-2012

Een zeer gewaardeerd hotel ,perfect en proper !

Kom hier zeker naar terug ,prijs -kwaliteit verhouding zeeeeer goed . Voor mij 7a 8 min .stappen tot aan het strand . had bed and breakfast ,maar heb ook enkele keren s'avonds daar gegeten ,en naar verhouding met prijs goed ,maar kon met meer variatie . Kamer en badkamer perfect ,onderhoud perfect ; afwerking van hele hotel en inrichting is zeker door goede vakmannen en architecten gedaan ,in mijn ogen zeer smaakvol hotel ,en 4 sterren waard

Alleenreizend

• 9Kimberly en Cliff11-08-2011

Voor herhaling vatbaar!

Wij, ik en mijn vriend, zijn net terug van 10 dagen vakantie in Hotel Supreme. Zeer mooi, recent hotel. Kamers zijn proper. Mooie badkamer. Min puntje was dat wij op de 3 de verdieping sliepen en er geen lift aanwezig was. Ook vaak heel warm in de kamers. Maar met airco valt dit wel op te lossen ( betalend). Personeel is zeer vriendelijk en laat iedereen het naar zijn zin te krijgen. Ook de Turkse BBQ night is zeker een aanrader! Voor ongeveer € 12,50 per persoon was er BBQ met aansluitend breakdancers, folklore dance en buikdanseres. Het eten in het hotel was lekker, al hebben wij vooral van de restaurantjes aan de kust gebruik gemaakt, waar je ook voor een prijsje kon eten. Als uitstap zijn we op Jeepsafari geweest die we geboekt hebben bij Leo, om de hoek van de straat. Zeker betrouwbaar ook! Kortom een mooie reis!

5 tips over Hotel Supreme

• Ake Sikkema, 15-10-2013

Op goede loopafstand van het strand maar niet de drukte van de boulevard.

• Bert, 02-08-2013

Zwemmen kun je beter in Izmeler (ongeveer 3km). Dit is veel mooier en ruimer. Er loopt een (gratis)pendel bus vanuit het hotel naar dit strand.

• Angelique, 08-07-2013

maak zeker een boottocht op de catamaran! ook de turkse avond is een aanrader.

1 vraag over Hotel Supreme

• maaike, 02-02-2017

minibar

wij hebben geen ervaring met een minibar. Dus ik vroeg me af kun je hier zelf ook spullen in leggen? En is water gratis wat er in ligt of ook tegen betaling?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages