Hotel Supreme

41 reviews over Hotel Supreme in het Nederlands

Super mooi

Karen NLD
12-1-2016

Zeer mooie hotel dat zich duidelijk onderscheid van alle andere hotels in de buurt,, normaal zwembad en tot mijn grote verbazing hebben ze ook een mini zwembad voor kinderen. Personeel was heel erg vriendelijk en zij hebben ons heel erg veel geholpen met het verkennen van de omgeving. De kamer was splinternieuw en werd ook elke dag schoon gemaakt,

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastisch hotel

James Amsterdam
10-1-2016

Om heel eerlijk te zijn voordat we aankwamen bij dit hotel had ik behoorlijk veel twijfels en vraagtekens, maar gelijk bij binnenkomst van dit hotel waren mijn twijfels gelijk weggenomen en ik werd gerustgesteld. Het personeel heeft ons erg warm ontvangen bij de receptie. Kamers waren netjes en erg schoon. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en dagelijks waren er zeer verschillende gerechten, we hebben dan ook niet de behoefte gehad om buiten het hotel opzoek te gaan naar restaurants. Ligging van dit hotels is op max. 15 minuten loopafstand van het strand en winkelcentrum. Top hotel en zeker aan te raden

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Geslaagde vakantie

Albert!
8-1-2016

Gelijk bij binnenkomst van dit hotel is ons opgevallen dat het personeel met een glimlach klaarstond, dat vonden wij zeer indrukwekkend. Een mooie kamer waar er elke dag werkelijk alles tot in de puntjes goed verzorgd en netjes opgeruimd werd, nogmaals onze dank hiervoor. Ligging van het hotel is op loopafstand van het centrum en bus vervoer naar het centrum is continu aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Wij komen terug Hotel Supreme!

Erkan en Handa
22-3-2015

Dit was de eerste keer voor ons om Marmaris te kiezen als vakantiebestemming voor 3 weken. Wij hebben als een gezin zijnde voor Hotel Supreme gekozen, omdat we de fotos op internet van hadden gezien en de locatie onderzocht hadden via google maps. Wij wouden niet echt bij een hotel terechtkomen waar t behoorlijk luidruchtig is met keihard muziek in de buurt, maar wel bij een serieuze locatie. Bij aankomst heeft de personeel van t hotel ons zo verwelkomt, dat we toen al een gevoel kregen dit gaat een leuke vakantie worden. Onze kamer was gericht naar t zwembad en was een familiekamer en werd goed schoongemaakt regelmatig de handdoeken en lakens, waarbij we een kleine fooitje achterlieten soms. Eten vonden we erg lekker, maar smaken verschillen natuurlijk. Medewerkers van t hotel, bar personeel en keuken deden erg hun best voor de vakantiegangers, Wij komen zekers dus terug naar Marmaris en wel opnieuw naar hotel Supreme. Prijs en kwaliteit spreekt ons erg aan bij hotel Supreme.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekend hotel!!!

yenal
14-4-2014

leuk hotel lekker eten vriendelijk personeel het weer in Marmaris is perfect.

leuke omgeving mooie kamers zeker voor herhalling vatbaar we habben een geweldige vakantie gehad! lekker gezwommen en weining gedaan ,echt uitgerust.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Klein maar goed holtel

Wim en Irma
27-10-2013

Klein, maar goed casual hotel. Kamers schoon, maar door ligging in woonwijk geen echt mooi uitzicht. Ongeveer 8 min. lopen naar het strand, boulevard en winkels. Eten prima en afwisselend. Handdoeken werden niet dagelijks verschoond. Leuk hotel voor redelijke prijs. Wij willen er nog wel een keer terugkomen, dus onze ervaringen zijn zeer positief.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Uitstekend familiehotel

Ake Sikkema
15-10-2013

Hotel "Supreme" de Luxe is een klantgericht vriendelijk familiehotel waar de gast centraal staat bij het personeel. Schone kamers, in een relatief rustige buurt. Strand op loopafstand (10-15 minuten). Het zwembad schoon. Bij de receptie staat de klant centraal. Het diner is eenvoudig maar van goede kwaliteit (vers). In verband met het naseizoen werd er aan tafel geserveerd i.p.v. buffet. Het ontbijt is ook van goede kwaliteit met ruime keuze. Openingstijden van de bar en restaurant is uitstekend. Ruimte voor een drankje en ontspanning.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

Geen 3,5 sterren waard

A. Luhmann
12-10-2013

Het hotel ligt op loopafstand (circa 400 meter) van het strand. Echter ligt het naast een ander hotel dat tot vroeg in de morgen harde muziek draait. Slapen met open balkondeuren is bijna onmogelijk. Het personeel is aardig, echter spreken de mensen aan de receptie heel slecht Engels. De kamers zijn niet bijzonder schoon en ook in de badkamer moet men niet onder de WC bril kijken. Het eten is redelijk. In de ochtend hebben zij elke dag het zelfde en maar één soort wit brood. S'avonds doen ze hun best, maar het eten is zeer zout. Het zwembad ligt vanaf 12 uur s'middags half in de schaduw. Als het vol is, zijn er dus weinig ligbedden in de zon. Voor kinderen is er niets te doen.
Voor één weekje zon en niet te hoge verwachtingen is het een redelijk hotel dat 3 (Turkse) sterren verdiend. Maar zeker niet meer.

Gereisd Met partner in september 2013

De basis is prima

Roelefien Heeres
14-9-2013

De plaats Marmaris vonden wij te massaal en toeristisch. maar de basisdingen in dit hotel waren prima. De (familie) kamer was groot genoeg, de bedden lagen lekker, het zwembad was relatief groot, het eten was goed en de service was ook prima. De ligging is ook goed, want rond het hotel is het rustig, terwijl je wel makkelijk met de bus naar de haven, de fontein en de markten van Marmaris kan gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Gezellig kleinschalig hotel

moutarde
18-8-2013

Dit is een gezellig kleinschalig hotel. Het barpersoneel, os Ibrahim, Latif, Ali en Ozzie zorgen ervoor dat het s'avonds erg geslaagd is. Het eten is goed van smaak en afwisselend. De schoonmaak laat te wensen over, vaak alleen maar bedden dichtslaan en rol wc papier. Wel is t zo dat zodra wij als gezin in familiekamer, vroegen om extra wc rol, kapotte bedlampjes of badmat, alles vrij snel geregeld was. Wat ik las over weinig schone handdoeken klopt niet. Zwembad werd regelmatig gecheckt, en de service rond zwembad is goed. Bij aankomst kregen we kamer waar we niet content mee waren, geen probleem. Kregen goede vervanging in B gebouw op begane grond ipv 2e verd. Perfect! ( Kamer 112)Tip voor ouders met kids in de leeftijd van 13 + 18( net als wij) neem 2 2 persoonskamers; zodoende zijn 2 douches en 2 sleutels. Wij hebben veel excursies gedaan( boek alles samen voor veel korting!!) maar het is wel veel massa toerisme wat ons beetje tegen viel. Al met al goede vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Supreme in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Supreme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.