Hotel Supreme

44 reviews over Hotel Supreme

• 2017
    10Thomas Amsterdam08-02-2017

Prima hotel

als je op vacantie gaat ga dan naar Supreme: Supreme Hotel hebben wij als gezin gekozen, het zit dicht bij het centrum en stad binnen 5 min ben je bij het strand. In het Hotel heb je eeen zwembad, het personeel is zeer vriendelijk in de ochtend en avond heb je een onbeperkt zeer uitgebreid buffet het eten was heerlijk veel verschillende gerechten eten is van goede kwaliteit ik bedank hiervoor. We hebben zeer genoten mocht Marmaris op je weg vallen kijk niet naar een ander Hotel zou ik zeggen..

Met vrienden

• 10Utrecht15-01-2017

Fantastich Supreme!

. FamilieHotel Met je vrouw, gezin, famillie vriendin kan je hier heerlijk verblijven. Het is er erg compfor en schoon eerlijk belangstellend en veilig, gevoel heb je in dit Hotel je voelt je als inje eigen huis.De ontvangst is uitstekend in het stadje Marmaris 500 meter vanaf het strand in de avond of overdag kan je heel makkelijk met openbaar vervoer overal naartoe.. als je in Marmaris verblijft zou ik niet lang nadenken en snel reserveren in dit hotel.

• Oude reviews

10Ronald29-10-2016

Marmaris Supreme

Marmaris Supreme In deze Hotel zijn we voor 1 avond verbleven de reden is dat we de volgende dag naar Rodo's zouden gaan, omdat het dicht bij de stad en haven is hebben we voor deze Hotel gekozen. De kamers waren schoon, de bedden en badkamer waren netjes modern.Het personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was redelijk goed, toen we terug waren van Rodos verbleven we natuurlijk nog even bij dit Hotel ik raad het ook iedereen aan.

• 10femke20-10-2016

Suikerfeest Vacantie

We hebben gekozen voor Marmaris dit is een van de mooie steden, dit jaar hebben we doorgebracht in Hotel Marmaris Supreme. Dit is een Hotel dicht bij een stad(merkezmi) het was er erg schoon en een gezellig Hotel. Ze hebben ons zeer warm ontvangen ondanks dat het suikerfeest was en overal heel druk was,is het zoals altijd in een schone stad heerlijk om hier te zijn waren we omringd door aardig personeel, we kregen aandacht ze waren zeer belangstellend.. Het was een onvergetelijke tijd in Marmaris. Als ik de referentie's lees van het Hotel dan wil ik niet overdrijven maar je krijgt echt waar voorje geld, het is maar net wat voor verwachtingen je hebt, kies je voor een 5 ster dan betaal je er voor maar je kan ook voor goedkoper kiezen om in een tent te ver blijven het is maar net wat je zelf wilt..

• 10Wesley van Dijk29-06-2016

100% aanrader

Kwamen snachts aan koffer werden meteen naar kamer gebracht personeel kent je bij naam niks is teveel gevraagd spreken prima engels op ons verzoek is de Russische vlag voor hotel vervangen voor een Nederlandse hadden All inclusief heerlijk gegeten en gedronken laatste dag vertrokken we om 19:00 hebben speciaal voor ons nog pizza besteld zodat we konden eten om 17:00uur kamers dagelijks schoongemaakt

bedankt voor een top tijd ibrahim, marty, ossie, de manager !

• 8Sharon18-06-2016

Leuk hotel!

Mooie kamers, leuk zwembad. Hadden all inclusieve. Tussen de middag mochten we van de kaart kiezen en kwam het personeel dit netjes aan de tafel brengen. Het avondeten was all a carte vanwege de rustige bezetting in het hotel. Als er iets mis ging werd dit gelijk opgelost door het aanwezige personeel. Het barpersoneel spreekt prima engels, het personeel achter de receptie wat minder. Dit vonden wij storend want kregen hierdoor niet de goede informatie voor bijvoorbeeld de tijd om uit te checken, wat 12:00 is en als er iets mis ging was dit lastig communiceren.

De ligging is prima, je bent zo bij de boulevard. Aanrader: de hamam!

Met vrienden

• 10Fam. Klaasen18-02-2016

Geweldige ervaring

Een erg gezellig hotel, waar het personeel je op handen draagt. Niets is te veel voor hen om hun gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. De locatie is erg geschikt en we hebben heerlijk 's avonds gewandeld naar de haven en de winkeltjes. Ook een bezoek aan de hammam is écht een aanrader. Wij gaan in ieder geval zeker terug!

• 10alex nld16-02-2016

Prima hotel

Prima hotel vooreenredelijkeprijs

Hotel Supreme in Marmaris is eenzeergoed hotel.Het is eengemoedelijk hotel en hetpersoneel is vriendelijk en behulpzaam.Wehebben er een hele fijnevakantiegehad, Ookfijnecontacten met de gastengehad.

Kortomhetwaseenzeergeslaagdevakantiewaarwe zeker nogeensnaarterugzullengaan. De prijs/kwaliteitverhouding is heelgoed. Hetpersoneel is zeergastvrij en zeer behulpzaam.

• 9Rotterdam!03-02-2016

Fantastich

Bij binnenkomst in het hotel zijn wij ontvangen in de nieuw ingerichte lobby, we waren direct onder het indruk van de netheid van dit hotel. Het personeel is zeer hulpzaam, vriendelijk en stond altijd klaar met een glimlach. Het hotel heeft een uitstekende ligging, hotel ligt op loopafstand van het strand, het winkelcentrum en restaurant. Kortom een top hotel, een aanrader om uw vakantie door te brengen.

Alleenreizend

• 10melanie nld15-01-2016

Gezellig en goed hotel

Kleinschaligproper hotel, vriendelijkpersoneel en goede service,Personeel is supervriendelijk, komenzeerregelmatigdrankopnemen (watbijAllInnietveelgebeurt),Heerlijkecocktails en ligbeddenzowelbijzwembad. Zeker voorherhalingvatbaar.Het hotel is zeer schoon en fris Drinken en cocktails van een hoge kwalitei Goed hotel.....

Met oudere kinderen

5 tips over Hotel Supreme

• Ake Sikkema, 15-10-2013

Op goede loopafstand van het strand maar niet de drukte van de boulevard.

• Bert, 02-08-2013

Zwemmen kun je beter in Izmeler (ongeveer 3km). Dit is veel mooier en ruimer. Er loopt een (gratis)pendel bus vanuit het hotel naar dit strand.

• Angelique, 08-07-2013

maak zeker een boottocht op de catamaran! ook de turkse avond is een aanrader.

1 vraag over Hotel Supreme

• maaike, 02-02-2017

minibar

wij hebben geen ervaring met een minibar. Dus ik vroeg me af kun je hier zelf ook spullen in leggen? En is water gratis wat er in ligt of ook tegen betaling?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages