Hotel Supremesterstersterster

44 reviews over Hotel Supreme

• 2018
    3Paul196203-07-2018

Erg saai hotel, misschien leuk voor 65+

Hotel is 3 sterren en geen 4 wat de reisorganisaties beweren. All-in is van 10:00-23:00 en niet tot 24:00 wat ook verkeerd staat op de website. Na 23:00 gaat de stroom eraf. Er is dan niets meer te krijgen en het licht gaat uit. Trieste bar zonder muziek behalve tijdens het eten dan hoor je keihard 2 uur lang, 3 dezelfde nummers!! Eten is niet gevarieerd, ontbijt is erg karig. Kamers zijn niet zoals op de foto's, misschien 15 jaar geleden! Hotel Supreme ligt in een smal straatje helemaal ingebouwd tussen andere hotels en gebouwen, ook dit zie je weer niet op de foto's op de website. Heel knap hoe ze deze foto's nemen want je ziet er niets van. Kortom echt geen aanrader hotel Supreme. Behalve het zwembad dat was wel erg mooi en groot. Als ik de andere beoordelingen op Zoover lees snap ik niet hoe mensen dit een goed hotel kunnen vinden. Echt een trieste bedoening dit hotel, de slechtste die wij ooit in Turkije hebben gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    8Dhr. Erik08-10-2017

Prima hotel

Samen met m'n vrouw zijn we in september voor een week gebleven in Supreme Hotel. We hebben niks te klagen, prima verblijf gehad, eten was goed en de kamers waren schoon. Zwembad is wel wat van de kleine kant maar wel schoon. İdeaal om even heerlijk een dikke te nemen en te verfrissen. We komen zekers weer terug naar Hotel Supreme, vanwege gastvrijheid, ligging, schoonmaak, afstand tot centrum en strand en qua prijs de ideale hotel.

Gereisd met partner in september 2017

• 10David Nld13-07-2017

Fantastische vakantie.

Wij zijn 2vrienden die hier gekomen zijn, de kamer worden elke dag goed schoongemaakt, en over het heerlijke eten hier je hebt zoveel soorten eten je zal nooit met een lege maag blijven, het personeel is erg vriendelijk er is een leuke sfeer, ik raad het iedereen aan om naar dit hotel te komen.. U zult zich hier als thuis voelen, u kunt met een gerust hart boeken ...

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Utrecht15-01-2017

Fantastich Supreme!

. FamilieHotel Met je vrouw, gezin, famillie vriendin kan je hier heerlijk verblijven. Het is er erg compfor en schoon eerlijk belangstellend en veilig, gevoel heb je in dit Hotel je voelt je als inje eigen huis.De ontvangst is uitstekend in het stadje Marmaris 500 meter vanaf het strand in de avond of overdag kan je heel makkelijk met openbaar vervoer overal naartoe.. als je in Marmaris verblijft zou ik niet lang nadenken en snel reserveren in dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2016

• Oude reviews

10Ronald29-10-2016

Marmaris Supreme

Marmaris Supreme In deze Hotel zijn we voor 1 avond verbleven de reden is dat we de volgende dag naar Rodo's zouden gaan, omdat het dicht bij de stad en haven is hebben we voor deze Hotel gekozen. De kamers waren schoon, de bedden en badkamer waren netjes modern.Het personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was redelijk goed, toen we terug waren van Rodos verbleven we natuurlijk nog even bij dit Hotel ik raad het ook iedereen aan.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10femke20-10-2016

Suikerfeest Vacantie

We hebben gekozen voor Marmaris dit is een van de mooie steden, dit jaar hebben we doorgebracht in Hotel Marmaris Supreme. Dit is een Hotel dicht bij een stad(merkezmi) het was er erg schoon en een gezellig Hotel. Ze hebben ons zeer warm ontvangen ondanks dat het suikerfeest was en overal heel druk was,is het zoals altijd in een schone stad heerlijk om hier te zijn waren we omringd door aardig personeel, we kregen aandacht ze waren zeer belangstellend.. Het was een onvergetelijke tijd in Marmaris. Als ik de referentie's lees van het Hotel dan wil ik niet overdrijven maar je krijgt echt waar voorje geld, het is maar net wat voor verwachtingen je hebt, kies je voor een 5 ster dan betaal je er voor maar je kan ook voor goedkoper kiezen om in een tent te ver blijven het is maar net wat je zelf wilt..

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Wesley van Dijk29-06-2016

100% aanrader

Kwamen snachts aan koffer werden meteen naar kamer gebracht personeel kent je bij naam niks is teveel gevraagd spreken prima engels op ons verzoek is de Russische vlag voor hotel vervangen voor een Nederlandse hadden All inclusief heerlijk gegeten en gedronken laatste dag vertrokken we om 19:00 hebben speciaal voor ons nog pizza besteld zodat we konden eten om 17:00uur kamers dagelijks schoongemaakt

bedankt voor een top tijd ibrahim, marty, ossie, de manager !

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Fam. Klaasen18-02-2016

Geweldige ervaring

Een erg gezellig hotel, waar het personeel je op handen draagt. Niets is te veel voor hen om hun gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. De locatie is erg geschikt en we hebben heerlijk 's avonds gewandeld naar de haven en de winkeltjes. Ook een bezoek aan de hammam is écht een aanrader. Wij gaan in ieder geval zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10alex nld16-02-2016

Prima hotel

Prima hotel vooreenredelijkeprijs

Hotel Supreme in Marmaris is eenzeergoed hotel.Het is eengemoedelijk hotel en hetpersoneel is vriendelijk en behulpzaam.Wehebben er een hele fijnevakantiegehad, Ookfijnecontacten met de gastengehad.

Kortomhetwaseenzeergeslaagdevakantiewaarwe zeker nogeensnaarterugzullengaan. De prijs/kwaliteitverhouding is heelgoed. Hetpersoneel is zeergastvrij en zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9yenal14-04-2014

uitstekend hotel!!!

leuk hotel lekker eten vriendelijk personeel het weer in Marmaris is perfect.

leuke omgeving mooie kamers zeker voor herhalling vatbaar we habben een geweldige vakantie gehad! lekker gezwommen en weining gedaan ,echt uitgerust.

Gereisd met partner in augustus 2013

5 tips over Hotel Supreme

• Ake Sikkema, 15-10-2013

Op goede loopafstand van het strand maar niet de drukte van de boulevard.

• Bert, 02-08-2013

Zwemmen kun je beter in Izmeler (ongeveer 3km). Dit is veel mooier en ruimer. Er loopt een (gratis)pendel bus vanuit het hotel naar dit strand.

• Angelique, 08-07-2013

maak zeker een boottocht op de catamaran! ook de turkse avond is een aanrader.

1 vraag over Hotel Supreme

• maaike, 02-02-2017

minibar

wij hebben geen ervaring met een minibar. Dus ik vroeg me af kun je hier zelf ook spullen in leggen? En is water gratis wat er in ligt of ook tegen betaling?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages