Hotel Supreme

Hotel Supreme
8,5

5 tips over Hotel Supreme

Ake Sikkema, 15-10-2013
Op goede loopafstand van het strand maar niet de drukte van de boulevard.
Frank Brakenhoff, 11-8-2013
Als je niet goed tegen de hitte kunt en je bent niet afhankelijk van de schoolvakanties, dan is het misschien beter voor het voor- of naseizoen te kiezen.
Bert, 2-8-2013
Zwemmen kun je beter in Izmeler (ongeveer 3km). Dit is veel mooier en ruimer. Er loopt een (gratis)pendel bus vanuit het hotel naar dit strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Supreme voor je op een rij gezet:

Angelique, 8-7-2013
maak zeker een boottocht op de catamaran! ook de turkse avond is een aanrader.
elise, 24-9-2012

zeker aan te raden voor niet zo piepjonge mensen ,die de drukte en kakofonie van het nachtleven niet nodig hebben . voor degenen die vroeg gaan slapen :als je de schuifdeur van het balkon sluit ,stoort de muziek van de bar en het daarnaast gelegen aparthotel niet , en ik heb nog nooit een airco gehad die zo goed geplaatst was dat je dat in bed niet voelde ,maar toch goed koelde

We hebben een aantal aanbieders voor Supreme voor je op een rij gezet: