5 tips over Hotel Supreme

• Ake Sikkema, 15-10-2013

Op goede loopafstand van het strand maar niet de drukte van de boulevard.

• Bert, 02-08-2013

Zwemmen kun je beter in Izmeler (ongeveer 3km). Dit is veel mooier en ruimer. Er loopt een (gratis)pendel bus vanuit het hotel naar dit strand.

• Angelique, 08-07-2013

maak zeker een boottocht op de catamaran! ook de turkse avond is een aanrader.

• Frank Brakenhoff, 11-08-2013

Als je niet goed tegen de hitte kunt en je bent niet afhankelijk van de schoolvakanties, dan is het misschien beter voor het voor- of naseizoen te kiezen.

We hebben een aantal aanbieders voor Supreme voor je op een rij gezet:

Traveltroef
    Kras
    D-reizen
    D-reizen

• elise, 24-09-2012

zeker aan te raden voor niet zo piepjonge mensen ,die de drukte en kakofonie van het nachtleven niet nodig hebben . voor degenen die vroeg gaan slapen :als je de schuifdeur van het balkon sluit ,stoort de muziek van de bar en het daarnaast gelegen aparthotel niet , en ik heb nog nooit een airco gehad die zo goed geplaatst was dat je dat in bed niet voelde ,maar toch goed koelde