Hotel Supreme

44 reviews over Hotel Supreme

• 2018
    4Ramt. L23-09-2018

Nooit meer dit hotel

Er zijn 2 gebouwen, het tweede gebouw is vergane glorie. De hygiëne in de bar en eetzaal waren niet oké. Eten was erg karig en veel hetzelfde. Het klopt dat de bar om 23.OOuur sluit.Mensen achter de receptie en bar spraken nauwelijks Engels. Echt geen aanrader dit hotel onbegrijpelijk dat de schore zo hoog is bij zoover.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 3Paul196203-07-2018

Erg saai hotel, misschien leuk voor 65+

Hotel is 3 sterren en geen 4 wat de reisorganisaties beweren. All-in is van 10:00-23:00 en niet tot 24:00 wat ook verkeerd staat op de website. Na 23:00 gaat de stroom eraf. Er is dan niets meer te krijgen en het licht gaat uit. Trieste bar zonder muziek behalve tijdens het eten dan hoor je keihard 2 uur lang, 3 dezelfde nummers!! Eten is niet gevarieerd, ontbijt is erg karig. Kamers zijn niet zoals op de foto's, misschien 15 jaar geleden! Hotel Supreme ligt in een smal straatje helemaal ingebouwd tussen andere hotels en gebouwen, ook dit zie je weer niet op de foto's op de website. Heel knap hoe ze deze foto's nemen want je ziet er niets van. Kortom echt geen aanrader hotel Supreme. Behalve het zwembad dat was wel erg mooi en groot. Als ik de andere beoordelingen op Zoover lees snap ik niet hoe mensen dit een goed hotel kunnen vinden. Echt een trieste bedoening dit hotel, de slechtste die wij ooit in Turkije hebben gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10alex nld11-11-2017

fantastisch

Wij hebben met de familie een super vakantie gehad. Hotel was goed gelegen, was dichtbij de strand en t centrum. İdeaal was vooral dat we lopend naar de strand konden, wat ons een paar minuten kostte. Personeel van t hotel was zeer vriendelijk en gastvrij. İdeale hotel, rustig, schoon en geschikt om met t heel gezin of familie voor een mooie vakantie. Wij gaan volgend jaar zekers weer terug naar Hotel Supreme. Wij zijn de reisorganisatie erg dankbaar, omdat ze ons hotel Supreme hadden geadviseerd. Wij zijn op basis van halfpension verblijft en t eten was geweldig. S'avonds aan de bar was t zo gezellig, er werd regelmatig wat georganiseerd als entertainment, we hadden t super naar ons zin met de hele familie. We raden t ook aan iedereen om Hotel Supreme te kiezen voor een leuke vakantie. Hotel Supreme, hardstikke bedankt voor alles en tot volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 8Dhr. Erik08-10-2017

Prima hotel

Samen met m'n vrouw zijn we in september voor een week gebleven in Supreme Hotel. We hebben niks te klagen, prima verblijf gehad, eten was goed en de kamers waren schoon. Zwembad is wel wat van de kleine kant maar wel schoon. İdeaal om even heerlijk een dikke te nemen en te verfrissen. We komen zekers weer terug naar Hotel Supreme, vanwege gastvrijheid, ligging, schoonmaak, afstand tot centrum en strand en qua prijs de ideale hotel.

Gereisd met partner in september 2017

• 4Sam29-09-2017

Nooit meer

Eerste keer en de laatste keer. zwembad is klein en super koud. dagelijks hetzelfde eten, je kan niks zelf opscheppen alles word bediend.Internet is super slecht

Gereisd met vrienden in september 2017

• 2Maaike10-09-2017

Nooit meer!

We kregen alles in het turks uitgelegd dus zelf maar alles uitgevogeld op d kamer.Een gedeelte van het personeel aan de bar kan engels. Maar het personeel van de bar had 2 gezichten (op een paar na).1 iemand vroeg me elke dag mee uit terwijl ik elke dag nee zei. Ook maakte hij foto's van me waar ik echt niet vrolijk van werdt. Ook drinkt het personeel alcohol overdag en s'avonds. Het eten was wel prima, alleen in de avond weinig variëatie kwa warm eten. En 1 keer bedorven vleeswaren bij het ontbijt gehad.bij het warme eten mag jezelf niet opscheppen dat wordt voor je gedaan.Als je water vroeg aan de bar kreeg je geen flesje maar een glas waar lauw water in zat. Wel stond er een waterautomaat die lekker koud was,alleen regelmatig op. In het gehele gebouw geen airco behalve op de kamer. Buiten te weinig tafels voor het eten, ook in de ochtend te weinig in de schaduw.binnen was het te warm. Uitslag gekregen door het zwembad, ook was het zwembad erg koud.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10David Nld13-07-2017

Fantastische vakantie.

Wij zijn 2vrienden die hier gekomen zijn, de kamer worden elke dag goed schoongemaakt, en over het heerlijke eten hier je hebt zoveel soorten eten je zal nooit met een lege maag blijven, het personeel is erg vriendelijk er is een leuke sfeer, ik raad het iedereen aan om naar dit hotel te komen.. U zult zich hier als thuis voelen, u kunt met een gerust hart boeken ...

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Job van Dıjk05-07-2017

Een goede verblıjfplaats.

Het personeel ıs erg vrıendelıjk, ook ıs het een mooı hotel en lıgt het op een goede locatıe. Alleen was het eten wat mınder dıt komt doordat het een kleın hotel ıs. Hıerdoor ıs er weınıg keuze.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Elıf/ Maasmechelen27-05-2017

Leuke hotelverblıjf / aanrader

Het personeel van het hotel ıs erg vriendelıjk. Ze doen hun best om de gasten zo goed mogelıjk te helpen. Dagelıjks worden de kamers goed ondehouden. De handdoeken/bedlakens worden dagelıjks vernıeuwd. De lıggıng van het hotel ıs ıdeaal, want op 10 mınuten wandelafstand ben je ın het centrum en op 5 mınuten aan het strand. Het ontbıjt was vers en er was veel varıatıe. Ons kamer had een uıtzıcht op het zwembad. Prıjs-kwaliteit was dus goed. Zeker een aanrader.

Alleen gereisd in mei 2017

• 9fam.maas07-05-2017

geweldig mooie kamers lekker eten

prima hotel leuk personeel erg lekker eten en mooie kamers eigenlijk niets te klagen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Hotel Supreme info