Hotel Supreme

41 reviews over Hotel Supreme in het Nederlands

• 2018
    4Ramt. L23-09-2018

Nooit meer dit hotel

Er zijn 2 gebouwen, het tweede gebouw is vergane glorie. De hygiëne in de bar en eetzaal waren niet oké. Eten was erg karig en veel hetzelfde. Het klopt dat de bar om 23.OOuur sluit.Mensen achter de receptie en bar spraken nauwelijks Engels. Echt geen aanrader dit hotel onbegrijpelijk dat de schore zo hoog is bij zoover.

7Ligging
    3Hygiëne

• Oude reviews

3Paul196203-07-2018

Erg saai hotel, misschien leuk voor 65+

Hotel is 3 sterren en geen 4 wat de reisorganisaties beweren. All-in is van 10:00-23:00 en niet tot 24:00 wat ook verkeerd staat op de website. Na 23:00 gaat de stroom eraf. Er is dan niets meer te krijgen en het licht gaat uit. Trieste bar zonder muziek behalve tijdens het eten dan hoor je keihard 2 uur lang, 3 dezelfde nummers!! Eten is niet gevarieerd, ontbijt is erg karig. Kamers zijn niet zoals op de foto's, misschien 15 jaar geleden! Hotel Supreme ligt in een smal straatje helemaal ingebouwd tussen andere hotels en gebouwen, ook dit zie je weer niet op de foto's op de website. Heel knap hoe ze deze foto's nemen want je ziet er niets van. Kortom echt geen aanrader hotel Supreme. Behalve het zwembad dat was wel erg mooi en groot. Als ik de andere beoordelingen op Zoover lees snap ik niet hoe mensen dit een goed hotel kunnen vinden. Echt een trieste bedoening dit hotel, de slechtste die wij ooit in Turkije hebben gehad.

3Ligging
    7Hygiëne

• 2017
    10alex nld11-11-2017

fantastisch

Wij hebben met de familie een super vakantie gehad. Hotel was goed gelegen, was dichtbij de strand en t centrum. İdeaal was vooral dat we lopend naar de strand konden, wat ons een paar minuten kostte. Personeel van t hotel was zeer vriendelijk en gastvrij. İdeale hotel, rustig, schoon en geschikt om met t heel gezin of familie voor een mooie vakantie. Wij gaan volgend jaar zekers weer terug naar Hotel Supreme. Wij zijn de reisorganisatie erg dankbaar, omdat ze ons hotel Supreme hadden geadviseerd. Wij zijn op basis van halfpension verblijft en t eten was geweldig. S'avonds aan de bar was t zo gezellig, er werd regelmatig wat georganiseerd als entertainment, we hadden t super naar ons zin met de hele familie. We raden t ook aan iedereen om Hotel Supreme te kiezen voor een leuke vakantie. Hotel Supreme, hardstikke bedankt voor alles en tot volgend jaar.

10Kindvriendelijk
    10Hygiëne
    10Zwembad
    10Eten
    10Service

• 8Dhr. Erik08-10-2017

Prima hotel

Samen met m'n vrouw zijn we in september voor een week gebleven in Supreme Hotel. We hebben niks te klagen, prima verblijf gehad, eten was goed en de kamers waren schoon. Zwembad is wel wat van de kleine kant maar wel schoon. İdeaal om even heerlijk een dikke te nemen en te verfrissen. We komen zekers weer terug naar Hotel Supreme, vanwege gastvrijheid, ligging, schoonmaak, afstand tot centrum en strand en qua prijs de ideale hotel.

8Hygiëne
    6Zwembad
    8Eten
    8Kamers

• 4Sam29-09-2017

Nooit meer

Eerste keer en de laatste keer. zwembad is klein en super koud. dagelijks hetzelfde eten, je kan niks zelf opscheppen alles word bediend.Internet is super slecht

4Kindvriendelijk
    6Ligging

Met vrienden

• 2Maaike10-09-2017

Nooit meer!

We kregen alles in het turks uitgelegd dus zelf maar alles uitgevogeld op d kamer.Een gedeelte van het personeel aan de bar kan engels. Maar het personeel van de bar had 2 gezichten (op een paar na).1 iemand vroeg me elke dag mee uit terwijl ik elke dag nee zei. Ook maakte hij foto's van me waar ik echt niet vrolijk van werdt. Ook drinkt het personeel alcohol overdag en s'avonds. Het eten was wel prima, alleen in de avond weinig variëatie kwa warm eten. En 1 keer bedorven vleeswaren bij het ontbijt gehad.bij het warme eten mag jezelf niet opscheppen dat wordt voor je gedaan.Als je water vroeg aan de bar kreeg je geen flesje maar een glas waar lauw water in zat. Wel stond er een waterautomaat die lekker koud was,alleen regelmatig op. In het gehele gebouw geen airco behalve op de kamer. Buiten te weinig tafels voor het eten, ook in de ochtend te weinig in de schaduw.binnen was het te warm. Uitslag gekregen door het zwembad, ook was het zwembad erg koud.

1Kindvriendelijk
    1Service
    2Ligging

• 10David Nld13-07-2017

Fantastische vakantie.

Wij zijn 2vrienden die hier gekomen zijn, de kamer worden elke dag goed schoongemaakt, en over het heerlijke eten hier je hebt zoveel soorten eten je zal nooit met een lege maag blijven, het personeel is erg vriendelijk er is een leuke sfeer, ik raad het iedereen aan om naar dit hotel te komen.. U zult zich hier als thuis voelen, u kunt met een gerust hart boeken ...

10Zwembad
    10Eten

• 8Job van Dıjk05-07-2017

Een goede verblıjfplaats.

Het personeel ıs erg vrıendelıjk, ook ıs het een mooı hotel en lıgt het op een goede locatıe. Alleen was het eten wat mınder dıt komt doordat het een kleın hotel ıs. Hıerdoor ıs er weınıg keuze.

6Eten
    8Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service
    8Ligging

Met vrienden

• 9Elıf/ Maasmechelen27-05-2017

Leuke hotelverblıjf / aanrader

Het personeel van het hotel ıs erg vriendelıjk. Ze doen hun best om de gasten zo goed mogelıjk te helpen. Dagelıjks worden de kamers goed ondehouden. De handdoeken/bedlakens worden dagelıjks vernıeuwd. De lıggıng van het hotel ıs ıdeaal, want op 10 mınuten wandelafstand ben je ın het centrum en op 5 mınuten aan het strand. Het ontbıjt was vers en er was veel varıatıe. Ons kamer had een uıtzıcht op het zwembad. Prıjs-kwaliteit was dus goed. Zeker een aanrader.

10Service
    9Eten
    8Kindvriendelijk

Alleenreizend

• 9fam.maas07-05-2017

geweldig mooie kamers lekker eten

prima hotel leuk personeel erg lekker eten en mooie kamers eigenlijk niets te klagen.

9Eten
    9Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Ligging

5 tips over Hotel Supreme

• Ake Sikkema, 15-10-2013

Op goede loopafstand van het strand maar niet de drukte van de boulevard.

• Bert, 02-08-2013

Zwemmen kun je beter in Izmeler (ongeveer 3km). Dit is veel mooier en ruimer. Er loopt een (gratis)pendel bus vanuit het hotel naar dit strand.

• Angelique, 08-07-2013

maak zeker een boottocht op de catamaran! ook de turkse avond is een aanrader.

1 vraag over Hotel Supreme

• maaike, 02-02-2017

minibar

wij hebben geen ervaring met een minibar. Dus ik vroeg me af kun je hier zelf ook spullen in leggen? En is water gratis wat er in ligt of ook tegen betaling?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages