Aparthotel Sun Princess ***

Aparthotel Sun Princess ***

Aparthotel Sun Princess
7,1

10 reviews over Aparthotel Sun Princess in het Nederlands

wij zijn dit jaar voor de 5e keer naar sun princess geweest. ook dit jaar was het weer goed van eten, drinken. personeel is heel vriendelijk en we hadden weer een mooie grote kamer. echt een aanrader

Wij zijn week 30-31 2006 geweest en zijn zeer tevreden

Gunther en silvia , 4-8-2006

Wij zijn week 30-31 2006 geweest en zijn zeer tevreden. het is tenslotte een 3 stere hotel en de prijs is zeer goed ten aanzien van de kwaliteit. het eten was goed en gevarieerd. de kamers zijn vrij klein , maar je bent op vakantie en gaat niet op je kamer zitten, je vakantie maak je tenslotte zelf. tevens was personeel zeer vriendelijk en spraken goed engels-duits.Het was een super vakantie een aanrader ..

ik ben hier in 2004 geweest

jolanda, 30-7-2005

ik ben hier in 2004 geweest. vond het behoorlijk tegen vallen. het zwembad was te klein voor zoveel mensen. en op het balkon kun je nog niet eens fatsoenlijk met zn 2en staan. verder de omgeving vond k niet veilig. 1 man bij ons in het hotel was beroofd op het hoek van de straat! hersenletsel mog niet naar huis vliegen maar moest daar geopeerd worden. verder praten ze daar niet goed engels. het eten was minder af en toe koud. maar de obers waren we heel vriendelijk! en bij de receptie helpen ze je ook goed. verder wel een goede vakantie gehad.

Wij waren hier in september2002, het is een simpel hotel

Hester en Roland, 6-1-2005

Wij waren hier in september2002, het is een simpel hotel met weinog luxe.

Kamers ook niet veel bijzinders en de badkamer al helemaal niet. Personeel is wel erg vriendelijk. zwembad is klein en de ruimte er omheen ook.

Het ontbijt en avond eten steld niet veel voor, toen wij er waren was het nog halfpension. Verder is Marmaris een leuke plaats met vele leuke winkels terrasjes en uitgaans gelegenheden.

Het is een heel leuk hotel met zeer, zeer vriendelijk personeel. Het eten was goed ten aanzien van een 3 sterren hotel. Het hotel ligt een beetje buiten de stad, maar is heel goed te bereiken met een Dolmus, en heel goedkoop: 1.000.000 lira per persoon (=0,53 cent) waar je ook heen wilde in Marmaris. Het grootste deel van het personeel spreekt verstaanbaar Engels of Duits. We hebben er een hele leuke tijd gehad, een aanrader dus.

Heel leuk hotel! Wij hadden alleen een erg kleine kamer met een heel erg kleine badkamer...doucheput was verstopt maar werd meteen gemaakt! Eten wat eenzijdig maar je kan ook goed buiten de deur eten. Goed bereikbaar met taxi en dolmus, personeel vriendelijk en aardig, elke dag schone handdoeken...alleen hadden wij kamer waar de zon smorgens binnenscheen dus snel je bed uitdreef...

Het is een leuk en gezellig hotel, het personeel is super aardig en staat altijd netjes voor je klaar!!

Het eten was wel een beetje eenzijdig maar wel lekker.

Over bereikbaarheid kan ik zeggen: pak de dolmus en je komt overal en s avonds laat pak je gewoon de taxi.

Wij moesten 800 euro betalen voor 15 dagen in sunprincess

Michael Dekker, 27-1-2004

Wij moesten 800 euro betalen voor 15 dagen in sunprincess All inclusive.Ik moet echter toegeven dat het eten niet gevarieerd en lekker was.Meestal waren het overblijfsels van de dagen ervoor.Het is gewoon erg vervelend als je voor All in betaalt en dat je dan nog in andere tentjes moet eten.

Het bier zat ook in plastic bekers,dus het was zo dood als wat.In de brochures stond ook vermeld dat er snacks zouden zijn,die heb ik nooit gezien.Het personeel,daar heb ik respect voor.Ze werken iedere dag 10 uren en ze krijgen er een bedrag voor waar wij ons hoofd voor omkeren.Alleen jammer dat de hotelmanager steeds op zijn persooneel ouwehoerd en ze onder druk zet.De ligging is vervelend voor de gene die graag uit willen.Het is niet aan te lopen naar het centrum.Je moet dus heen met een dolmus busje en terug met de taxi.De kamers zien er wel netjes er verzorgd uit.

Het hotel zat erg ver achterin marmaris

Linda, 27-1-2004

Het hotel zat erg ver achterin marmaris. Het eten was niet afwisselend, te vaak hetzelfde en er zat totaal geen smaak aan, wat dus zonde is als je all-in vakantie heb. Verder was het wel een erg gezellig hotel. Leuke barretjes en aardig personeel. Jammer dat de bar al om half 12 gesloten is.

De kamers zijn klein en de airco werkt zeer matig en alleen op gezette tijden. Verder is het eten goed en het personeel vriendelijk.

Het is 2 minuten lopen naar het strand.

All Inclusive is uitstekend, je kan van 10.30 tot 23.00 de hele dag onbeperkt eten en drinken.

Ze doen niet moeilijk als je 8 biertjes, vodka jus of bloody mary's weet ik wat haalt. Alles is gewoon gratis niet alleen raki en bier en jus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sun Princess in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sun Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sun Princess scoort een 7.1 uit 10 op basis van 10 reviews.