Hotel Sun Maris BellaMare Beach

Hotel Sun Maris BellaMare Beach

5.7Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

Op vakantie geweest naar Sun Maris BellaMare Beach?

5.7Voldoende

• Animatie
  • Sauna

3 reviews over Hotel Sun Maris BellaMare Beach

• 4jan castel26-09-2012

afgelegen maar niet rustig

Na eerst een kamer met schimmel op de muren te krijgen aangeboden kregen we een prima kamer hogerop, jammer dat er de hele dag overal ( zwembad strandje terras ) steeds harde (turkse) Disco grdraaid werd het ging me goed storen voor je rust moet je er zeker niet naar toe gaan, het eten was iedere dag weer hetzelfde heel veel salades maar bijna geen vlees af en toe een stukje kip , wel altijd een gefrituurd visje mierzoete toetjes. vond het eten niet geweldig , het personeel was op twee mensen na niet in staat om engels te praten, niet zo raar want de meeste gasten waren Russich 75 % , 20% Turks en een paar Engelsen al met al wat mij betreft geen aanrader

Gereisd met partner in september 2012

• 3Cees28-08-2010

NOOIT MEER

Net als het Litera-Icmeler slecht onderhouden.Zwemwater slecht(oorpijn en spontane wondjes).Eten redelijk.Eetzaal gemiddeld 33graden!aan de vloer kleef je vast. Mooie ligging tegen berg met uitzicht op zee. Groot probleem zijn de vele natuurstenen trappen(geen lift).Allemaal gebouwen waarin 8 appartementen/kamers zijn gerealiseerd.De kamers zijn simpel,wasbak volop met kit gerepareerd.Wij hadden 1 vd 2 netste kamers.Overige kamers voor Russen,Turken,Engelsen.Hadden het zwembad nagenoeg voor ons zelf zo druk was het.Er is een kapper en kleine market,overige winkels waren niet meer.Gasten zijn nagenoeg alleen Russisch,Turks,Engelsen.Zelfs Turkse gasten gingen bij het eigen reisburo klagen over het aangebodene en onderhoud.Snacks hamburger/friet.Max 2 a 3*.Prijs/kwaliteit zeer slecht.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Lisanne van Hattem07-07-2009

Mooi gelegen

Wij zijn hier vorig jaar september heen geweest, en het was super. Aardig personeel behalve de jongen bij de receptie sprak slecht Engels maar hielp je wel! Koffers werden naar je kamer gebracht, goede schoonmaak, lekker eten en goede zwemgelegenheden. Alleen jammer dat het zover van Marmaris ligt (8 km) (dat wisten we van te voren) maar er gaan gelukkig wel busjes naar Marmaris voor weinig geld, alleen na 1 uur 'snachts dus niet meer. Dat is het enigste wat vervelend was. Maar al met al een hele goede vakantie gehad:D SUPER.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Sun Maris BellaMare Beach info