Appartement Sor

46 reviews over Appartement Sor in het Nederlands

Nooit meer!

Jolanda en Betty
10-9-2011

Een goor smerig appartement,veel kakkerlakken,sago personeel,geen schone handdoeken en geen nieuwe wc rollen,dat moest je zelf kopen.Kapotte doucheslang waar het wat uit kwam druppelen.Kapot bed,slang van airco aan de muur maar geen airco,al met al,een waardeloos slecht onderhouden hotel met personeel die geen hotel kunnen runnen.Het is nog geen 1 ster waard!!

Gereisd Met vrienden in juli 2005

smerig kaal appartement

simons
8-1-2010

heel vies en zeer slecht appartement heb nog nooit zo iets gezien bijna geen interieur en alles was vies en stoffig

Gereisd Met partner in mei 1999
2007

Ben er in 2005 geweest ga nooit meer naar dit appartement

elvira
22-8-2007

Ben er in 2005 geweest ga nooit meer naar dit appartement verschrikkelijk vies zijn 1 nacht gebleven en konden toen terecht in antik app erg goed zeker een aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2007

2005

sor appartement was voor mij in een woord geweldig

sannie
5-11-2005

sor appartement was voor mij in een woord geweldig. het was dit jaar de 3de keer dat we ernaartoe gingen en was gwn weer netjes zoals altijd helaas werkte deniz er niet meer maar was ebru er nu. ook een toppertje. we zijn ook weleens in andere appartementen geweest in marmaris en dan was een stuk minder voor een stuk meer geld. de meeste mensen gaan toch elke dag uit eten dus in je app zit je toch niet vaak. idd is de airco duur maar hij werkt tenminste wel goed. in andere hotels betaalde je misschien wel niks voor de airco maar dat zat dan al gwn in de prijs berekent. ik vond het goed en ik kom oook zeker terug.

Gereisd Anders in Sat Nov 05 2005 12:17:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn in juli in Sor geweest

lisanne
4-10-2005

wij zijn in juli in Sor geweest. Kregen eerst appartement op de derde verdieping, het stonk er en niets deed het. Andere gevraagd, en kregen we meten. toen hadden we een keurig appartement. Jammer dat we geen schone lakens hebben gekregen in twee weken tijd en maar 2 keer het appartement is schoon gemaakt. Ligging was perfect!!!

Gereisd Anders in oktober 2005

in augustus ben ik in Sor geweest

marrie
12-9-2005

in augustus ben ik in Sor geweest. Toen we binnen kwamen vonden we het opzich er netjes uitzien nadat we alle slechte reacties hier hadden gelezen.We wilden even lekker gaan douchen,maar helaas de douche deed het niet,we kregen iedere avond een sleutel van een andere kamer waar we mochten douchen. De koelkast deed het ook niet.De een na laatste dag kregen we een nieuwe koelkast en werd de douche gemaakt. Maar de ligging is uitstekend 5 minuten lopen naar het strand, supermarkt tegenover het appartement,en 15 minuten lopen naar barstreet,10 minuten naar de bazaar. Toen ik naar mijn hotel van vorig jaar ging om te kijken hoe het daar ging vertelde ik dat ik in Sor zat, ze zeiden dat je alleen sor krijgt als alles bijna is volgeboekt een soort 2de keus appartement is het dus. Maar al met al heb ik een leuke vakantie gehad en in oktober ga ik weer....weer naar sor,aangezien alles vol zat!!!!

Gereisd Anders in september 2005

net terug uit Turkije

desire
1-9-2005

net terug uit Turkije. was super, alleen het appartement was k*t. de eerste dag hadden we helemaal geen water. de airco werkte niet.(maar wel ervoor betalen!!!) borden en bestek en glazen hadden we niet. alles was smerig. schone lakens hebben we niet gekregen. toen we eindelijk wel water hadden bleek het alleen ijskoud water te zijn!!! turkije was leuk maar volgende keer gaan we zeer zeker niet meer naar Sor appartementen!

Gereisd Anders in september 2005

Vakantie turkey

a.p.
22-8-2005

Vakantie turkey.. was super!!.. maar ga het dan maar is ff over het appartement hebben!!.. wat een bende.. wat een 2e handse troep!! maarja,, je moet er zelf wat van make!! dan kom je de weken wel door!! succes als je er heen gaat,, en vergeet je borden en bestek niet!!.. Groetjes!!!!

Gereisd Anders in augustus 2005

Voor ons nooit meer Sor in een woord vies

Conny en Conny
9-8-2005

Voor ons nooit meer Sor in een woord vies. Appartement zelf moeten schoonmaken zo vies, airco hardstikke duur 11dgn 88euro!!! Maar 1x lakens verschoond en schone handdoeken gekregen als je wil dat er schoongemaakt word moet je dat vragen!! Zelfs dan word het maar half of niet gedaan!! Veel mankementen douchekraan kapot balkonsteen kapot kortom te duur voor wat je krijgt!

Geen 1 keer schoongemaakt alles ging kapot wc deet nix zat

sjef
9-8-2005

Geen 1 keer schoongemaakt alles ging kapot wc deet nix meer, raam viel eruit, douche zat verstopt, stoelen braken de poten onderuit en de mensen komen 2 dagen nadat je wat gevraagd hebt eens eindelijk met hun lamme kop langs om iets te maken.

Appartement info

• AdresGen. Mustafa Muglali Caddesi no. 45 63146
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Sor

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sor in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.