Hotel Seren Sari

42 reviews over Hotel Seren Sari in het Nederlands

Prima 3 sterren-hotel

EJH
2-8-2010

Ik had samen met 2 vriendinnen een supergrote kamer met ruim balkon. Ondanks dat we aan de drukke weg zaten geen last gehad van het geluid. W.B. schoonmaken van de kamer: op de gang hangt een papier waarop staat hoevaak je nieuwe handdoeken krijgt en hoevaak de kamer wordt schoongemaakt, dat laatste gebeurd vrijwel elke dag. Wat ik ervan begrepen heb is dat als je de kamersleutel inlevert bij de receptie je kamer wordt schoongemaakt.

Wij hebben ongeveer 15 euro per nacht betaald en dan vind ik ook dat je niet heel veel moet verwachten. Ondanks dat vond ik de kamer toch netjes. Enige minpunt was de kleine douche, de stralen gingen vaak over de rand heen dus de badkamer was net een zwembad (dit werd bij schoonmaken wel gedweild). En de airco werkte niet optimaal bij aankomst maar dit is toen verholpen en daarna deed ie t prima. Vond de manager wel een bemoeial, maar verder aardige man.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Verschrikkelijke kamer!

Jootje
21-8-2009

Bij aankomst hadden we mega kleine kamer zonder balkon!En een anderhalfbed waar je met zijn 2en in moest!andere was niet mogelijk het hotel zat vol. Af en toe kreegje schone handdoeken die alleen maar witte pluisje achterlaten en niet drogen. En we zaten aan de voorkant van het hotel, erg veel herrie van de hoofdweg.

Ontbijt niet te eten!Personeel wel erg aardig van het restaurant!

De ligging is prima 1 min lopen naar het strand.

Erg veel verschil in kamers de anderen van de kamer hadden juist alles tegenovergestelde....

Maar voor mij dit hotel niet weer!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Super vakantie

Ilona Boesveld
19-8-2009

Afgelopen zondag terug gekomen van 15 dagen marmaris. Dit keer verbleef ik in hotel seren sari... Echt een top tijd daar gehad. Voor een 3 sterren hotel was het goed. Ontbijt was standaard, maar wel goed. Het eten in het restaurant is gewoon toppie, van de 15 dagen er dan ook echt 10 daar gegeten. 2 minpuntjes echter voor de airco moest je betalen, dit was 25 euro per week nou voor mij alleen vond ik dat teveel geld, dus tip ga naar de migros en koop een ven voor 10 euro.. was het ook prima mee uit te houden en oja ik miste 1 douchedeurtje, maar goed dat was alles, verder helemaal top...

Gereisd alleenreizend in augustus 2009

seren sari

kevin
13-8-2009

Voor een 3* hotel viel het best mee, redelijke service and redelijke schoonmaak. Echt wat ik er van verwacht had.

Het restaurant was wel oke, aardige mensen daar.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Super hotel

moniekske
26-6-2009

Super hotel, ben er 3 weken geweest in mei/juni 2009.Aardige mensen, schone kamers, goede ligging,ga er in augustus zeker weer terug:)

Gereisd alleenreizend in juni 2009

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Nienke
22-6-2009

Wij zijn net terug uit Marmaris en in tegenstelling tot veel andere berichten op deze site hebben wij het prima naar onze zin gehad! Goede service en heerlijk eten, een 5 gangen menu voor 8 euro! En gewoon lekker, kamer is elke dag schoongemaakt. Vaak nieuwe handoeken.

Enige minpunt de douchecabine was wat klein.

Het ontbijt is gewoon een Turks ontbijt. Maar je kunt ook geen ontbijt met taart en 3993 verschillende soorten beleg verwachten als je kijkt naar de prijs van dit app. Die bijzonder laag is!! Lekker vers brood, eitje, tomaatje! Voor ons was het voldoende! Probleem met de airco binnen een dag opgelost, en vooral de ligging is heerlijk! 100m van het strand waar gratis ligbedden de benutten zijn, mits je wat drinkt bij het barretje natuurlijk! Verse jus, 2 euro! Kortom voor ons een heerlijke en relatief goedkope vakantie!!

Gereisd met partner in juni 2009

zonde van mijn geld

annemiek
5-5-2009

we kwamen aan en we wouden inchecken maar er was geen kamer voor ons!

na een hoop gezeur en geduld kregen we een kamer maar er stond een tweepersoonsbed in terwijl ik twee 1 persoons bedden had gevraagt!

eenmaal in de kamer lagen de bier lesjes er nog en de peuken in het bed en op de vloer!

toen wij gingen vragen voor een andere kamer zaten ze ineens volgeboekt!!!!!

na een hoop zeuren heeft de hotel maniger er voor gezorgt dat we een nieuwe kamer kregen gelukkig!

de kamers werden slodig schoongemaakt geen schone handoeken en geen schone lakens die zaten soms onder oud bloed!

maar wat iedereen er over zegt van het personeel is waar!

de barmannen bij het restaurant zijn echt super gezellig en super lief we zijn een aantal keer met ze wezen stappen super!

o ja seren sari is niet wat het lijkt ze hebben twee gebouwen een daarvan is heel mooi en de ander is super lelijk!

Gereisd met vrienden in mei 2009

Schoon,leuk hotel

Frank
27-2-2009

Zijn er vorig jaar geweest, beviel erg goed. kamer werd elke dag schoongemaakt! Vriendelijk personeel en de ligging was prima. Het eten viel een beetje tegen, maarja wat verwacht je 3* hotel in Turkije..;) Al met al zeker een aanrader!

Gereisd anders in februari 2009

Prima hotel.

Elke
9-1-2009

Wij zaten in het gebouw achter het hotel. De kamer was een beetje krakkemikkig (de deur kraakte, scheuren in het zeil), maar het was schoon. Verder vrij harde muziek bij het zwembad, maar ik heb me er niet aan gestoord. De kamer was goed geïsoleerd. Het was een eindje lopen naar het centrum, maar wel vlak bij het strand. De mensen waren erg aardig.

Gereisd met partner in augustus 2008
2008

niet meer

Ruben Klein Obbink
24-10-2008

Het hotel was te gehorig, het bed te klein, waardoor we nooit echt een goede nachtrust hebben gehad.

Gereisd met partner in oktober 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seren Sari in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seren Sari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.