Hotel Poseidon

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

7.8Goed

• Sauna

Hotel Poseidon vind je bij Marmaris in Turkije. Dit is een kleinschalig hotel met vriendelijk personeel waar je kamer elke dag wordt schoongemaakt. Het eten mag wat gevarieerder. Het hotel ligt wel vlakbij de boulevard en het strand waar je plaats kunt nemen op een gratis ligbedje. Via de boulevard kun je lopend naar het centrum van Marmaris.

382 reviews over Hotel Poseidon

• 10Marieke30-07-2015

Goed hotel.

Net terug van 8 dagen Marmaris. Het hotel is echt super. Heel erg mooi ingericht en heel erg schoon. Wij hadden alleen ontbijt erbij geboekt. Dit was zeer goed, ze haddem van alles en vooral lekkere broodjes. Het hotel ligt aan het strand. Het hotel heeft zelf ligbedjes aan het strand waar je kostenloos gebruik van kan maken.

Het zwembad is in principe prima. Het enige nadeel is dat rond half 3 smiddags, het zwembad deels in de schaduw komt te liggen. Slechts enkele ligbedjes staan dan nog in de zon. Dit was daarom ook altijd als eerste bezet. Wij vonden het geen probleem omdat je genoeg andere dingen kunt doen dan in de zon liggen.

Marmaris is verder echt een top vakantiebestemming. Wij gaan zeker nog eens terug naar het hotel en Marmaris.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Loeba18-07-2015

fantastich hotel

hotel poseidon is voor ons het mooiste en beste hotel zijn er afgelopen juni voor de 25e keer geweest zou zo weer terug willen

• 8cynthia05-07-2015

Tol hotel en leuke mensen

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad voor 10 dagen! We hadden alleen met ontbijt en dit was elke ochtend weer iets om na uit te kijken! De ligging is perfect aan het strand en een half uurtje lopen van Marmaris zelf, helemaal niet erg want er zijn genoeg winkeltjes en eettentjes. Onze kamer zat op de 6de verdieping dat was het enige minpuntje want het was daar super warm en de airco deed ook niet helemaal ze werk. Volgend jaar gaan we wel weer hier heen alleen dan een andere kamer wat lager!

• 7Paul24-06-2015

Net hotel.

Hotel was netjes en schoon, balkon aan de kleine kant. Wij hadden alleen ontbijt, geen diner. Het ontbijt vonden wij ondermaats en gewoon tegenvallend. Personeel deed zijn best om het je naar je zin te maken.

• 10submester21-06-2015

Droomhotel

It's a must!!! Schoon, modern design hotel met vriendelijk werkers, en het Beste Ontbijt Ooit!!!

• 8Adinda23-02-2015

Super!

De kamers zijn niet heel groot, maar je slaapt er eigenlijk toch alleen maar. Wij zaten in een kamer aan de zijkant van het hotel, balkonnetje was wat minder. Redelijk laag muurtje op het balkon, dus de mensen die aan het zwemmen waren konden ons zo zien zitten. En andersom! Schoonmaak was bij ons ook niet geweldig, laten we het op 'schoon genoeg' houden. Zwembad zit redelijk vroeg wel in de schaduw en best wel koud. Maar in de zee was het prima te doen (er lag een soort van vlot in de zee waar je kon zonnen/zitten) Perfecte ligging ook, gelijk aan de boulevard, leuk om een keertje een stuk te lopen. Niet veel contact met het personeel gehad, daar kan ik dus niks over zeggen.Ontbijt was heerlijk! 's Avonds vond ik wat minder, maar smaken verschillen. Wij zijn uiteindelijk elke avond uit eten geweest! Rond de 15 à 20 euro per persoon ben je kwijt voor een avondje uit eten! Ga zeker een keer lunchen bij Faros Beach! En 's avonds een keer bij La Fleur bij de haven, heel gezellig!

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Frank07-10-2014

Voor de prijs helemaal top!

In winter 2013 gerenoveerd, kamers zijn niet groot maar door de perfecte inrichting merk je hier niet veel van! Kamers zijn echt geweldig voor de prijs! Neem wel zijzeezicht anders kijk je bij de buren die daar wonen naar binnen! Schoonmaken was bij ons niet geweldig lagen nog overal haren ed. gingen er letterlijk even doorheen! Wij hebben er eind september gezeten wat ons goed bevallen is! Net strand en leuk liggen op de pier. Handdoeken van het hotel iedere dag schoon op de kamer maar ook voor op het strand! Perfecte ligging. Je loopt zo over de boulevard naar Mamaris en de haven. Personeel niet echt aardig beetje afgestompt en spreekt niet veel. Eten is best goed alleen het warme is niet veel keuze en niet veel vlees. Koud en toetjes zijn er ruim voldoende. Wij zijn om de dag ergens gaan eten wat overigens overal goed was en redelijke prijs (veel goedkoper als in Nederland) Wij zeggen, ga er maar naartoe en geniet van dit hotel, deden wij ook!

Gereisd met partner in september 2014

• 9Bert24-09-2014

Volgend jaar weer, zeker weten.

Een hotel waar je eigenlijk alles hebt, zee - zon -strand, en alles binnen handbereik. Service goed ,bediening goed, kamers goed en schoon, eten goed. Wat wil je dan nog meer. Centrum +/- 2km en goed te belopen langs boulevard. Wil je verder weg, met dolmus (soort klein taxibusje) is alles goed te bereiken. Strandbedden tot je beschikking met handdoeken service. Ook is er in het hotel fitnessruimte en de Turkse hamam. Kortom voor ieder wat wils, ook eetgelegenheden, buiten het hotel, zijn er volop. Poseidon thanks. Bert en Dicky.

Gereisd met partner in september 2014

• 9marjan689911-09-2014

Vriendelijk hotel

vriendelijk personeel, erg behulpzaam

Gereisd met partner in januari 2014

• 9hu09-07-2014

voor herhaling vatbaar grandioos

het is een prachtig mooi hotel . heel erg naar onze zin gehad en we komen zeker nog een keer terug. de kamers waren schoon en elke dag weer schoon gemaakt. de handdoeken waren top . het eten was prima verzorgd en voor ieder wat wils . in een woord fantastisch.

Gereisd met partner in juni 2014

Hotel Poseidon info