Appartement Pasa Han / Pasahan

7.6Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

7.6Goed

• 7.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Pasa Han / Pasahan voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

96 reviews over Appartement Pasa Han / Pasahan

• 9Onos07-08-2017

Ontzettend naar ons zin gehad!

Wij zijn 8 dagen naar Pasahan geweest, en gaan volgend jaar terug! Wij houden niet van die all inclusive resorts. Dit was perfect voor ons en onze dochter van 4. Zijn helemaal in de watten gelegd door Sabi de uitbater van het hotel en zijn vrouw! Wat een geweldig lieve mensen. Niets wat je vroeg was te veel..we kregen zelfs een cadeautje toen we weg gingen! Super lief! Zwembad was prima niet te veel chloor dus geen gore lucht en pijn in je ogen. Zwembadje van 60 cm diep was perfect voor onze dochter van 4. Ze was er niet uit te slaan. Wij zijn 6 keer in Marmaris geweest en vonden dit het leukste hotel. Niet te luxe maar echt prima. Wel wat verder lopen naar de haven maar met dolmus busje super te doen. Wel aan een wat drukkere straat...maar daar lagen die dure all inclusive hotels ook aan. Wc bril was stuk gegaan volgende ochtend een nieuwe. Handdoeken genoeg en vaak genoeg gewisseld. Bed iedere dag netjes opgemaakt en de vloer gedweild. Gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7poolman.nl18-08-2016

alle waar naar zijn geld

Bij aankomst krijgen wij in eerste instantie een appartement op 3 de verdieping. Maar na overleg krijgen wij een ander appartement op eerste verdieping en niet aan de grote weg!! Dit was een rustig, schoon en net appartement. Met airco was het met de warmte zeer goed te doen in de kamers. Ze waren erg kindvriendelijk, zwembanden werden opgeblazen. Schone Handdoeken dagelijks. Ook ons appartement werd dagelijks schoongemaakt, geen klagen hierover. Heerlijke vakantie gehad!!! Wel wil ik opmerken dat je dus absoluut niet op de derde verdieping aan de grote weg moet komen. Daar is het veel te heet, en de veel herrie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 2Wil14-08-2016

Nooit meer

Marmaris is erg leuk. Naar het centrum is goed te doen zeker met de dolmusbusje

Pasahan nooit meer. Gevraagd 1 of 2 de etage ,word geplaats op 3 de waar je nietop balkon kan zitten ivm een airco die laag bij de grond hangt waardoor het op balkon dubbel zo warm is. 5 keer moeten vragen of onze vloer schoon gemaakt werd deze was al vies bij binnenkomst. Zelf meerdere malen de vloer schoongemaakt in 2 weken tijd. Handdoeken werden vd grond geraapt en weer opgehangen of je kreeg maar 3 handdoeken voor 5 personen. Bed is na vragen 1 keer verschoond in 2 weken. Zwembad word wat bleekwater in gegooid,vloer werd iedereen ochtend nat gemaakt door nacht bewaker maar verder niks. Lag 4 dgn dezelfde pleister bij het zwembad dus schoon gemaakt werd er niet. Tevens moest je omdat je op zolder zat en extra airco nodig had nog is extra 70 euro betalen. Nooit meer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8B de wit24-07-2016

Voor herhaling!!!!

Wij verblijven nu in dit complex. Kleinschalig, knus en gezellig, elke dag worden de kamers gedaan. Sabri en zijn vrouw zeer gastvrij, organiseren avondjes, etentjes,bbq, echt top. De kids mogen met opblaasspullen in het zwembad die Sabri nog voor je opblaast. Met excursies word je voor de deur opgehaald en de dolmus(busje) brengt je naar het centrum voor nog geen euro. Ben je op zoek naar iets kleins en persoonlijk is dit echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Tjeerd |Aukema04-09-2015

Heerlijk relaxen

Een kindvriendelijk kleinschalig appartement met hele vriendelijke mensen waar veel kan en niets moet. Twee heerlijke zwembaden met een glijbaan, waar zelfs de ouderen van genieten. kamers zijn netjes, schoon en voorzien van keuken met koffiezetapparaat, elektrische kookplaat en een ruime badkamer. We hebben ons hier heerlijk vermaakt. lekker kunnen relaxen in een ongedwongen sfeer. Restaurant (in de open lucht) is niet hoogstaand qua luxe, maar het eten is prima en betaalbaar. Echt een aanrader voor gezinnen met (kleine) kinderen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Lianne11-08-2015

Heerlijk gewoon!

Wij hebben een heerlijke tijd in Marmaris,app.complex Pasahan gehad! Een compact complex. Niet te groot, zodat er een soort van familiair gevoel kan ontstaan. De kamers zijn eenvoudig ingericht , wat gedateerd, maar voldoen zeker. De badkamer idem. Onze kamer was aan de straatzijde. De levendige hoofdstraat geeft wel wat geluid, maar dat geeft ook veel te zien.
    De bediening is vriendelijk en geen moeite te veel. Zeker Sabri en zijn vrouw zijn uitstekende gastheer en gastvrouw. Goede WiFi , een fijn zwembad, een pooltafel, een tafeltennistafel , lekkere muziek en leuke mensen, maken Pasahan een prima plek om te zijn. Dat denken niet alleen wij, want er zijn veel gasten die terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Michael07-09-2014

Zeker terug

Appartementen voorzien van grote balkons . Interieur wat verouderd maar je bent toch alleen maar buiten . !e en 2e etage is het goed vertoeven op de 3e een stuk warmer . Mooi groot zwembad zeker als je naar de zwembaden kijkt in de omgeving waar grote hotels een veel kleiner zwembad hebben .Personeel heel vriendelijk , jammer alleen dat de manager niet een beetje Engels kan . Maar hij wordt door Sabri die achter de bar staat goed geholpen . Hele lieve mensen die altijd voor je klaarstaan als iets niet goed is . De prijzen bij de bar voor het eten en drinken ook heel goed betaalbaar . En wat ook belangrijk is het is lekker ! Glijbaaan in het zwembad gaat op aangegeven tijden aan ! Broodjes kun je om de hoek bij het appartement kopen . Elke dag vers . Winkel 24 uur per dag open . Zeker voor je drinken zou ik gebruik maken van deze winkel . Water kun je bij Sabri in het appartement kopen .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Hans Beeking19-09-2013

Ideale locatie, gezellig en niet te druk

Pasahan app. te marmaris is een knus app. complex en van alle gemakken voorzien. Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Prijs en kwaliteit in evenwicht. Afstand naar centrum heel goed te doen. Vlakbij strand en boulevard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Nico, Joke en Andrea18-08-2013

Alle waar naar zijn geld. Een gezellig kleinschalig appartementen complex met 95% nederlanders. Je moet geen luxe verwachten, maar je krijgt wel heel veel gezelligheid. Jammer is alleen dat er maar 1 persoon is die engels spreekt, ATI alle eer gaat naar jou, mede door jou een fantastische vakantie gehad. En ook het eten was goed in pasahan. ATI BEDANKT, I hate you.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Per15-08-2013

Prima te doen.

Net terug. Twee volwassenen en twee meiden van 16. Zwembad lijkt groter op de foto's dan het is. Vrij klein, maar wel verkoelend. Goede bar en goed eten voor een kleine prijs. Kamers worden goed onderhouden, door onder anderen de vrouw van de manager. Voor zover ik kan inschatten is de manager geheel overbodig. Nul Engels. Ook de jongen van de receptie spreekt vrijwel geen Engels. Verder wel een aardige knul, maar niet voor dit internationale werk. Ati (Atilla) runt de bar en de keuken en spreekt Engels. Zonder hem zouden de zaken een stuk minder lopen! Komt in eerste instantie wat nurks over maar dat is zijn pose. Prima man! Kortom: verwacht geen luxe, maar wel gezelligheid. Prima hotel, neem wel airco en een kluisje (totaal 7euro per dag extra). Airco werkt alleen in de kamer waar die hangt. De beloofde ventilator ontbrak, en de beschreven relatie met Pasa Beach bestaat niet meer. Zoek je eigen plek op het strand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

8 tips over Appartement Pasa Han / Pasahan

• Jenny, 30-05-2012

neem een eigen koekenpan mee!

• Per, 15-08-2013

Ga eens naar icmiller met de dolmus. Leuke markt op woensdag, rustiger door de week, gemoedelijker dan Marmaris. Boottocht doen (ongeveer 10 euro pp moet lukken). Ook boottocht naar Dalyan is goede dagtrip.

• Fam Aerts, 24-07-2013

Strand ligt op 100 mtr, maar daar lig je wel erg op elkaar. Als je naar een leuk strand wilt, is Nirvana Beach halverwege Icmeler een aanrader. Wij hebben tevens 2x een boottripje gedaan bij Amadeus, tegenover de Burger King bij de haven. Zeer relaxed en goede service voor echt weinig geld. Drank zit er niet bij, maar die kosten vielen ons ook mee, als je vergelijkt wat een biertje tegenwoorig in Turkije kost (vanuit de overheid trouwens)

2 vragen over Appartement Pasa Han / Pasahan

• Lilian, 05-01-2015

HP

I want to come to your place with 3 families but 1 family wants half board so breakfast and dinner. Is that posible and How much does it cost for 1 adult and 1 child 11 years for 15 days in July? hope it is posible and Not to much lira;s otherwise we have to go somewhere els!!

greetz Lilian

• Saskia, 29-05-2011

hoe zien de balkons zwembadzijde bij pasahan eruit

Beste vorige vakantiegangers Pasa han.

In july gaan wij met ons gezin op vakantie naar appartement Pasahan. Op de foto`s van de touroparator zijn de balkons aan de zwembadzijde slecht te zien. Wie kan mij vertellen hoeveel balkons aan zwembadzijde zijn en hoe groot ze zijn. Ik vind hey persoonlijk heel fijn om de kinderen te zien tijdens het zwemmen.

Groetjes, Mw.S.Koper

jolanda, 29-05-2011

hoi

wij zijn al verschillende keren in pasahan apart geweest en zover ik me kan herrinneren zijn er volgens mij maar drie balkons aan de zwembadzijde maar de balkons zijn vrij groot alvast een fijne vakantie

Appartement Pasa Han / Pasahan info

• Aantal sterrenstersterster