Hotel Pasa Garden Beach

HotelKinderhotelWeer vandaag33°21°
Hotel Pasa Garden Beach
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pasa Garden Beach voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Pasa Garden Beach in het Nederlands

Erg fijn, jammer van het eten....

Jolanda
31-7-2018

Het hotel ligt prachtig aan de zee, strandbedjes en parasol gratis!!

Aardig personeel, direct aan de boulevard en dichtbij de winkels.

Eten is dramatisch , wel de hele dag door wat te krijgen.

Geen gedrang bij het buffet, kleinschalig hotel.

Animatie de hele 10 dagen niet gezien?!

Mooie hotelkamer, hadden voor 2 personen geboekt maar hadden een 3 persoonskamer met uitzicht op de zee, heerlijke douche en goede schoonmaak.

Als ze de buffetten beter en met meer variatie zouden maken een tophotel op een top locatie.

Mooie plaats voor de familie’S

HanskeDanske
23-2-2018

Dit hotel is nog nieuw herbouwd in 2016.

Klantvriendelijk super.

Hygiëne is zeker goed propere hotel.

Eten is niet zo lekker niet veel opties.

Dicht bij mcdonald en shoppingcenter 200m en ongeveer 2km stappen voor uitgaan.

8/10

Locatie top, schoon hotel maar slecht eten

Belinda
14-7-2017

Goede ligging!

Super schone kamers!

Het kamermeisje, een oudere dame ruimde zelfs dagelijks de troep van mijn puberdochter op (schaam schaam)

Heerlijke badkamer

Eten zeer matig. ☹️ Het eten verveelt al na 2 dagen, dagelijks hetzelfde en met wat over is maken ze volgens mij de volgende maaltijd 😕 Zwlfs mijn alles etendezoon van 23 jaar baalde van het eten.

Zwembad sluit al om 18 uur, belachelijk want dan wordt het juist pas aangenaam gezien de warmte.

Lekker kleinschalig

Rian
20-5-2017

Lekker relaxed klein hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een uitstekende locatie direct aan het strand. Het eten is prima en doen hun best, er is altijd wel wat in jou gading ligt en je moet geen stampot verwachten. We zijn tenslotte in Turkije.

Eten erg slecht

Anneke
28-9-2016

We kregen eerst een kleine kamer en zonder balkon. We hadden gereserveerd met Balkon, Na klagen kregen we een grotere kamer met Balkon. Maar toen hadden we geen zee zicht meer( hadden we wel voor betaald) Dat hebben we maar zo gelaten.

we keken nu op het waterpark.

De ligging is prima.

Personeel sprak bijna geen engels.

Diner: eten was koud en bijna iedere dag hetzelfde.

Per gratie werd er morgens een eitje voor je gebakken had je pech dan kreeg je niets. De mevr die eieren voor je moest bakken was erg onvriendelijk en nors. Er zat schimmel op de kuipjes boter.

Aan de bar werden Turken eerst geholpen en dan de rest. Ook al waren ze met je bestelling bezig, ze stopten en hielpen eerst de turken.

De kamers zijn mooi en goed verzorgd.Schoonmaak van kamers is prima. De schoonmaaksters zijn erg vriendelijk. Mooie grote bad kamer.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Garden Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Garden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.