Hotel Pasa Bey

Hotel Pasa Bey
8,1

40 tips over Hotel Pasa Bey

Nickske92, 8-7-2015
Er rijd elke avond om 23.30u een busje van het hotel naar de bar street en meestal zit de sfeer wel heel goed, maar het ligt eraan wie er meerijd natuurlijk. Het busje rijd natuurlijk alleen wel heen. Probeer misschien wel om een sim-kaart te kopen ( als dit mogelijk is), want je telefoonkosten lopen aardig op anders in Turkije. De wifi van het hotel was de slechtste die ik ooit gehad heb, alleen 's nachts kon ik op internet. Tijdens de zomermaanden is het hier wel niet geschikt voor kinderen.
Michelle, 31-5-2015
Eettentjes aan de haven zijn superleuk om eens te gaan eten en goedkoop!
Hedwig, 22-5-2015

Ga naar de kappers GeorgeClooney en George Michael, zeer ervaren en voor een goede prijs. Echt toppie om de hoek van het Hotel. Een aanrader.

Een Hollandse bar Rembrandtplein aan de boulevard, geweldige ervaring de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Pasa Bey voor je op een rij gezet:

Mies, 19-5-2015

Gewoon een leuk hotel wij zijn er voor de tweede keer

En zullen er zeker nog een keer terug komen

jan, 21-2-2015

mensen kijkt uit corendon bied hem ook nu in 2015 weer aan voor de zelfde voorwaarden als in 2014 dus niets aangepast

lep op dus geen al in

harry & fia, 23-10-2014

Deze accomodatie is heel geschikt voor mensen die wat meer van rust houden.

Hou je meer van drukte en strand dan kun je beter iets anders kiezen.

Deze accomodatie ligt in een heel rustige omgeving en er is heel weinig te doen.

Toch hebben wij er 2 weken een mooie vakantie gehad.

angely&hans, 2-10-2014
echte aanrader is een dagje mee te gaan met de boot de scheveninger van mahmet en barbara op de lazy day cruise zo mooi en zo gezellig.
Brigitta en Stef, 22-9-2014

- Plaats meer ligbedjes bij het zwembad

- Houdt het buitenterras tot 1.00 uur open

- Zorg dat de airco ook aan kan blijven wanneer gasten niet in hun kamer zijn

- Haal minder snel de borden en de glazen tijdens het eten weg, zeer zeker niet wanneer iemand nog zit te eten kun je het bord niet weg halen!

Frans Kivits, 18-9-2014
binnen 10 min aan zee wordt weg gebracht met busje kost niets bedje en parasol aan zee kost niets alleen willen ze wel hebben dat je iets nuttigt
WillemZwijgers, 23-8-2014

Kapper goede prijs en goede kwaliteit. Zijn gewend zowel dames als heren te knippen. Ze geven je zelfs nog massage. Ook scheren en je oor haren worden met soort brandertje weggehaald. TOP !

Je geld kun je wisselen bij de receptie van Euro naar Lira`s. Lira naar EURO kan niet ! De wisselkoers is beter daar als geld wisselen in Nederland. Dus echt daar doen en niet in Nederland. Dolmus naar Icemeler 2,50 Lira. Goed te doen. Ben rug patient. Alles loopt daar vlak en niet hellend.Goed te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pasa Bey voor je op een rij gezet: