Géén boekingskosten

Appartement Park Mar

TurkijeEgeïsche ZeeMarmaris

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Park Mar voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 226 reviews

Meer appartement info

246 Reviews over Park Mar

• 5Harry22-09-2019

Nooit meer

Dit is zeker geen aanrader. Verouderde accomodaties , eigenaar een zeer onvriendelijk persoon. Barman en schoonmaaksters deden hun best en waren vriendelijk. De toiletten bij het zwembad was net een varkensstal. Vieze potten en vieze muren. Kinderzwembad zeer smerig, werd nooit schoongemaakt. Het grote zwembad was goed. Locatie was ook goed, mooi dicht bij het centrum. Jammer, met een beter management kan hier veel meer worden uitgehaald. Voor ons was dit eenmalig.

• 7Tom14-09-2019

Prima appartement voor redelijke prijs.

Ik begrijp alle kritiek niet zo goed. Het klopt dat het appartement gedateerd is. Het houdt niet over van luxe, maar alles is schoon. Badkamer is klein. Wat wil men nu?? Voor het oude vertrouwnde dubbeltje op de eerste rang zitten? Het ziet er leuk uit, personeel is vriendelijk, schoonmaken is goed (misschien de poetsvrouw een keer een fooitje toeschuiven) zwembad is prima bij gehouden.

• 6Bartje 8512-09-2019

Park mar voor ons nooit meer

De eigenaar is chagarijnig en zit alleen maar achter zijn computer Als je drinken wou bestellen bij de bar moest je wel 20 min wachten omdat de barman ook moest koken en hij om 20.00 vrij is en avonds zit er bijna niemand. De barman en schoonmaaksters waren wel vriendelijk Wij vonden dat de kamer ook niet heel schoon werd gemaakt en is erg veroudert , de badkamer is erg klein en de airco is 1 stofnest die is nog nooit gereinigd Het kinderbadje was ook geen trekpleister De ligging is wel perfect en wij vinden Marmaris top

• 6L van L27-08-2019

Super onvriendelijk en ongastvrij

Het apartement was op zich netjes en schoon, de lakens waren alleen zo ruw als handdoeken en je kreeg vaak de overgbleven toilet rolletjes van andere gasten en heel weinig. Daarnaast vond ik het personeel erg onvriendelijk en onbeleefd. Wij hebben ons apartement echt gemeden omdat we ons totaal niet welkom en niet op ons gemak voelde.

• 2Familie Blancken05-08-2019

Niet meer.

Niet meer! Hebben het hotel eerder verlaten. Erg oud en niet veilig. Losse stopcontacten, onveilig voor kinderen. Beheerder vindt het allemaal wel meevallen, doet er niets aan.

• 6Jeanne en Marvin30-09-2018

Marmaris is geweldig, park Mar doen we niet meer

Op zich goed te doen . Wel oud . Ligging was perfect maar het personeel was super chagerijnig behalve de barman Achmed en Errol. Die waren heel aardig . Maar de sfeer was ver te zoeken . Heel jammer. Strand en centrum makkelijk aan te lopen . Marmaris zelf is geweldig. Mooie natuur en een prachtige haven . Leuke uitstapjes en heel veel restaurantjes met het lekkerste eten voor heel weinig geld . Talk of the town aan het strand is heel gezellig met leuk personeel👍. De grote bazaar in het centrum is altijd leuk om te winkelen. Kortom geweldige vakantie gehad al zou ik niet meer kiezen voor Park Mar. Maar de gezelligheid maak je zelf .

• 7Menno08-09-2018

Goed te doen

Prettig appartement met zeer vriendelijk personeel. Promenade op loopafstand. Meerdere supermarkten in de omgeving. Er zijn echter ook wel wat puntjes van kritiek. Anno 2018 is het niet meer van deze tijd om alleen in de lobby of bij de bar de beschikking te hebben over Wi-Fi, tevens is het huren à 6 Euro p/d van de airco vreemd op een locatie waar het iedere dag zo warm is. Daarnaast is het complex wel wat gedateerd en is de oplossing in de douche om het douchegordijnrail op te hangen uiterst creatief doch niet erg handig. Als je van het complex alleen maar gebruik maakt om de nacht door te brengen dan is het m.i. een zeer goed en zeer aan te raden verblijfplaats. Personeel is erg vriendelijk en maakt ook graag een praatje, een enkeling spreekt zelfs beperkt Nederlands.

• 8Fam v Vuren08-08-2018

Top vakantie!

Het mooiste appartement in 4 jaar Marmaris. Alles is goed schoon, vriendelijk personeel dat voldoende engels spreekt en nederlands probeert en een goede ligging.

• 8Branka02-09-2017

Prachtige vakantie gehad

Zeer vriendelijke personeel. Schoon. Savonds rustig

• 10Shana18-08-2017

Heel leuke en vriendelijke plaats!

Heel vriendelijk personeel! Ligging is heel goed Elke dag mooi gepoetst Toffe barman!

Appartement Park Mar info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)