Hotel Palm Beach

8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

Op vakantie geweest naar Palm Beach?

8Fantastisch

2 reviews over Hotel Palm Beach

• 8kimberleyboss10-07-2011

Super gehad hier!!

Ik zat hier samen met een vriendin en we hebben het echt fantastisch gehad!! Een paar keer gegeten ook, niet duur en erg lekker. Je zit gewoon aan het strand en er liggen heerlijke loungekussens. Het personeel was erg aardig maar werd wel steeds vervelender naarmate we langer bleven, maar goed, de manager hield dat allemaal wel erg goed in de gaten en corrigeerde waar nodig (erg fijn!!). Dit hotel is echt een aanrader, ruime kamers, ook erg schoon, niks op aan te merken!!

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8lizzi17-07-2008

ben met een vriendin en me dochtertje geweest naar dit hotel begin juli.. ligging is echt prima direct aan de gezellige boulevard. jammer dat ze om de dag je handoeken verschonen. verder is het een goed verzorgd hotel, af en toe koud water gehad smorgens. ontbijt is gewoon simpel zoals je het vaak krijgt in turkije. het eten van het restaurant van het htoel was heerlijk. boek geen halfpension want dan zit je buitengesloten van het restaurant zelf in een saaie ruimte of buiten aan de zijkant van het hotel. en het restaurantjes zijn totaal niet duur. personeel is vriendelijk zeuren niet als je niet bij hun blijft eten ze laten je lekker je gang gaan.

Gereisd met familie in juli 2008

Hotel Palm Beach info