Géén boekingskosten

Meer appartement info

76 Reviews over Ozhan

• 1kelsey janssen10-11-2015

nooit meer!

we hebben totaal geen leuke vakantie gehad bij Ozhan apartment. De kamer was vies, heeft veel gebreken. beschimmelde badkamer, douchekop kon je niet ophangen, de keuken was erg klein, je kon amper koken, er was ook geen keukengerei ervoor. Er werd heel weinig schoongemaakt en verschoond, als je schone handdoeken of lakens kreeg, zaten de vlekken er nog in. Het eten was ook erg slecht. het personeel spreekt (bijna) geen Engels, de eigenaar is super onvriendelijk tegen je, Hij zeurt alleen maar of wilt geld zien van je. Je voelt je niet veilig in je eigen hotel. het is een eng mannetje!

• 4C12-08-2015

Nee bedankt!

Op naar een heerlijke vakantie met mijn vriendinnen niet dankzij Ohzan. Bij binnenkomst begint hij niet met een warm welkom en een prettig verblijf nee meneer Ohzan pakt een A4 vol met regels erbij en schreeuwt dat je stil moet zijn. Ik had niet veel verwacht van de luxe en dat was ook zo bedden waren slecht en douche had maar 1 pis straal, maar goed wat wil je voor die prijs. Wat wel een plus was is de grote van de appartementen. Meneer Ohzan in een vervelende norse man die gerust zegt i'm not working wanneer je hem iets vraagt de vriendelijke gezichten zijn de twee dames die er lopen die staan altijd voor je klaar.

Marmaris is een top plek om op vakantie te gaan maar ik en mijn vriendinnen zullen dit appartement niet aanraden!

• 6Lizzy12-08-2015

Geen aanrader!

Tsja.. Waar zou ik mee beginnen. Ik las van te voren dat er elke dag wordt schoongemaakt (gebeurd wel maar niet altijd even grondig) en daarbij schone handdoeken krijgen kennen ze daar niet (ook al gooi je je handdoek op de grond..) Over de eigennaar heb ik maar weinig goeds te vertellen kortom een oude chagrijnige vent! Hij zit liever op z'n gat dan dat die je helpt of op je gemak stelt. De kamer is groot en het zwembad is ook helemaal prima! TIP: niet eten bestellen bij Ozhan, het is niet te vreten. Terug naar Marmaris wil ik zeker want ik heb een top vakantie gehad maar dan bij een ander appartement of hotel.

• 6Milou10-08-2015

Zeker niet voor herhaling vatbaar

Er kon nog geen eens fatsoenlijk een hallo of welkom van af toen wij aankwamen, maar er werd direct een papier gepakt met regels die de eigenaar in gebrekkig Engels aan ons voorlas.

Na onze koffers vier verdiepingen omhoog de trap opgetild te hebben betraden we ons appartement. Dit ziet er op zich prima uit en heeft een ruime indeling (op het kleine balkon na). Hierna direct het zwembad opgezocht en daar valt weinig op aan te merken. Lekkere ligbedjes en prima zwembad. Daar eten bestellen is echter niet aan te raden..

Als gasten in een appartement verwacht je gastvrij en vriendelijk ontvangen te worden. Vooral de eigenaar mag hier nog wel een cursus voor volgen. Hij kijkt je chagrijnring aan en wanneer je een vraag hebt laat hij duidelijk merken geen zin te hebben om je te helpen.

Kortom, het appartement zelf is ruim ingericht en prima maar de gastvrijheid laat zeer te wensen over. Betaal liever een paar tientjes extra voor wel een gezellig en gastvrij appartement.

• 7Marina10-08-2015

Er valt zoveel meer te winnen bij Ozhan

Nog voordat we voet binnen hadden gezet in Ozhan, kregen we een lijst met regels te horen in gebrekkig engels. Niet bepaald een warm welkom.... Vervolgens hebben we 50 euro per kamer neer moeten leggen voor de airco die niet optimaal werkt.

Nadat we de kamers hadden gezien, die zelf overigens wel erg ruim waren, direct naar het zwembad. Het zwembad had een prima grootte en de ligbedjes waren ook prima. Dit gaf prime verkoeling op de warme Turkse dagen. De bar bij het zwembad zag er prima uit, maar werd beheerd door iemand die vrijwel geen engels kon. Erg lastig met bestellen dus. Het eten dat je kon bestellen bij de bar was ook niet lekker. Of het was smakeloos of gewoon totaal niet gaar. De frietjes kon je uitknijpen qua vet....

Als met al heeft Ozhan alles in huis om een goed appartement te zijn/worden. Maar zijn het vooral de mensen die daar werken die dit een beetje tegen werken. Zodra dit verbeterd is zal ik er zeker naar terug gaan, eerder niet

• 5Taradanique10-08-2015

Dit appartement kiezen wij niet meer!

Het begon al toen we aankwamen, de eigenaar had nog geen gedag gezegd of de hele waslijst met regels in gebrekkig Engels kwam er al uit ) vervolgens na 50 euro (per kamer) te hebben betaald voor de airco (die het niet goed deed) gaan genieten aan het zwembad (wat overigens wel goed was, lekker groot!) die avond begon het alweer, als je ook maar iets aan de eigenaar vroeg was het 'i am not working' en als je dan vroeg wie er wel werkte keek die je aan of die oost indisch doof was. De 1e dag handdoeken gehad, en hier de hele week mee moeten doen lijkt me ook niet echt fris, maar als je om 21:30 vroeg om schone handdoeken keek die je aan van: nu pas? ben je gek? Al met al vind ik gewoon dat je hier niet als een gast behandeld word, gasten moeten terug keren omdat ze het zo leuk hebben ervaren, buiten dat hebben wij een geweldige vakantie gehad, we gaan zeker terug volgend jaar maar niet Ozhan.

• 7Hennie en Be20-09-2014

De laatste dag van onze vakantie , het was weer heel gezellig!!! Fam. Ozhan tot volgend jaar !!!

• 5femkehx13-01-2014

Dit doen wij nooit meer!

Ik ben met 5 vriendinnen naar Ozhan in Marmaris geweest. Wij kregen bij aankomst een reglement in onze handen gedrukt, en hier moesten we ons gedurende de vakantie aan houden. Niemand mocht bij ons op de kamers komen behalve wij, het 'zou leuk zijn als' we een keer mee gingen bbqen of daar iets deden drinken. Dit deden we in het begin dan ook, veel aan het (krappe) zwembad gelegen en wat gegeten en gedronken. Nadat de "vriendelijke" man die daar werkt en Nederlands spreekt ons ontzettend pushte om 's avonds te komen bbqen hebben we gezegd dat hij niet zo moest pushen en we zelf bepalen wat wij doen op vakantie. Vanaf dat moment werd hij ontzettend onvriendelijk. Hij praatte over ons tegen andere vakantiegangers en lachte ons achter onze rug om uit. Hij gooide ballen naar ons als we in het zwembad lagen met een luchtbed en maakte de rekening hoger dan hij hoorde te zijn.

Wij hebben het dus niet ervaren als vriendelijk, maar asociaal en ze pushte ons veel te veel daar te eten!

• 7Chantal23-10-2013

Prima appartement

Ozhan is een mooi en gezellig hotel. Het is niet erg groot en dat maakt het erg gezellig. Ik had met mijn vriendinnen een kamer op de begane grond precies aan het zwembad. We hadden dus helaas geen eigen terras, maar we konden zo het zwembad in duiken! De andere appartementen hadden wel allemaal een terras of balkon.

De kamer was prima. Er wordt iedere dag schoon gemaakt en je krijgt genoeg schone lakens en handdoeken. Het is niet luxe, maar prima als je dat niet gewend bent.

Het personeel is behulpzaam. Ze zijn erg vriendelijk en staan altijd klaar. De eerste dag hadden wij een probleem met de douchekop, ze hebben dat meteen opgelost toen we er melding van maakte. De eigenaar is een beetje een chagrijnig oud mannetje, maar als je vriendelijk tegen hem doet en af en toe een praatje maakt krijg je er enorm veel voor terug. En dat geldt voor alle Turken trouwens!

Het appartement ligt op ongeveer een kwartier a 20 minuten lopen van het centrum van Marmaris. Dit is lopend goed te doen.

• 7Iris03-02-2013

Leuk zo lang je personeel in de kaart speelt

Wij hebben al bij al een hele leuke vakantie gehad. Al was het begin beter dan het einde. Via touroperator hadden we half pension geboekt maar dit valt af te raden aangezien je dan een vast weekmenu hebt zonder keuze en weinig variatie. Je kan er a là carte eten wat heel goedkoop is en prima te eten, daarnaast zijn er heel veel leuke restaurantjes op loopafstand. Het personeel was in eerste instantie super vriendelijk en behulpzaam, tot we (door o.a steeds vlees met rijst en tomaat voorgeschoteld te krijgen) steeds vaker elders gingen eten. Er werden 'per ongeluk' drankjes in rekening gebracht die we nooit gehad hebben en we werden veel minder enthousiast geholpen. Daarnaast moesten we voor de bbq 15 euro pp betalen ondanks ons half pension (vooraf was gezegd dat we gratis mee konden eten). De bbq was leuk georganiseerd maar na 1 stukje kip en een gehaktbal pp was al het vlees op. Het complex is wel heel leuk. Aan het zwembad zit een gezellige poolbar waar je kan kaarten en relaxen.

Appartement Ozhan info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)