Hotel aan zeeWeer vandaag24°11°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Noa Hotels Club Nergis Beach voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach in het Nederlands

2008

prima hotel

Rien van der Hooft
3-11-2008

in principe alles goed. Kamer wel wat klein. Zwembad-water stonk de eerste dagen. Het lekkere eten was regelmatig niet warm lauw.

aardig personeel, perfecte ligging

joska
31-10-2008

het ligt direct aanhet strand. aan de voorkant van de hotel zit je in een winkelstraatje. aan de achterkant loopt de boulevaart. je kunt makkelijk lopend naar het centrum van marmaris, dit is ongeveer een half uurtje. door de mooie omgeving vliegt de tijd voorbij.

het personeel is aardig. de kamers zijn erg klein en zien er goedkoop uit.

top

kiki
27-10-2008

ook met enige angst vertrokken voor de herfstvakantie, maar aangekomen, was het top, mooie zeer grote familie kamer, terwijl we dat niet geboekt hadden, zee zicht, personeel vriendelijk en het eten was prima, zal zeker terug gaan naar dit hotel, we hadden gerekend op het hotel wat je op de foto ziet bij het boeken, later horden we dat het uit 4 gebouwen bestond, wij zaten in het gebouw gardena, goed, schoon, maar wel een ontzettende stinkende putjeslucht in badkamer, die wel een opknapbeurt mag hebben, mara dit mocht de pret niet drukken, zeer tervreden en prettig verblijf, we kregen nachts bij vertrek een ontbijt mee, zeker voor herhaling vatbaar,

gr kiki

kei leuk

Anja Suzan en Linda
21-10-2008

wij zijn in de herfstvakantie naar nergis geweest. we hebben een fijne tijd gehad,van de russen hebben we geen last gehad maar meer van onbeschofte nederlanders.Verder heb ik niets aan te merken en ik wil volgende keer zeker terug naar nergis.

Top vakantie!!

Marina
3-10-2008

Tesamen met mijn man en onze zoon van 24 jaar, zijn we naar Nergis beach geweest in de periode van 07 tot 14 Sept.

Wij zijn hier ook zo een beetje met de schrik vertrokken omdat er hier zoveel negatiefs word geschreven over dit hotel.

Bij ons is deze vakantie heel goed meegevallen,wij hadden een all-in formule,je kon om drank gaan zoveel je wou, geen probleem!! Heel vriendelijk personeel,veel keuze van eten in buffetvorm,voor elk wat wils.

Kamers die zijn wel wat naar de kleine kant, maar voor ons geen probleem, we waren er juist maar om te slapen.

Vanaf 21 uur was er iedere avond animatie.

Geen last gehad van andere gasten.

Een heel uitstekende ligging,prachtige streek,op een klein 30 min tevoet langs het strand van het havenstadje Marmaris.

We vonden het spijtig dat de vakantie voorbij was, maar we zouden in ieder geval dit hotel terug kiezen.

Dat was zo een beetje onze mening.

gewoon heel goed

busse en co
18-8-2008

voortgaan op de soms wel negatieve beoordelingen met een toch wel enigzins met een beetje schrik vertrokken, maar dit was niet nodig wij vonden het een super geslaagde vakantie,heel vriendelijk personeel eten was prima en gepoetst werd er een hele dag door.inderdaad veel arrogante russen die hopen eten opscheppen en dan alles laten staan (kan ik echt niet tegen foei)

dus mensen heb geen schrik van nergis beach ik zou zeggen DOEN. groetjes dany

Gereisd familie in augustus 2008

het hotel zelf is prima, goede service, lekker eten en zeker beneden wordt alles netjes bijgehouden. alleen voor de kinderen moet je het niet doen. weinig te beleven voor hen, dan moet je het echt van de excursies hebben wat weer geld gaat kosten.

Gereisd familie in augustus 2008

Waarom al die negativiteit?

M. van der S.
5-8-2008

Wij zijn 19 juli voor 12 dagen voor de 4e keer weer naar Nergis BEACH geweest. Onze 1e keer all-in. Is inderdaad wel even wennen. Het eten is nog steeds goed.Ik snap niet dat mensen het eten niet goed vinden. Er is keuze genoeg en ja als je er meer dan 8 dagen bent krijg je weleens het zelfde als in begin van de week.Dan moet je ook geen all-in boeken dan kun je eten wat je wilt. Inderdaad veel vervelende russen die bang zijn om iets tekort te komen met eten. Maar ja je kan ook overal een probleem van maken natuurlijk. Verder kamers waren schoon, vriendelijk personeel vooral Ertas en Isa. De ligging is perfect. Bij het zwembad is erg druk maar op het strand plaats genoeg. Wij hebben hier weer een leuke vakantie gehad.

Gereisd familie in augustus 2008

Was leuk maar wel achteruitgegaan

M. van der Spoel
5-8-2008

Nu met all-in formule niet meer wat het is geweest. Maar kamers e.d. wel schoon. Vriendelijk personeel. Veel russen die zich aso gedragen. Maar verder gewoon goed hotel en het eten was perfect. Iedere dag veel keus en voor ieder wat wils.

Gereisd familie in juli 2008

Lekkere vakantie ondanks een minder begin.

Familie met twee jonge kinderen
22-6-2008

In juni zijn wij voor het eerst in dit hotel geweest. Bij aankomst bleek het hotel echter overboekt te zijn, we werden naar het Nergis select hotel gelootst, wat ons veel te chique was. Hier bleken echter veel meer mensen last te hebben. In totaal zijn de mensen in 4 andere hotels geplaatst. Wij wilden echter in dit hotel zitten en na wat aandringen en een ochtend rondhangen in de lobby kregen we alsnog een kamer in dit hotel. Het hotel komt inderdaad ligbedden te kort voor alle gasten. Wel is de ligging perfect, met meerdere zwembaden en direct aan de zee. Qua eten is het goed met een groot deel standaard en een deel wisseld eten. Voor de 8 dagen dat wij hier waren was de afwisseling voldoende. De kinderen hebben genoten, de obers en koks gaven ze alle aandacht. Kamers werden goed schoongehouden. Her en der mag er wel wat onderhoud gepleegd worden maar dat waren de kleinere dingen.

Gereisd familie in juni 2008

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.