Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach

Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach
7,5

12 tips over Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach

Sabrina, 18-2-2014
Kamer met zeezicht, als je op het balkon staat en richting zee kijkt voel je je de koning te rijk.
sam van oijen, 10-11-2013
Voordat je een fotoshoot gaat doen onderhandel over hoeveel je wilt betalen en wat je wilt hebben.
LauraD, 26-9-2013

Wij hadden een kamer met zeezicht (boven het restaurant) We zaten aan de zijkant van dit gebouw, maar gelukkig toch zeezicht!

Aanrader dus om een zeezicht kamer te nemen, want in de ochtend zie je de boten binnenvaren, erg mooi!

We hebben een aantal aanbieders voor Noa Hotels Club Nergis Beach voor je op een rij gezet:

Germaine, 9-3-2013

Op het moment dat je vriendelijk blijft (en evt. een kleine tip geeft) doen ze veel voor je.

Ga je met je boze blik dingen vragen kijg je dat niet voor elkaar.

Voorbeeld;

Wij kwamen samen aan met een ander koppel en we zaten de eerste nacht in een soort gelijke kamer.

De volgende morgen vroegen wij vriendelijk om een nieuwe kamer, het andere koppel deed dit ook alleen dan niet zo vrolijk.

Wij kregen een luxe kamer en het andere koppel lieten ze barsten!

H, Wadman, 16-10-2012
Ga slapen met oordopjes omdat elke morgen om 06.00 uur je wordt gewekt door de Islamitische gebeden die door een vlakbij het hotel aangebrachte luidspreker schallen.
Ferry, 24-9-2012
Als je al hebt geboekt zorg dan dat je niet in het eerste gebouw terecht komt!!

Mdr, 21-9-2012
Tip! Een leeg flesje kun je elke dag vullen met water of sap voor het strand of medicijngebruik op je kamer. Super handig!
S, 17-8-2012
Wees aardig tegen het personeel, je krijgt het terug. Er is wifi. Boek zeezicht! Leg je handdoeken enzo gwn bij het strand en loop die paar meter als je wilt zwemmen, dat is echt niet zon probleem. Lach om de Russen ipv ze je vakantie te laten verpesten. Maak er zelf een leuke tijd van of ga anders naar een 5 sterren hotel voor honderden euro's meer. Ik raad het wel af voor gezinnen en bejaarden, raad het zeer aan voor groepen vrienden. Dolmus naar barstreet voor 1 euro pp, taxi terug 3 euro pp.
danny joost, 10-8-2012
Als je boot tocht wil doen of duiken boek dit rechtstreeks in de haven bij de boten zelf scheelt je veel geld
wilfried van vuuren, 17-7-2012
Let op met de indeling van je kamer, zorg dat je niet met je gezin gedropt wordt in een zolderkamertje die slechts geschikt is voor hooguit 2 personen!