Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach ****

Review geschreven door Robin

Never nooit meer Nergis Beach

Robin,
3-4-2013

In 2012 zijn wij met vrienden naar Hotel Nergis Beach geweest. Het hotel is totaal anders dan op de foto's maar de ligging was prima. De kamer was smerig er waren kapot (tv, keukenkastjes, badkamerdeur), vlekken op de muren zelfs een bloedvlek in een "schoon" bed. Het personeel was onaardig en sprak slecht of geen engels. Als je 's ochtends de schoonmaak weigerde kreeg je ook geen schone handdoeken. Wij waren met z'n 4e er waren 2 bedden en 1 slaapbank die 140x180!! was te klein voor 2 mannen. De vraag om een extra (opklap)bed was teveel gevraagd en werd geweigerd. Na veel aandringen werd er uiteindelijk een vrijgegeven maar we moesten zelf alles opdekken en zelfs ophalen service was 0. Het eten was vaak het zelfde, tussen de middag zelfs ALTIJD (patat, nuggets en hamburgers). IJsjes waren er alleen 's avonds. Als je tussen 20:00 & 23:00 beneden bij t hotel wou zitten werd je om het uur verplaatst van terras naar terras omdat er schoongemaakt moest worden te irritant voor woorden.

Gereisd met vrienden in augustus 2012