Mooi All-Inclusive hotel aan het strand.

Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Sabrina

Mooi All-Inclusive hotel aan het strand.

Sabrina,
18-2-2014

Goed hotel op een mooie locatie, ingeklemd tussen winkelstraat en strand. Het personeel is vriendelijk en probeert het jong en oud zoveel mogelijk naar de zin te maken. Helaas krijgen ook zij geen vat op de Russische toeristen die brutaal zijn en voordringen bij het buffet. Eten is simpel, maar goed en wordt gedurende de gehele dag aangeboden. Onze kamer was, op de kleine douche na, ruim en degelijk. Wij waren blij dat we een kamer met zeezicht hadden, waardoor we vanaf ons balkon uitkeken op het zwembad, de boulevard en het strand. De kamer was schoon en werd elke dag gereinigd. Het zwembad is mooi, schoon en op goede temperatuur.

Gereisd met vrienden in januari 2014