Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door sam van oijen

Ik doe dit nooit meer

sam van oijen,
9-11-2013

Ik ben met mijn vriend en mijn tante voor de tweede keer terug gegaan naar dit hotel. Vergeleken met 2 jaar geleden is het erg achter uit gegaan. Bij de boeking duidelijk aangegeven dat we 2 aparte kamers wilden hebben en bij aankomst hebben 8 verschillende kamers gezien. En weer een zolder kamer geven. Eten was vaak hetzelfde vaak wat in de middag geserveerd werd in de avond ook geserveerd. De parasols waaide vaak om, een paar op mijn hoofd gehad personeel reageerde daar niet op. De kamers werden slecht schoongemaakt. Het animatie was vergeleken met 2 jaar terug ook erg slecht. Zo gaven zij de Russen meer aandacht, en deden de activiteiten niet. Achteraf hoorde wij dat ze al 3 maanden geen salaris hebben gehad maar daar hoeven de gasten niks van te merken vind ik. Het stikt er van de Russen en die zijn er onvriendelijk.

Gereisd anders in augustus 2013
Volgende reviewVolgende