Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach ****

Review geschreven door LauraD

Super!

LauraD,
26-9-2013

Het hotel ligt op een mooie plek, gelijk aan de boulevard en winkelstraat. In een paar passen lig je op het strandje (speciaal voor de gasten van het hotel). Wij hadden een kamer met zeezicht, en dit was in de ochtend geweldig om te aanschouwen. De buurt is toeristisch maar erg gezellig. Veel restaurantjes, winkeltjes en barretjes. De kamers waren simpel en netjes, wat klein maar met het lekkere weer slaap en douche je er enkel. Kamers werden netjes schoongehouden.

Het personeel is erg klantvriendelijk en maakt graag een praatje met je. Het buffet tijdens ontbijt, lunch en diner is uitgebreid,met een brede keuze. Voor iedereen ligt er wel iets. Veel kip, rijst en groente, maar in verschillende variaties.

Heerlijk zwembad, leuke fotograaf (voor wie een fotoshoot wil doen) en vriendelijk personeel! Prijs/kwaliteit top! Wij zijn zeer tevreden!

Gereisd met partner in september 2013