Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach

Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Noa Hotels Club Nergis Beach voor je op een rij gezet:

292 reviews over Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach in het Nederlands

vriendelijk personeel,dicht bij de zee

johnny bos
18-4-2017

fijn hotel goed eten, dicht bij centrum

Oude reviews (archief)

Mooi All-Inclusive hotel aan het strand.

Sabrina
18-2-2014

Goed hotel op een mooie locatie, ingeklemd tussen winkelstraat en strand. Het personeel is vriendelijk en probeert het jong en oud zoveel mogelijk naar de zin te maken. Helaas krijgen ook zij geen vat op de Russische toeristen die brutaal zijn en voordringen bij het buffet. Eten is simpel, maar goed en wordt gedurende de gehele dag aangeboden. Onze kamer was, op de kleine douche na, ruim en degelijk. Wij waren blij dat we een kamer met zeezicht hadden, waardoor we vanaf ons balkon uitkeken op het zwembad, de boulevard en het strand. De kamer was schoon en werd elke dag gereinigd. Het zwembad is mooi, schoon en op goede temperatuur.

Fijn hotel

bas188
14-1-2014

mooie 8 dagen!!!

Echt een mooie stadje icemiller

Ik doe dit nooit meer

sam van oijen
9-11-2013

Ik ben met mijn vriend en mijn tante voor de tweede keer terug gegaan naar dit hotel. Vergeleken met 2 jaar geleden is het erg achter uit gegaan. Bij de boeking duidelijk aangegeven dat we 2 aparte kamers wilden hebben en bij aankomst hebben 8 verschillende kamers gezien. En weer een zolder kamer geven. Eten was vaak hetzelfde vaak wat in de middag geserveerd werd in de avond ook geserveerd. De parasols waaide vaak om, een paar op mijn hoofd gehad personeel reageerde daar niet op. De kamers werden slecht schoongemaakt. Het animatie was vergeleken met 2 jaar terug ook erg slecht. Zo gaven zij de Russen meer aandacht, en deden de activiteiten niet. Achteraf hoorde wij dat ze al 3 maanden geen salaris hebben gehad maar daar hoeven de gasten niks van te merken vind ik. Het stikt er van de Russen en die zijn er onvriendelijk.

Nooit meer

jan en Aaltje
25-10-2013

Zeer slecht hotel. Komen er al enkele jaren . Wordt steeds slechter. Hotel aan renovatie toe. Oud meubilair . Alles is verouderd. Eten koud . Geen variatie alleen maar kip. Personeel loopt er onverzorgd en smerig bij. Boel Russen asociaal volk nemen zelfs bestek en dergelijke mee in tassen. Bewaking hotel matig ,lopen liever te rotzooien met Russische vrouwen dan dat ze de boel in de gaten houden . Jammer van hotel de ligging is perfect dicht bij strand en centum Marmaris.. Geen aanrader kan beter uit de boeken gehaald worden bij Nederlandse reis organisaties.

Super!

LauraD
26-9-2013

Het hotel ligt op een mooie plek, gelijk aan de boulevard en winkelstraat. In een paar passen lig je op het strandje (speciaal voor de gasten van het hotel). Wij hadden een kamer met zeezicht, en dit was in de ochtend geweldig om te aanschouwen. De buurt is toeristisch maar erg gezellig. Veel restaurantjes, winkeltjes en barretjes. De kamers waren simpel en netjes, wat klein maar met het lekkere weer slaap en douche je er enkel. Kamers werden netjes schoongehouden.

Het personeel is erg klantvriendelijk en maakt graag een praatje met je. Het buffet tijdens ontbijt, lunch en diner is uitgebreid,met een brede keuze. Voor iedereen ligt er wel iets. Veel kip, rijst en groente, maar in verschillende variaties.

Heerlijk zwembad, leuke fotograaf (voor wie een fotoshoot wil doen) en vriendelijk personeel! Prijs/kwaliteit top! Wij zijn zeer tevreden!

Leuk voor ouderen

skydive112
30-7-2013

Leuk Hotel aan zee.

Niet gericht op gezinnen met kinderen.

Zijn meerdere gebouwtjes bij elkaar getrokken.

Eten is eet baar je kunt elke dag wel iets bij elkaar sprokkelen.

Personeel is aardig.

Kamers wat gedateerd.

best aan rader als je van lopen houd en ook dicht in centrum wil zitten.

Uitstekend

meneer Talsma
26-7-2013

Zoals aangegeven zijn we van Nergis Beach naar Nergis Select hotel gegaan op verzoek van het personeel van de receptie. I.V.M. de kamer. Service zonder erom gevraagd te hebben. Kamer bij Nergis Select was veel groter en ook mooier, en daarbij mochten we gebruik maken van alle faciliteiten van zowel

Nergis Beach als het Nergis Select hotel.

In één woord geweldig!

Rennie en Wiebe

Slecht

Yvonne
22-6-2013

Eten tamelijk koud, eentonig. Kamers slecht ondehouden. Schimmel. Muren vallen bijna uit elkaar. Geen aanrader

Never nooit meer Nergis Beach

Robin
3-4-2013

In 2012 zijn wij met vrienden naar Hotel Nergis Beach geweest. Het hotel is totaal anders dan op de foto's maar de ligging was prima. De kamer was smerig er waren kapot (tv, keukenkastjes, badkamerdeur), vlekken op de muren zelfs een bloedvlek in een "schoon" bed. Het personeel was onaardig en sprak slecht of geen engels. Als je 's ochtends de schoonmaak weigerde kreeg je ook geen schone handdoeken. Wij waren met z'n 4e er waren 2 bedden en 1 slaapbank die 140x180!! was te klein voor 2 mannen. De vraag om een extra (opklap)bed was teveel gevraagd en werd geweigerd. Na veel aandringen werd er uiteindelijk een vrijgegeven maar we moesten zelf alles opdekken en zelfs ophalen service was 0. Het eten was vaak het zelfde, tussen de middag zelfs ALTIJD (patat, nuggets en hamburgers). IJsjes waren er alleen 's avonds. Als je tussen 20:00 & 23:00 beneden bij t hotel wou zitten werd je om het uur verplaatst van terras naar terras omdat er schoongemaakt moest worden te irritant voor woorden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Noa Hotels Club Nergis Beach scoort een 7.52 uit 10 op basis van 296 reviews.