Hotel Myrastersterster

Tonen op kaart

340 reviews over Hotel Myra

• 4Monica07-10-2013

Nooit meer terug naar Myra

Voor ons de eerste maar ook laatste keer in Myra. Plus punt is de prima ligging tov strand en centrum, en de airco werkt prima. Een hotel waar de herrie meer gewoonte dan ongewoon was. Enorm harde muziek tot 24.00 uur die dan ook stopte. Helaas niet voor lang, Veel geluidsoverlast van dronken engelsen, waar pas iets van gezegd werd, na veel klachten van andere gasten. De kamer werd niet echt geweldig schoon gemaakt, en de handdoeken niet verschoond. Wij hebben in 11 dagen slechts eenmaal 2 schone handdoeken gekregen. Als klap op de vuurpijl werd onze kamer de dag voor vertrek helemaal niet gedaan. Op het bed kon je een ei kapot tikken, zo hard was het matras. Het eten is niet echt gevarieerd, je kan 's avonds kiezen uit aardappelpuree en rijst 'S middags is de aardappelpuree vervangen door patat. De tafelkleedjes zien de wasmachine slechts sporadisch, die zien er echt niet uit, vol vlekken. Natuurlijk kan je voor deze prijs geen topper verwachten, maar dit was ver onder de maat.

Gereisd met partner in september 2013

• 7Annelies Geraerts15-09-2013

Tevreden teruggekeerd!

Hotel Myra is een echte aanrader mensen! In vergelijking met de prijs de we hiervoor betaald hebben kan ik jullie verzekeren dat ik zeker en vast niet mag klagen! Je voelt je er meteen thuis. Het is er zeer gezellig met aan het hotel een heerlijk zwembad om lekker te relaxen. Een bar met drank en muziek. Wat wil een mens nog meer! De ligging is perfect! Strand, zee, winkels, restaurants etc. op nog geen enkele minuten wandelafstand... GO FOR IT! :)

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Familie04-09-2013

Volgend jaar weer?

Fijn om te lezen dat heel veel mede-Nederlanders hun weg naar dit o-zo-fijne hotel hebben gevonden. Wij zijn afgelopen meivakantie geweest. Voor het eerst in een schoolvakantie, de prijs was nu aan de hoge kant, maar aangezien wij al een aantal keer eerder hier zijn geweest wisten we dat het weer de moeite waard zou zijn. Inderdaad, het hotel is ietwat gehorig, je hoort 's nachts nog wel eens iemand terugkomen van stappen. Weet dit, neem oordopjes mee en maak het kenbaar als je er last van hebt. Verder is alles schoon en het eten was weer goed! Eenvoudig, maar lekker! We hebben deze keer voor het eerst een boottocht in de baai van Marmaris gedaan. Zeker de moeite waard!!! Het maakt niet zoveel uit of je op straat boekt, bij je hotel of bij je touroperator (wel qua prijs!!!), doe gewoon waar je je goed bij voelt, maar in de praktijk komen alle boekingen bij elkaar op 1 boot, hoor! Als de touroperator volgend jaar een leuke prijs heeft in de meivakantie, komen wij graag weer!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 10bogaard01-09-2013

goed hotel voor de prijs

wij hadden een bingo geboekt dus wisten niet waar we terecht zouden komen. aardig personeel , leuke sfeer , eenvoudig maar goed eten en nette schone kamer. voor deze prijs hadden we het niet beter kunnen treffen hotel ligt dicht genoeg bij strand 3 min lopen en winkelstraat 2 min lopen en half uur lopen van oude centrum. Hebben een hele leuke tijd gehad met vele andere gezellige gasten en aardig personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7Roel en Samantha22-07-2013

Goed hotel voor weinig geld

Alle reacties zo als medegebruikers melden kloppen. De ligging is echt goed met een half uurtje lopen sta je midden in het centrum van marmaris .De kamers wel schoon en de airco werkt super. We hadden dit hotel geboekt als Bingo hotel en kwamen hier terecht. Snachts veel lawaai van terugkomende mensen uit het centrum .Er waren veel Hollanders en het was eigenlijk best gezellig. Van het eten moet je je echt niet veel voorstellen elke dag zijn er 4 verschillende soorten warme gerechtjes en 15 a 20 koude gerechten. Ons smaakten het over het algemeen wel op een paar keer na. Als je met kinderen bent zou ik het niet snel boeken aangezien er niks te doen is bij het hotel voor ze . Voor iemand die goedkoop op vakantie wil is bingo echt een goed alternatief ! Tenminste als je dit hotel krijgt.

• 6bert blomsma18-07-2013

Mooie locatie, maar verder ook niet.

Myra ligt op een mooie locatie en er zaten veel Nederlanders met wie we het erg gezellig hebben gehad. Het hotel op zich is geen 3 sterren waard: regelmatig geen warm water, na het douchen staat de badkamer blank, betonharde bedden, dus de hele week slecht slapen en rugpijn, zeeeer matig en fantasieloos eten, ook voor dit geld. Vooral het ontbijt stelt weinig voor. Kom stipt op tijd voor het eten, anders is het meeste ook gewoon op. Gelukkig kun je op elke straathoek en op de boulevard lekker en goedkoop uit eten. Ongeïnteresseerd personeel heeft alleen aandacht voor uw dochters, verder nergens voor. De kamers zijn erg gehorig, alle geluiden krijg je mee, van aankomende en vertrekkende gasten tot aan het gekakel van de werksters vanaf 7 uur 's morgens. Gelukkig wel een goeie airco 24/7. Het was een leuke vakantie, maar dat was te danken aan de locatie en aan onze medegasten, niet aan het hotel. Volgende keer een appartement of hotel met alleen logies en lekker buiten de deur eten.

• 8Pim14-07-2013

Gewoon prima

Prima hotel. Service is prima, kamers schoon en netjes, zwembad ook goed. Eten is nogal eenvoudig. Voor het weinige geld dat dit kost zit je uitstekend en mag je eigenlijk niet klagen! Je zit ook nog eens 5 minuten lopen vanaf het strand. Wil je echte luxe, alles kunnen eten en drinken boek dan gewoon iets duurders en zeur niet!

• 5Bethlehem26-06-2013

nooit meer

Nooit meer.Ligging gunstig.Maar eet tijden werden veranderd zonder dat je het wist.Wil je gaan eten was alles al weg .gewoon 1 uur korter.Op de ophaal dag mochten we niets meer halen alle drank tegen betaling.Terwijl we ook de eerste dag s´nacht aankwamen.dus 1 dag minder.het eten was goed.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Monique Broeders11-06-2013

Myra hotel mijn tweede huis :)

De eerste week was ik met twee vriendinnen daar die het ook heel erg leuk vinden in Myra hotel. Zij waren daar nu voor de 2e keer en ik geloof ik voor de 11e keer, ben de tel een beetje kwijt geloof ik.

Het is een eenvoudig hotel dat heel erg gemoedelijk is en ook al ben je alleen, in dit hotel ben je nooit alleen, je hebt zo aansluiting met andere mensen. Ook dit jaar weer veel bekenden gezien die ook 2 keer per jaar terugkomen en ook weer leuke nieuwe mensen ontmoet.

Als je op zoek bent naar superdelux en een hotel waar je 5 soorten vlees of vis wilt hebben dan moet je niet bij Myra zijn maar een 5 sterren hotel boeken en de hoofdprijs betalen.

Maar ik heb thuis ook geen 5 soorten vlees of vis op mijn tafel staan. Het eten wat er geserveerd wordt is goed en wat wil je nog meer 2 keer per dag warm eten, dat heb ik thuis niet hoor!!!. En salades is voor elk wat wils!!!

Kortom het was weer veel te snel voorbij maar gelukkig ga ik in september weer :):)

Gereisd in mei 2013

• 8Cindy10-06-2013

Heerlijke vakantie voor een heerlijke prijs!

Schone kamers, een lekker zwembad & een ideale ligging ten opzichte van het strand. Het eten is elke dag goed. Misschien niet zoveel keus en niet je smaak, maar het is wel goed bereid en ik heb niemand gehoord die er ziek van is geworden.

Wij zijn 2 weken in dit heerlijke hotelletje geweest. Er heerst gewoon een gemoedelijke sfeer en 't is er heel gezellig!

Verwacht geen luxe resort, dan moet je gewoon 200 euro meer betalen en in een 5 sterren hotel gaan zitten.

Gereisd met vrienden in mei 2013

18 tips over Hotel Myra

• Monica, 07-10-2013

de markt in Icmeler op de woensdagen

• Rob, 17-06-2012

Boottocht in de haven boeken bij ' Scheveningen' boot. 13 euro pp met lunch., en goede verzorging. Turunch en icmeler leuke plaatsen om te bezoeken.

• Dennis van der Post, 04-10-2011

Excursie naar Dalayan.

Lopend naar Icemeler en vervolgens taxiboot van Icemeler naar haven Marmaris.

Fiets huren en over de boulevard en zo lekker touren.

11 vragen over Hotel Myra

• marco, 31-05-2013

strand

hallo wij gaan sep/okt 2013 naar Myra. hebben zij op het strand hun eigen strand bedjes of hebben ze dat niet. moet je daar voor betalen??? bvd marco

Cindy, 10-06-2013

Myra heeft geen eigen bedjes. Alle bedjes aan het strand zijn gratis, alleen de consumpties moet je betalen. Maar over het algemeen vallen die prijzen hard mee en dringen ze ook niet aan dus dat is heel goed te doen.

• Sanne, 23-02-2013

Uitgaan... Jongeren..?

Hallo vakantiegangers, een vraagje.. Ik ben van plan hierheen te gaan met een vriendin allebij 18 is het beetje leuk..? Om te vergelijken met een vakantie als chersonisos.. Eind juni begin juli alvast hartelijk bedankt Gr.

Iris, 17-03-2013

Haay! Het is super leuk om naar marmaris te gaan, je hotel ken ik verder niet maar marmaris zelf is super leuk! ik ga dit jaar zelf ook weer voor de 4e x! van 29 juni tot en met 13 juli. Probeer vooral V.I.P Beach club langs de boulevard en beach club in barstreet is ook heel leuk! En bij areena moet je echt opletten met je drankjes want daar ben je super veel geld kwijt voor een cocktail! Restaurant Ibiza is ook super gezellig, moet je wel met de taxi naartoe als je niet weet hoe je moet lopen! Veel plezier alvast!

• anna, 30-09-2012

jeepsafari

Hallo,

Ik ben benieuwd of de jeepsafari een aanrader is en wat de kosten ervan ongeveer zijn. Groetjes

Gertjan, 14-10-2012

Jeepsafari is een goede aanrader kosten vallen mee denk dat het 20€ koste. En het kost je een natpak haha

Hotel Myra info

• Aantal sterrenstersterster
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Gratis parasols, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën