Hotel Myra

5.2Matig

340 reviews over Hotel Myra

• 9L. Bakker02-05-2016

Overtroffen verwachtingen.

Dit hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Het heeft een zeer gezellige uitstraling en die gezelligheid wordt versterkt door het personeel dat voorbeeldig bedient. Het eten was elke dag anders, elke dag ook weer gezond en heeft heerlijk gesmaakt. De kamer was schoon, gezellig en straalde veel rust uit. Het zwembad bood heerlijke verkoeling. De ligging is prettig dichtbij het strand. Ik beveel dit hotel van harte aan!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 6Ramona06-10-2015

Tja, voor de prijs prima.

We hebben dit hotel geboekt met een hele familie (opa en oma, zus met kids en wij zelf), en waren 3100 kwijt voor 5 volwassenen en 4 kinderen... Dat vind ik niet veel. Dus prijs kwaliteit, redelijk ok: - kamers (202, 318 en 214) waren prima (alleen een douchegordijn in de badkamer? Alles is idd nat, wat ook al eerder geschreven werd. - eten: tja, er was idd zeer weinig variatie in het eten. Elke dat dezelfde salades. Dat kan ook gevarieerder, voor dezelfde inkoopprijs. En bijna al het warme eten is geel/bruin: gefrituurd en gepaneerd, na 3 dagen buiten de deur gaan eten 's avonds. - drankjes: ok, maar het enige (tap)bier dat ze schenken is light bier. Mixdrankjes waren prima!

Door ca 90% van de gasten werd gerookt. Je zat altijd wel in iemand anders zijn rooklucht, ook tijdens het eten. Vond ik jammer.

TIP: Boottocht met de Poyraz Kaptan (te vinden/boeken in de haven): TOP! Voor 30 lira (€9,- pp) een hele dag weg met max 50p., met super lunch en geen opdringerig personeel!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 4Yvonne Miltenburg07-08-2015

Nooit meer

Badkamer zeer slecht. Na douchen is badkamer een zwembad. Eten slecht.Eentonig. Personeel erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5Yvonne04-08-2015

Nooit meer in dit slechte hotel.

Ligging is prima. Goede loop afstand naar strand en centrum. Alleen eten was slecht. Vrij koud. Wat over was van het diner vond je de dag later bij de lunch als koud eten. De meeste Hollanders gingen buiten de deur eten. Dat is eigenlijk niet de bedoeling van all inclusive volgens mij. Badkamer erg slecht. te klein.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9J.L.Eilander05-06-2015

Prima hotel voor een redelijke prijs

Myra hotel is een aanrader. Het uitzicht is alleen aan de voorzijde goed. Je zit dicht bij het uitgaans centrum, tussen de woningen van de gewone turkse mensen. Het personeel is zeer gast vrij en zeer behulpzaam. De prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Het eten is uitstekend, een groot voordeel is dat het vlees of vis door de kok zelf word opgeschept. De kamers zien er heel netjes uit, de kamers worden zeer goed schoongemaakt, elke dag schone handoeken. Ik zou er niet met kleine kinderen naar toe gaan, daar zijn geen activiteiten voor beschikbaar, alleen een afgebakend zwemgedeelte. Een nadeel is de muziek in de bar, die aanblijft tot de laatste gast naar bed wil.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9R. van der Weijden05-06-2015

Fantastische plek

Hotel Myra in Marmaris is een zeer goed hotel. Fijne ligging dicht bij het centrum, goed van eten en drinken, en als er iets is wordt er ook direct wat mee gedaan. Het is een gemoedelijk hotel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren schoon en zeer netjes ( waren gerenoveerd op de badkamers na "deze worden nog onder handen genomen" maar er was niets kapot of beschimmeld ) .kortom zeer netjes allemaal. We hebben er een hele fijne vakantie gehad . Ook fijne contacten met de gasten gehad. Kortom het was een zeer geslaagde vakantie waar we zeker nog eens naar terug zullen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 7Ingrid28-10-2014

gemoedelijk hotel

gemoedelijk niet al te groot hotel de omgeving houdt niet over, maar je bent wel vlak bij het strand en op loopafstand van een winkelboulevard en 20 minuten van het oude centrum gelegen in een woonwijk het personeel was in het algemeen vriendelijk de prijs/kwaliteit verhouding geef ik een 8, heb €320 all inclusive betaald, heerlijk eten, 2 maal warme maaltijd, er was van alles in overvloed, drankjes gratis de badkamer viel erg tegen, leek gerenoveerd, maar er was lekkage van het water van het toilet, schimmel en lekkagevlekken aan het plafond de kamer was verder prima met tel, tv airco

Gereisd met partner in oktober 2014

• 2HH12-10-2014

Slechste hotel waar ik ooit was.

Hotel trekt op niks.Kamers zeer klein (NB:leven uit de koffer) maar wel schoon wat van de rest van het hotel zeker niet gezegd kan worden.Ramen zeker een jaar niet gelapt en alles om het hotel was vuil of kapot.Personeel ruikt sterk is ongemotiveerd en de manager kan beter een andere baan gaan zoeken.Eten soms matig en soms slecht.We zijn geregeld buiten de deur gaan eten. We betaalden niet veel maar zoek beter een sterretje meer.Na 40x Turkije slechtste hotel waar ik ooit was.Wisselkantoortjes om het hotel onbetrouwbaar en op de boulevard schrijven ze met een hark.Betaal separaat alles wat je gebruikt en laat het niet opschrijven.Kom hier zeker nooit meer terug. HH

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 4Aris21-10-2013

Geen aanrader !

Veel lawaai aankomst en vertrek Water niet altijd warm Zwembad dubieus Eten weinig variatie Overlast muziek tot 23 uur All in tot 22.30 uur Achterstallig onderhoud

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Els Gribling14-10-2013

Voor herhaling vatbaar

Voor de zesde(2e keer voor Cas)keer, dus vul maar in. Ieder jaar weer een feest. Je ontmoet steeds weer de liefste mensen, die uiteraard ook al meer keer bij Myra komen. Voor ons een 5 sterren hotel. De aanwezigheid van de zwerfkatten kunnen wij als gast voorkomen, geef ze geen eten en haal ze niet aan, dan blijven ze vanzelf weg op den duur. Murat en Personeel bedankt voor deze geweldige vakantie. Tot volgend jaar

Gereisd met partner in september 2013

Hotel Myra info