Hotel Myra

Hotel Myra
7,6

18 tips over Hotel Myra

Ingrid, 28-10-2014
de badkamer is nodig aan vernieuwing toe. wij zaten ad achterkant, dus geen riant uitzicht, uitzicht op het zwembad is het leukst. Er is overal genoeg te doen voor alle leeftijden, vooral de citadel en de jachthaven vond ik erg mooi en de bazaar is reuze aantrekkelijk! er zijn hele leuke boottochten te maken
HH, 14-10-2014
Geen markt meer in de omgeving van Marmaris behalve groente en fruit dus ook niet in Icmeler.In Turunc bestaat de markt nog uit 2 kleine straatjes.Alleen overdekte hallen met te duur betaalde winkeltjes waardoor de prijzen van het touristische spul te hoog zijn geworden.Oppassen met de wisselkantoortjes.Steevast betalen ze niet de koers die op de borden staat. en bedienen ze zich van trucs om je een paar Euro afhandig te maken.Strandtentjes schrijven met dubbele pen dus contr. rekenening goed.
Monica, 7-10-2013
de markt in Icmeler op de woensdagen

We hebben een aantal aanbieders voor Myra voor je op een rij gezet:

Roel en Samantha, 22-7-2013
Bij de koude gerechtjes geld op=op dus wees er snel bij.
bert blomsma, 18-7-2013
Nederlands restaurant 'Den Tol' op de boulevard is circa 10 minuten lopen en is een aanrader. Ze hebben niet alleen broodjes Kwekkeboom kroket, maar ook gewoon lekker (en veel) eten voor weinig. Erg aardige bediening bovendien.
bennyenjose, 7-5-2013
neem een koeltas mee er is geen koelkast op je kamer,erg jammer

gj_jansen, 14-10-2012
Hamam, boottrip, weekmarkten top!
Gertjan, 14-10-2012
Excursies en bazaar altijd leuk
Danielle Adam, 28-9-2012
Tip!! Neem een boottrip. De omgeving is super mooi. Ik weet wie de vorige nagatieve reactie schreef. Neem dat met een korrel zout!!!
marijan, 24-9-2012
de omgeving is kei mooi het ligt wel overal dicht bij en dan kan je naar het bus station en van daaruit kan je mooit plaatsjes bezoeken onder andere een aan rader Akyaka

We hebben een aantal aanbieders voor Myra voor je op een rij gezet: