11 vragen over Hotel Myra

• marco, 31-05-2013

strand

hallo wij gaan sep/okt 2013 naar Myra. hebben zij op het strand hun eigen strand bedjes of hebben ze dat niet. moet je daar voor betalen??? bvd marco

Cindy, 10-06-2013

Myra heeft geen eigen bedjes. Alle bedjes aan het strand zijn gratis, alleen de consumpties moet je betalen. Maar over het algemeen vallen die prijzen hard mee en dringen ze ook niet aan dus dat is heel goed te doen.

• Sanne, 23-02-2013

Uitgaan... Jongeren..?

Hallo vakantiegangers, een vraagje.. Ik ben van plan hierheen te gaan met een vriendin allebij 18 is het beetje leuk..? Om te vergelijken met een vakantie als chersonisos.. Eind juni begin juli alvast hartelijk bedankt Gr.

Iris, 17-03-2013

Haay! Het is super leuk om naar marmaris te gaan, je hotel ken ik verder niet maar marmaris zelf is super leuk! ik ga dit jaar zelf ook weer voor de 4e x! van 29 juni tot en met 13 juli. Probeer vooral V.I.P Beach club langs de boulevard en beach club in barstreet is ook heel leuk! En bij areena moet je echt opletten met je drankjes want daar ben je super veel geld kwijt voor een cocktail! Restaurant Ibiza is ook super gezellig, moet je wel met de taxi naartoe als je niet weet hoe je moet lopen! Veel plezier alvast!

• anna, 30-09-2012

jeepsafari

Hallo,

Ik ben benieuwd of de jeepsafari een aanrader is en wat de kosten ervan ongeveer zijn. Groetjes

Gertjan, 14-10-2012

Jeepsafari is een goede aanrader kosten vallen mee denk dat het 20€ koste. En het kost je een natpak haha

• lizzy, 30-09-2012

wat kost een behandeling in een hamam

ik heb geen idee wat ik me hierbij voor moet stellen qua prijzen en ben er benieuwd naar wat een massage/scrubbehandeling moet verwachten.

Nancy damsteeg, 11-10-2012

als je bij de receptie aangeeft dat je naar de hamam wilt dan bellen hun iemand en die komt je dan halen bij het hotel de kosten zijn 15euro echt niet duur en daar voor krijg je eenkwartier sauna,danga je naar eenruimte waar ze je helemaal inzepen dan moet je op een warmestenen plaat liggen en gaanze je scrubben dan gaanze je spoelenendan ga je naar de massageruimte zeproberen wel altijd nog andere dingen aan tesmeren maar daarzijn extra kosten aan verbonden

We hebben een aantal aanbieders voor Myra voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    D-reizen
    Stip Reizen
    Stip Reizen

• lies, 30-09-2012

wat is verstandiger, euro of turks geld

Wat kan ik het best meenemen, euro's of turks geld?

Nancy damsteeg, 11-10-2012

allebei

• Anita, 19-07-2012

Kosten kluis huren?

Ga met mn vriendin over 2 weken naar dit hotel. Wie weet wat de kosten zijn van een kluisje huren, is het vertrouwd? Alvast bedankt, groetjes

Anita, 22-07-2012

Bedankt voor uw reactie! Valt me reuze mee de prijs, hoorde dat je wel eens 10 tot 15 euro p.n. betalen moest.

Vriendelijke groeten, Anita

gerda, 21-07-2012

Wij hebben rond de 30 euro betaald voor 11 dagen Het is verantwoord om dit te doen

Cor Faessen , 11-08-2012

15 euro. Geen borg . Krijg je niet meer terug.

• Esther, 10-07-2012

Afstand en prijzen

Is het ver lopen naar uitgaansgelegenheden? Hoe zijn de prijzen voor drankjes en eetgelegenheden?

faessen cam, 11-08-2012

Neen, het uitgaansleven liggen direkt om de hoek waa wij verbleven . Alles ligt bij elkaar en er is voldoende vertier voor elk wat wils. Is het wat veder lopen dan is er altjd wel een betaalbare taxi in de buurt. Scooter huren is ook een optie maar omdat niet echt nodig. Prijzen zijn zeer redelijk in vegelijking met Spanje en zelfs onze nederlandse kust.

• Denise, 01-07-2012

Föhn?

Hallo vakantiegangers ;)

Ik vroeg me af of er een föhn op de kamer is? Anders moet ik er namelijk even een reisföhn kopen :)

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

faessen cam, 11-08-2012

Ja die is aanwezig.

• Ruud, 28-06-2011

Binnenkort

Hoi,

Zijn van plan binnenkort onze vakantie te vieren in dit hotel. Paar vragen:

Hoe is het strand, kiezel of zand? Tot hoelang is het gratis drinken bij de bar? Er is veel te doen in de buurt? Is er scooterverhuur in de buurt? En als laatste, verplicht gebruik te maken van strandbedden bij het strand? Zoja kosten?

Alvast bedankt!

cor. faessen, 11-08-2012

Wij zijn sinds gisteren terug. Ik weet niet hoe oud je bent en wat je van plan bent . Heb net een reveuw gezet op Zoover maar zie hem nog niet terug. Als je deze leest kun je je eigen beslissing maken. Beslist een jongere hotel beter passend bij een GO- Go reizen. Zeer luidrugtig. Te veel Russen die wel hun drankjes in overmaat opeisen. Mijn advies zeker niet doen. Wij gaan een officiele klacht naar Corendon sturen. Wij zijn er niet vrolijk van terug gekomen. Hebben ook incident met Russen gehad. Op kantoor gezeten met klacht met eigenaar direkteur haalt niets uit.

Branca, 04-10-2011

Ik zou zeker niet dit hotel nemen. Het strand is prima, kleine kiezel. En er zijn veel tentjes die gratis bedjes hebben. Het drinken aan de bar is tot 22.30 en hier wordt strikt op gelet dat je niet meer dan 1 drankje pp hebt. Ook mag je niets mee naar de kamer nemen. Scooters kan je in heel Marmaris huren. Indien mogelijk zoek een ander hotel, want hoe later in het seizoen, hoe slechter dit is en het eten daar wordt je echt niet vrolijk van.

berrykolk_1, 04-10-2011

hoi ruud, kiezel fijn, wel hutjemutje, gratis strandbedden uiteraard consumptie verplicht. 22.30sluit de AI, ja de buurt biedt genoeg hoewel je pas uitgaat in old town. scooterverhuur is overal ff om je heen kijken

• marijke , 21-01-2011

wie weet waar dit hotel in de buurt ligt ?

is het bij de kleine mac donald? hoe lang is het naar bar street lopen?

Fam. Kornaat, 31-05-2011

Nee het is ter hoogte van het winkelcentrum Pointcenter.