Appartement Meridyen

Meer appartementinfo

5 reviews over Appartement Meridyen

• 8A.Rietberg15-11-2010

Prima appartement

Wij hebben enorm genoten van onze vakantie bij club Meridyen. De kamers zijn schoon, de bedden liggen goed. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en bij de bar van het zwembad is het erg gezellig. het is wel jammer dat wij daar de enige nederlanders waren. voor de rest zijn het schotten/ieren/ engelsen. Ik zou daar zo weer terug gaan!

• 7Michielsen15-03-2008

prijs kwaliteit zeer goed. ligt wat verder van t centrum met dolmus 10 minuten. Stopt voor de deur.

Familie

• 8De Nederlanders29-07-2007

Prima app. voor de prijs die je er voor betaald. We waren echter de enige 2 Nederlanders. De rest Ieren, Engelsen en Schotten

Met vrienden

• 8Jacqueline11-07-2005

Ik ben nu al 2x naar Meridyen geweest. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is heerlijk en niet duur. Het appartement zelf is eenvoudig, met harde bedden. Wel wordt er iedere dag schoongemaakt. Al met al een eenvoudig, schoon en gezellig complex. Het complex ligt buiten het centrum maar zowel lopend als met een dolmusbusje of een taxi is het heel goed te doen naar het centrum.

Anders

• 3R,S&H15-05-2005

Wij hebben hier mei 2004 gezeten. Het was geen succes we hadden voor dit app. gekozen om dat het rustig lag, we hebben erge geluidsoverlast gehad van omliggende hotels en pubs. Van alles was stuk in het app. Er was geen zitje op het balkon, bankbed doorgezakt, weinig keukengerei, gordijnen vielen van het plafond, de bedden waren heel hard. De eigenaresse hield van katten en deze waren overal en probeerde in je app. te komen. er lag aan het zwembad in het gras veel poep. Ik heb een keer geprobeerd aan het zwembad te liggen maar de werknemers van het app. waren erg vervelend en kwamen mij steeds lastig vallen. Het was geen relaxte en fijne vakantie door dit app. Erg jammer, de ligging was ok.

Anders

0 tips over Appartement Meridyen