Aparthotel Maxwell Holiday Club

• Sauna

96 reviews over Aparthotel Maxwell Holiday Club in het Nederlands

• 8Stefan07-11-2011

review al wat oud uit 2004

In 2004 verbleven wij (mijn vrouw en ik) in dit appartementencomplex. In de eerste kamer bleek de airco niet te werken, dit bij de receptie aangegeven, we kregen vrij snel een nieuwe kamer aangewezen. Hier onze intrek genomen, gelijk viel ons een rioolgeur op, weer naar de receptie, geen andere kamer de volgende dag zou er weer wat vrij komen. De volgende morgen direct, na een slechte nacht, naar de receptie, ze hadden niets anders. Hierop aangegeven dat mijn vrouw zwanger is en dus goed moet kunnen slapen, hierop direct actie door de manager. Nu kregen we een appartement in het (toen) nieuwbouw gedeelte ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEER ruim en erg schoon. daarna een erg fijne vakantie gehad en genoten van ons zeer ruime appartement met 2 slaapkamers.

10Kindvriendelijk
    7Eten
    9Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    8Service

• 4Angelique06-10-2009

Nooit meer!!!!

Wij zijn net een paar daagjes terug van dit appertementencomplex en normaal zeur ik nooit en zal ik zeer zelden iets naar beneden halen, maar nu..... Ben al meerdere malen in Marmaris geweest wat echt een fantastische plek is om heen te gaan, maar ik heb nog nooit zoiets slechts als appartementencomplex meegemaakt als dit! Kindvriendelijkheid is er niet, laat staan de service en de schoonmaak, de kakkerlakken lopen door je bed heen, een gootsteen of doucheruimte schoonmaken kennen ze daar niet, waardoor wij noodgedwongen dit alles zelf moesten doen aangezien wij daar met 2 kids waren. Na 5 dagen kregen wij eindelijk schone handdoeken en lakens(na flink klagen)De aangegeven kinderspeelplaats laat je je hond nog niet spelen zo smerig en kapot, kinderzwembad is er nauwelijks, volwassenen verdrinken bijna in het diepe bad(1.80m diep) ipv 1.60m wat er staat aangegeven, een gat in je hoofd vallen is zo gebeurd, Personeel zeer onbeschoft,wij raden aan NIET HIERHEEN GAAN!! zonde van je geld!

1Kindvriendelijk

Met jonge kinderen

• 9Nina31-08-2009

Leuke vakantie gehad!

Ik ben vorige week naar Marmaris op vakantie geweest en bij het maxwell holidy hebben wij 8 dagen verbleven. Voordat ik op vakantie ging had ik deze site ook al gelezen voor de beoordelingen. Als ik er nu op terug kijk zie ik hier veel negatiefe reacties. Wij hebben een topvakantie gehad. Kamer werd elke dag schoongemaakt, airco, elke dag schone handdoeken en het appartament ligt op een goede locatie. Ook hebben wij vaak snachts met het personeel even gezellig gezeten, super!

10Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit
    10Ligging

Met vrienden

• 7MJR24-07-2009

knus, chaotisch, vriendelijk

Net teruggekomen en op wat kleine klachtjes na (stonden om te beginnen niet eens op de inchecklijst) toch een topvakantie gehad...grotere kamer gekregen dan we hadden geboekt, joekel van een balkon erbij...vriendelijk personeel, klein stukje lopen naar boulevard, weinig last gehad van de engelsen, schotten en ieren; af en toe lawaai snachts maar ook daar wen je aan..kinderen hebben het top gehad, zou er zeker nog een keer weer heengaan.

9Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

Met jonge kinderen

• 5Graziela19-11-2008

Klein appartementen complex, met zwembad

Klein appartementencomplex, waar we naar verhouding best veel voor moesten betalen. Ontzettend klein appartement voor 2 personen; 1 2-persoonsslaapkamer, en de 3e persoon sliep in de woonkamer op een afgeleefde slaapbank! Gelukkig waren we niet veel in het appartement. Op 5 min. loopafstand van het strand en 2 tot 3 min. van de hoodstraat(dolmus). Wel ver lopen naar barstreet, half uur!!!

Met vrienden

• 8Fam. K.07-08-2008

goed verzorgde vakantie gehad

Alles wat je nodig hebt,fantastisch weer, een schoon bed, elke dag schone handdoeken, je app.werd schoon gemaakt, en het zwembad voor je neus. Strand is maar 5 min. lopen. Eten was goed, we hadden halfpension, je kreeg wat de kok op het menu had. We zaten in groot app. op begane grond, prettig met kinderen. Personeel is aardig, ook voor kids.

7Kindvriendelijk
    8Ligging

• 8Jan03-08-2008

Het was weer goed.

Voor de 2de keer naar deze bestemming. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wel in verhouding veel Engelsen maar hiervan geen hinder ondervonden. Voor wie een eenvoudig doch goed appartement wil zeker een aanrader.

8Prijs/kwaliteit

• 8Daggie03-08-2008

Prettig appartement

Ben gisteren teruggekomen en heb een super fijne vakantie gehad! We zaten met z'n tweeen in een twee-kamer appartment. De kamer was niet heel groot maar er was wel airco wat je echt wel nodig had met dit weer en het personeel was heel aardig. Kamers werden goed schoongemaakt en we hoefden vanaf het appartement maar 5 minuten te lopen en we waren op de Marmaris boulevard. De barstreet (het uitgaanscentrum van Marmaris was ongeveer 25 minuten lopen van ons appartement maar is met de Dolmus makkelijk te bereiken). Wel waren er veel Engelsen/Schotten die in dit appartement verbleven maar had er verder helemaal geen last van! Kortom super leuke vakantie gehad en echt een aanrader!

• 8Kenny04-01-2008

Ik was er in 2004 was hartstikke leuk veel hollanders en leuke sfeer, een beetje problemen aan het begin met de kamers, kregen bijv pas een uur later ons tuinstel en we hadden geen gordijnen, pannen en bestek. Dat werd geregeld en verder ben je toch de hele dag weg, is een aanrader voor zowel gezinnen als jongeren

8Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit

• 5J. Budhu Lall28-08-2007

Accomodatie viel tegen, niet alleen de ligging maar ook heel het complex. Het zwembad is klein met een piepklein kinderbadje en de ligbedden rondom het zwembad waren bijna altijd vol. Wat betreft de ruimte van de appartementen was het te doen alleen een heel piepklein balkonnetje waar ook nog eens de buitenunit van de airco was bevestigd dus als je op balkon zat dan kreeg je nog eens warme lucht naar je toe geblazen. Geen airco in de hal ook niet bij de rececptie waardoor het erg heet was om binnen te zitten ook als je op de computer wilde. Via de hostess van Neckermann hebben we een city-tour gepland, dit was gratis. Helaas is de bus die om 20.30 uur ons op zou halen niet op komen dagen, dus geen city-tour kunnen doen. Eerlijk gezegd is dit de eerste keer voor ons dat een accomodatie zo tegen viel, maar ondanks dat hebben we toch nog een hele leuke vakantie gehad!

3Kindvriendelijk
    5Ligging