Appartement Marmaris Sun

Meer appartement info

29 reviews over Appartement Marmaris Sun

• 5Sandra de Zeeuw12-08-2013

Niet te doen

Met twee vriendinnen ben ik hier in augustus 2010 geweest voor twee weken. App Sun ziet er inderdaad van buiten af niet slecht uit en je betaald er ook niet veel voor; luxe hadden we dus ook niet verwacht. Wat we wel aantroffen óók niet. Wat was het een smerige kamer. Onder de bank (lees: een houtblok) lagen allemaal lange vieze haren en echt kilo's stof. De keuken was ook eigenlijk een aanrecht blok met twee houtendeurtjes die elk moment eraf konden vallen en een lekkende kraan. Zelf sliep ik op een apart bed in de "woonkamer" waarvan de helft van de latten niet aanwezig waren.... Balkon is prima verder, Marmaris is helemaal super maar appartementencomplex Sun is echt horror. Vooral als je de eigenaren (die zijn er elke dag 24/7) kent, mijn hemel. Voor deze prijs kun je sowieso schone/normale accommodaties vinden in Marmaris/Turkije.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 6Monique06-02-2013

Goede accomodatie, heel kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7c23-03-2011

Super relax vakantie

Leuk Appartement voor Jongeren die echt voor het Feesten naar Marmaris komen. Wel strenge eigenaren je mag geen bezoek mee nemen naar je appertement. Relax zwembad!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 1.......04-09-2010

NOOIT WEER

Vreselijk hotel, er wordt bijna nooit schoongemaakt. (1 x per week als je geluk hebt). Je moet je sleutel inleveren voor 3 uur en zeggen dat er schoongemaakt moet worden, dit vertellen ze je echter pas als je al een aantal keer hebt gevraagd het appartement schoon te maken. Overal kakkerlakken. Dit ontkend de eigenaar echter, zegt dat het beesjes zijn die op het licht af komen. Eigenaar schreeuwd regelmatig tegen je en scheld je ook uit. Deuren kunnen op slot, deze kun je echter vanaf buiten gewoon weer uit de slot halen. .

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 5prive22-08-2010

mooi maar toch ook niet

Het app. ziet er super mooi uit van de buitenkant. De kamers zijn ook groot en prima om in te verblijven. het probleem is alleen dat wij ontzettend last hebben gehad van ongedierte en voornamelijk kakkerlakken. ze liepen door de badkamer en kwamen onder de kastjes vandaan. Misschien hadden wij net de verkeerde kamer! ook waren de sloten van de deuren kapot en kreeg je de balkondeuren vanaf het balkon gewoon open! Erg onveilig. Het personeel was vriendelijk op de eigenares na. Deze was zeer onvriendelijk en vertelde ons dat we logen! over bijvoorbeeld de deuren,kakkerlakken en de schoonmaak! dit werd namelijk 1x per week gedaan! het andere personeel was erg vriendelijk! en als je daar wat aan vroeg deden ze het ook gelijk voor je! Veel jongeren in het app. erg gezellig. Attentie:savonds na 00:00 STILTE anders waarschuwingen!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Tarik09-08-2010

Prima appartement

We hebben een prima vakantie gehad in Marmaris Sun! De ligging is perfect en als je iets nodig hebt dan helpen ze je zo goed als ze kunnen. Oké, De schoonmaak is niet zoals in een 5 sterren hotel, maar voor het geld dat je betaalt mag je dit ook niet verwachten! Mensen die klagen moeten de volgende keer maar wat meer geld betalen voor een luxer appartement of hotel! Wij gaan hopelijk volgend jaar weer!

Gereisd met partner in juli 2010

• 7AJ15-07-2010

Goed appartement

Appartement marmaris sun is een goed en leuk appartement. We zijn er 15 dagen geweest en je kon er prima verblijven. Naar de barstreet is 10 minuten lopen, wat prima te doen is. We zaten op de bovenste verdieping en hadden beschikking over een balkon van ongeveer 40m2. Enige nadeel is dat het zwembad een beetje aan de kleine kant is, maar het strand ligt op 5 minuten loopafstand wat ook prima te doen is.

Kortom een leuk appartement tegen relatief lage prijs!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7ikke24-08-2009

prima te doen

vond het een prima appartement. Ging hier en daar wat stuk, maar werd gelijk gefikst. Mensen die zeuren dat ze hun eigen pleepapier of handdoeken moesten halen, ze blijven heen en weer lopen hee, die mensen moeten met weinig personeel een relatief groot complex onderhouden. Op de dagen dat het druk voor ze is, verontschuldigen ze zich netjes dat ze niet alles op tijd hebben schoon gemaakt (ze zeggen voor 3 uur), hartstikke aardige mensen, die eigenaren enzo

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 1Priscilla23-08-2009

Hier gaan wij nooit meer naar toe!!!

Ons andere appartement was overboekt. Dus wij snachts naar Marmaris Sun.. Toen we er aankwamen was personeel heel aardig zaten televisie te kijken wat ze iedere dag doen. Toen we onze kamer binnen kwamen was het vreselijk!!!! Keukenkastjes vallen van elende uit elkaar en dan te zwijgen over de airco in de woonkamer ipv de slaapkamer en de douche. 2 handoeken voor 3 dagen dus 1 p.p. Geen schoon bedden goed en weinig ruimte. Niet te koken aangezien de plaat kapot was. Niet douchen omdat het doucheputje verstopt was. En als je de hele dag aan het zwembad zit word je in de gaten gehouden. Lift 9 van de 10 keer kapot. Absoluut geen aanrader dus!!!!

Gereisd met partner in juni 2009

• 5Yvon16-08-2009

Slecht!

Appartement zelf vond ik niet zo goed, nooit warm water gehad na 6 uur savonds zelfs ijskoud als je gaat vragen waarom dat zo is word er gezegd dat ze er ook niks aan kan doen lekker makkelijk dus, maar je betaald er wel voor. De kamers zelf zijn wel ruim genoeg alleen is er weinig aanwezig, 1 glas voor 4 personen en ook te weinig bestek, als je erom vraagt krijg je het wel maar is toch vervelend. W.C. papier moet je ook zelf kopen en handdoeken worden niet gewisseld. Ook de eigenaresse is niet altijd even aardig als we te hard praatten werd ze boos terwijl de buren met keiharde muziek aanzaten en daar werd niks van gezegd. De airco is wel lekker maar is alleen te voelen in de kamer waarin die hangt en lijkt het na een paar dagen steeds minder goed te gaan doen. ook de bedden zijn veel te kort en slecht. Kortom marmaris zelf is heel leuk maar het appartement niet

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Appartement Marmaris Sun info