9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
Tjingo
Tjingo

11 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

Fantastisch!

Eline
8-1-2009

Een echte aanrader! Qua huisjes moet je natuurlijk geluk hebben dat het niet te ver afgelegen is van het hoofdgebouw, vanwege de hellingen en vele trappen. Gelukkig kan je een soort van busje bellen die je komt ophalen. Het eten was zeer lekker, er was een ruim aanbod. Ook het personeel was vriendelijk en deinst er niet van terug om een praatje te maken. De jongens zijn vooral charmeurs. Zwembaden waren in orde, je moet natuurlijk ook op tijd een handdoek leggen. Er is een ruim aanbod van activiteiten, zoals boottochten enz. Zeker en vast de moeite waard! Je hoort dag en nacht de krekels, maar uiteindelijk wen je er wel aan. In het hoofdgebouw is er ook gratis toegang tot internet, wat zeer handig was. In de familiesuite beschikten we over twee badkamers (de één wat ruimer dan de ander), een salon, en twee slaapkamers. Fotografen staan 's avonds klaar, de foto's kan je achteraf ophalen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.