Hotel Marmaris Imperial

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

159 reviews over Hotel Marmaris Imperial

• 10Anouk21-10-2009

Teun en Anouk

Super weekje Magic Life gehad!! Prachtig hotel verdeeld in huisjes en heel schoon. Van alles te doen daar je verveelt je eigen totaal niet. Tot nu toe in alle vakanties wel vaak animatie buiten de deur moeten zoeken, maar in dit resort is dat totaal niet nodig. Het animatie team is ook heel goed, hun shows zijn van zeer goede kwaliteit. En erg belangrijk is... als ze vragen aan je of je mee wilt doen aan een spel en je zegt nee, dan laten ze je ook met rust. Wat zeker aan te raden is, om een bootje voor een halve dag te huren! We waren nogal sceptisch over de hoge cijfers maar ze zijn ze toch echt waard!! Als je er geweest bent dan heb je echt even geproefd van het Magische leven!! Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Susan en Arno11-10-2009

Fantastische vakantie!

Geweldig resort met aandacht voor detail. Aan alles was gedacht, er was zelfs een kattencafe! Een geweldig animatieteam wat 's avonds zeer professionele shows verzorgde. Een boot huren was een van onze hoogtepunten, een echte aanrader. Je kunt ermee langs de hele kust varen.

• 9marc en rita03-10-2009

Zeer mooie vakantie gehad- voor herhaling vatbaar

Ligging vonden we nadelig daar het ver rijden is van de luchthaven Dalaman. Eens ter plaatse was het wel een schitterende ligging. De vele trappen is natuurlijk ook geen voordeel zeker niet voor oudere klanten. Het personeel was echter zeer vriendelijk. Animatie uitstekend. Keuken was goed maar kon wel iets gevarieerder. Algemene indruk was zeer goed en een verblijf is zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Annemie Boeykens21-09-2009

Super vakantie!!!

Wij zijn net terug en hebben een super vakantie gehad!!! Alle reacties die je hier leest, zijn echt waar. Dit hotel is fantastisch! Superlekker, gevarieerd eten (voor elk wat wils), prachtige omgeving, nette kamers en een SUPER animatie team! Wij houden niet echt van animatie op vakantie maar hier kan je er niet aan weerstaan... de shows die s'avonds doorgaan zijn prachtig!!! Wij komen ZEKER naar hier terug!!! Het was een magische vakantie en zijn geld meer dan waard!!!

• 9Louter16-09-2009

fantastisch complex

fantastisch resort , zeer vriendelijk personeel. zeer mooi gelegen , alleen niet geschikt als je slecht ter been ben. Eten is super, veel keuze en goede smaak. Het beste resort in turkije wat we tot nu toe gehad hebben.

• 10Birgit29-08-2009

In één woord: Magisch!

Ik ga al jaren naar All Inclusive hotels, maar Magic Life heeft echt alles overtroffen. De ligging is prachtig, je hebt overal uitzicht op zee en de bergen. Echt prachtig. Slechts 15 min. met de bus van het centrum.

Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het animatie team was geweldig. Wat helemaal super is is dat de meeste watersporten (de banaan, waterskieën, wakeboarden, windsurfen, kanoën, etc.) inclusief zijn.

De kamer zijn heel mooi en netjes en leuk ingericht. Het eten was zeer gevarieerd en heerlijk.

Wij hebben echt een top vakantie gehad. Na 15 dagen vakantie had ik het gevoel alsof ik 2 maanden ben weggeweest en we wilden we nog lang niet naar huis. Ik zou niet zo snel terug gaan naar eenzelfde hotel, maar naar Magic Life Marmaris ga ik zeker nog een keer terug!

Echt een aanrader. Eigenlijk niet in woorden te beschrijven, je moet het zelf ervaren!!

• 10Bart24-08-2009

Magisch verblijf

Magic Life Marmaris was ongelooflijk! Het heeft zijn naam niet gestolen. Heb al veel 5 sterren-hotels gedaan in Turkije, Griekenland, Domicaanse Republiek en Spanje, maar dit steekt er met kop en schouders bovenuit.

Ongelooflijk knappe ligging met schitterend uitzicht, op 15 minuten met de dolmus van het centrum. Het personeel is er supervriendelijk en het eten is zéér lekker. De animatie gebeurt op een professioneel niveau en ook het aanbod van (water)sporten is uitgebreid.

Wij keren ongetwijfeld terug naar Magic Life Marmaris!

• 9Martin & Marije23-08-2009

In 1 woord: fantastisch!!

Net terug van dit geweldige resort. Dit was echt 2 weken genieten. Heerlijk eten, drinken en relaxen. Schitterende omgeving en zowel op als buiten het resort is er veel te ondernemen. Voor elk wat wils dus. De Dalyan excursie is echt een aanrader en ook een bezoekje aan Marmaris zelf is zeker de moeite waard. Deze vakantie was iedere euro dubbel en dwars waard!!

• 10davy12-08-2009

echte magic!!!

Net terug vn een super vakantie!!Een dikke 5kg verdikt dus wilt zeggen dat het eten echt super is!!Ja idd wat veel trappen en met deze temp zwaar om te doen maar met wat drinken is alles vergeten.Een echte aanrader!!!

• 9philippe05-08-2009

Sprookjesligging

Schitterende ligging voordelen prachtig uitzicht op baai,2 goeie ala carte restaurants,leuke koekjesbrunch tussen 5 en 6 uur met o.m.vers gebakken oliebollen,appelbeignets,pannekoeken of appelstrudel. nadelen enorm veel trappen,wij ongeveer 180 trappen van beneden tot onze kamer.Spijtig dat je voor gekende coctails,vb mojito,sex on the beach ed 2,5 euro moet bijbetalen.Doch prijs,kwaliteit voor mij 9op10

5 tips over Hotel Marmaris Imperial

• Bakker, 28-09-2013

Huur een Cabana voor € 25,00 of € 48,00 op de pier voor een dagje luxe. Vanaf deze locatie is het mogelijk een zeiltocht te doen, watersporter te beleven en een dagje naar de markt in Icmeler.

• W. Buiskool, 26-05-2013

Dagje Marmaris en een boottocht naar Rodos. Een aanrader.

• Erwin Heilbron, 17-05-2013

Probeer een kamer met zeezijzicht te boeken.

13 vragen over Hotel Marmaris Imperial

• M, 12-01-2014

Kamer

Ik lees dat de kamers erg gehorig zijn, zijn er nog verschillen in kamer? En welke is aan te raden?

Ik hoop dat iemand een tip kan geven.

Sel, 08-04-2015

U moet een kamer die een uitzicht aan Marmaris Marina heeft, kiezen. Maar u moet een geluk hebben.

• Kitty, 09-01-2014

Omgeveving

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat er in de omgeving te doen is? Zijn er dorpjes/winkeltjes op loop afstand? Wat voor excursie`s worden er aangeboden?

Kan je fietsen gratis huren?

Welke kamer ligt rustig afgelegen en heeft een mooi uitzicht?

Ik hoor graag,

Kitty

• Loes, 16-12-2013

naar centrum

Wat is de makkelijkste manier op het centrum van marmaris te bereiken?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV