9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

Mooiste hotel Marmaris

Melle
6-9-2010

Dit is zonder twijfel het mooiste hotel van Marmaris. Waarschijnlijk ook het enige hotel waar je beschikt over een prachtig strand. Marmaris op zich heeft geen mooie stranden, de mensen zijn opdringerig en je hebt het idee in een Nederlandse stad rond te lopen. Mijn enige en ook laatse reis naar Turkije.. Maar wat het hotel betreft, was dit toch wel de creme de la creme...

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zalige vakantie!!

Willem & Julie
27-8-2010

's Nachts toegekomen na een lange busrit, maar aangenaam verrast door lekker eten die ze nog hadden voorzien voor ons, ook was er nog een leuke sfeer met muziek rond het zwembad. De dag erna pas beseft hoe mooi de omgeving wel niet was!! Lekker eten, goeie cocktails, vriendelijk personeel, toffe animatie en leuke shows. Kortom een super vakantie, zeker voor herhaling vatbaar...

Gereisd Met partner in september 2009

Fons
23-6-2010

De ligging, de service, de animatie, de vriendelijkheid van het personeel, het eten, kortom alles is fantastisch.

De week dat ik er verbleef was zo goed, vooral voor mij de gratis sportmogelijkheden, dat ik geen enkele van de geplande uitstappen heb gedaan.

Dit is het beste hotel waar ik reeds was. Het bustraject luchthaven-hotel neem ik er met plezier bij. Ik ga zèker terug.

Gereisd Met partner in Wed Jun 23 2010 12:15:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super!!

Paul en Lia
16-6-2010

Na een lange busreis 's nachts aangekomen op het resort. De volgende dag werd ons pas duidelijk hoe mooi de ligging is van dit resort en hoe groen en weelderig alles is. Eten was voor elk wat wils. De a la carte restaurants waren beiden verrassend. Met name het Turkse restaurant is meerdere bezoeken waard. Vorig jaar naar Magic Life in Tunesie geweest. Wij zijn in ieder geval verkocht en willen voorlopig niet meer anders. We zijn nu al aan het kijken voor de volgende bestemming van Magic Life. Zeker het aanbevelen waard!

Yes they can!!

Hilde en Rudy
15-6-2010

Hun slogan is "Yes we can"!! En dit is zeker geen leugen! We zijn er twaalf dagen geweest in mei 2010, een van de toppers in Turkije! Het was reeds onze 10 keer dat we naar Turkije gingen en dit was het beste hotel. Het is er zeer aangenaam vertoeven, het personeel is heel vriendelijk en de natuur wonder mooi. Kortom genieten! Daarom kunnen we het niet laten en gaan in september terug.

prijs/kwaliteit top!

C & L
11-6-2010

Verblijf 27/5-3/6/10. Elke dag culinaire belevenis.Accomodatie & faciliteiten waren af,vr ieder wat wils en je treft er lett. op elk uur v/d dag & nacht iemand die aan het schrobben is. Alles héél proper.Complex baadt in groene oase v bloemen & planten, e paradijsje op aarde. Niet doorwegend toch te vermelden; idd 2u busrit (enkel) naar hotel is lang, ietwat afgelegen (dolmushalte wel vlak vr hotel), personeel vriendelijk mr engels pover, animatieteam ok mr miste creativiteit om hotel op sleeptouw te nemen, als je de kamer hebt nadat er rokers hebben ingezeten is dat brute pech. De bij ons gekende cocktails krijgen daar e eigen invulling. Toch keren we er ooit zeker terug. Men zegt dat dit hotel het beste is wat Marmaris te bieden heeft en daar kunnen we zeker van uitgaan. We hbbn hier een superweek beleefd, veel gelachen & knn relaxen met prachtig weer.Wa moe ne mensj miejer emmen?

Geweldig

Rocus
6-6-2010

Niks meer toe te voegen aan het geen wat al reeds beschreven is. Wij zijn net terug maar gaan in september nog een keertje nagenieten.

Salim (restaurant) en Ali (strand) en uiteraard de rest bedankt voor service en gastvrijheid.

Gereisd Met partner in Sun Jun 06 2010 12:33:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

schitterend gelegen

cor
21-5-2010

Schitterend gelegen hotel, alleen voor mensen slecht ter been niet aan te raden. Ontzettend vriendelijke bediening, schitterend gelegen aan een baai. Eten was goed alleen veel hetzelfde. Veel animatie (heel goed), makkelijke bootverbinding naar Marmaris (ligt op ca. 10 km. afstand aan de andere kant van de baai) Was alleen erg heet. Als we teruggaan (doen we zeker) gaan we nu in september. De raectie is wat laat maar wilde het toch doorgeven. is echt een aanrader.

Een Top-Resort

Louise
14-4-2010

Wij zijn hier vorige zomer (begin juli) naar toe geweest voor 12 dagen. Wij hebben hier echt een ontzettende leuke vakantie gehad. Het eten is echt super. Ik ben ontzettend kieskeurig, en zelfs ik kon elke ochtend, middag en avond heerlijk eten. De kamers zijn modern ingericht en ook lekker ruim. Als je wil genieten, dan moet je zeker hier naar toe!

Gereisd Met partner in april 2010

Dit jaar weer naar Magic Life Marmaris!

Schipper-Dekker
21-2-2010

We schrijven onze beoordeling een beetje laat. In juni-juli 2009 zijn wij voor het eerst hier geweest. Super vakantie gehad. We konden het niet weerstaat om er dit jaar weer heen te gaan. Nu vertrekken we 20 mei, in de hoop dat het iets koeler zal zijn zodat we nog meer activiteiten kunnen ondernemen. Hier verveel je je geen moment!

Gereisd Met partner in februari 2010

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.