9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

Iets te rustig

Peter en Sabine
2-7-2011

Rustige ligging in het drukke Marmaris. Overal mooie zichten. Zeer zeer proper resort met zeer vriendelijk personeel. Heel rustig en romantisch hotel. Eten was lekker alhoewel we al meer keuze gezien hebben. Maar toch nog meer dan voldoende aanbod. Voor ons was 1 week voldoende. Hotel was iets te rustig. Maar als we nog eens naar Marmaris gaan boeken we waarsch terug dit hotel.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel mooi

Swifnic
13-6-2011

prima hotel maar niet voor oudere mensen , teveel trappen

Gereisd Met partner in mei 2011

fantastische vakantie gehad; echt een relaxoord

Frans van der Meer
10-6-2011

Dit is een resort waar we zeker weer naar toe gaan. Uit de cijfers blijkt dit wel.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

R & C
29-5-2011

Wij waren daar van 19 tem 26 mei en hebben een fantastische vakantie achter de rug. Prachtig gelegen hotel met "stunning views'. Ideaal hotel voor mensen die willen uitrusten, het is er overal zalig stil, dankzij de couples only formule. Het eten is van zeer hoge kwaliteit, steeds warm, ruime keuze en nergens aanschuiven. Tijdens de lunch worden 'salades van de dag' aangeboden, dewelke zeer lekker waren. Het personeel sprak bijna geen engels, maar dit kon onze vakantie zeker niet bederven, wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2011

paradijselijke plek

Eva uit het paradijs
22-5-2011

Hotel Imperial is prachtig gelegen en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Je hoeft het park echt niet af want er is genoeg te doen voor iedereen. Het park is superschoon evenals het strand dat iedere dag weer netjes iedere ochtend wordt opgeleverd. er zijn genoeg ligbedjes. de sfeer is zeer relaxed. Het eten is super en voor iedereen is er wel iets lekkers bij. Sommige gerechten komen inderdaad steeds terug maar elke dag is er een thema waarbij er steeds variaties zijn. Echt goed. Het personeel is ontzettend vriendelijk en ze lopen zich de hele dag rot. Ook zijn er wel wat minpuntjes nl. het gebruik van dekens op de bedden is niet meer van deze tijd en dekbedden zou toepasselijker zijn. De kamers zijn gehorig want ik kon de buurman horen snurken! De kamers zijn verder netjes maar niet bijzonder. ( kan kwestie zijn van smaak) het park is echt niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn want het is steeds een flinke klimpartij. Gelukkig is er vervoer beschikbaar.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi en aangenaam ressort met sportmogelijkheden

simone en willy
22-10-2010

Prachtig gelegen ressort, met alle kamers tussen de dennen op een zeer steile helling, ver van de bewoonde wereld. Zeer volledige all-in-formule. Gastvrij en vriendelijk personeel. Uitgebreide ploeg entertainers. Het eten is er lekker, maar zoals in zeer vele hotels komen de meeste gerechten dagelijks terug. Alles wordt netjes onderhouden; de kamers zijn matig geisoleerd. Er is geen BVN-kanaal op TV. Ligzetels in voldoende mate aanwezig en badhanddoeken steeds vrij beschikbaar (zonder enige waarborg). In elk geval een stijlvol en zeer aangenaam verblijf gehad, ondanks de regenvlagen.

Gereisd Met partner in oktober 2010

een tophotel

evalin en perry
27-9-2010

Zijn net terug van 12 dagen magic life echt een tophotel. Het eten en de animatie en shows waren echt fantastisch. Zeker de ala carte restraurants waren uitstekend. Het hotel ligt ook echt fantastisch en voor iedereen is er van alles te doen. Fijn dat je niet vroeg uit je bed moest voor een bedje aan het strand of zwembad want er was keus zat.

Evalin en perry

SUPER HOTEL!!!!

Monique
22-9-2010

Wij hebben er 15 dagen op zitten in dit mooie hotel, Helemaal niks op aan te merken, hebben het er super naar ons zin gehad!! Het hotel heeft een hele mooie ligging, het eten is super goed!! Genoeg varriatie en je eet geen enkele dag hetzelfde.

Entertainment is ook super leuk ze zijn de hele dag rond het zwembad aan de gang, dus je kan altijd wat te doen hebben als je wilt. Ook in de avond wordt er genoeg georganiseerd waar je naar toe kan gaan.

Dus het was een 1 woord een SUPER vakantie!!!!

Gereisd Met partner in september 2010

NOG STEEDS FANTASTISCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!

jan burger
22-9-2010

net terug van 15 dagen magic life marmaris, waren hier al eerder geweest en het is nog steeds supper, hadden het ook wel 3 weken uitgehouden. geen enkel minpunt ondekt. mensen die over deze club iets te zeuren hebben zullen overal wat te zeuren hebben. supper jammer als de geruchten kloppen want dan is de club verkocht en gaat verder als relaxclub onder de vlag van thomson. maar gelukkig heeft magic life meerdere clubs dus dat komt wel goed, want als je eenmaal met het magiclife virus bent besmet wil je nooit iets anders meer.

echt tegen gevallen

tiny borgers
20-9-2010

nou wij zijn net terug hadden echt hoge verwachtingen maar wat is dit hotel ons tegen gevalen zeg pfff ,ok het ligt in een mooie omgeving en het hotel ziet er leuk uit ,het avond eten nog nooit zo slecht eten gehad in turkije ,wij komen al 20 jaar in turkije maar dit was een van de slechte wat avond eten betreft en wij waren niet de enigste ,ook heb je veel last van bijen ,de helft van de mensen daar is gepikt echt waar ,en dan die trappen pff oke dat wist je maar dan nog ,en je duits moet ook in orde zijn wat 90 procent daar is duits na also ,ik vond het veder best oke het hotel maar zeker geen 9,5 wardering van os krijgt hij niet meer dan een 7, wat ik nog wel zeggen wil dat is dat de shows daar echt goed zijn hadden ze maar wat meer tijd aan het eten geschonken .heb verder wel een goede vakantie gehad .

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.