9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

153 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

echt tegen gevallen

tiny borgers
20-9-2010

nou wij zijn net terug hadden echt hoge verwachtingen maar wat is dit hotel ons tegen gevalen zeg pfff ,ok het ligt in een mooie omgeving en het hotel ziet er leuk uit ,het avond eten nog nooit zo slecht eten gehad in turkije ,wij komen al 20 jaar in turkije maar dit was een van de slechte wat avond eten betreft en wij waren niet de enigste ,ook heb je veel last van bijen ,de helft van de mensen daar is gepikt echt waar ,en dan die trappen pff oke dat wist je maar dan nog ,en je duits moet ook in orde zijn wat 90 procent daar is duits na also ,ik vond het veder best oke het hotel maar zeker geen 9,5 wardering van os krijgt hij niet meer dan een 7, wat ik nog wel zeggen wil dat is dat de shows daar echt goed zijn hadden ze maar wat meer tijd aan het eten geschonken .heb verder wel een goede vakantie gehad .

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooiste hotel Marmaris

Melle
6-9-2010

Dit is zonder twijfel het mooiste hotel van Marmaris. Waarschijnlijk ook het enige hotel waar je beschikt over een prachtig strand. Marmaris op zich heeft geen mooie stranden, de mensen zijn opdringerig en je hebt het idee in een Nederlandse stad rond te lopen. Mijn enige en ook laatse reis naar Turkije.. Maar wat het hotel betreft, was dit toch wel de creme de la creme...

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een tophotel

carin van peer
31-8-2010

wat een top hotel wij zijn al voor de 13de keer al naar turkije geweest altijd in een 5 sterren hotel ,maar spande toch echt de kroon wat was dit een toppertje ,gaan dus volgend jaar zeker terug. de fam van peer

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

wat een topper

peter
29-8-2010

het was een super vakantie eten personeel ligging alles een dikke 10 we gaan volgend jaar daar zeker weer heen een echte aan rader je krijgt er geen spijt van HET WAS GEWELDIG een dikke 10 en tot volgend jaar

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Zalige vakantie!!

Willem & Julie
27-8-2010

's Nachts toegekomen na een lange busrit, maar aangenaam verrast door lekker eten die ze nog hadden voorzien voor ons, ook was er nog een leuke sfeer met muziek rond het zwembad. De dag erna pas beseft hoe mooi de omgeving wel niet was!! Lekker eten, goeie cocktails, vriendelijk personeel, toffe animatie en leuke shows. Kortom een super vakantie, zeker voor herhaling vatbaar...

Gereisd Met partner in september 2009

bijzonder!

Jongbloed
24-8-2010

17 augustus teruggekeerd van Magic life Marmaris. De bijzondere ligging van dit hotel is uniek, en het is zeker de moeite waard om hier een vakantie door te brengen. Niets dan lof voor de keuken het personeel en het entertainment. Voor een gezin met oudere kinderen, (lees teenagers van om en nabij 16/17 jaar), geweldig. Binnen twintig minuten zit je in Marmaris stad, met daar nog meer vertier en leuke winkels. Kortom prima vakantie gehad ondanks de vele wespen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijzonder!

Jongbloed
23-8-2010

Magic Life Marmaris staat garant voor een fantastisch mooie omgeving en lekker eten. Marmaris slechts op 20 minuten afstand. (Met de dolmus). Ideaal voor gezinnen met tieners. Ook op sportief gebied van alles te doen. Een vooral enthousiast animatieteam, en vriendelijk personeel. Kortom een bijzonder hotel.

Fam kruijer

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

geweldig!!!

anja
22-8-2010

zijn al 8 keer in turkije geweest maar dit hotel vinden wij een droom hotel. alles klopt hier, de ligging, het eten, het personeel super vrienlijk,bijna iedere avond muziek op het terras. gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een echte aanrader!!

isabel verplancke
20-8-2010

Dit hotel heeft alle troeven : rustig gelegen (met het busje in 20min. in Marmaris), lekker eten, supervriendelijk personeel, kortom het was een superreis. Er is echte cola, fanta,...en de lokale alcoholische dranken zijn ook best lekker. Iedereen doet daar z'n uiterste best om je op je wenken te bedienen. Met jonge kinderen niet aan te raden, wel met tieners. Informeer je de eerste dag wanneer de gratis lessen zijn (voor windsurfen, boogschieten,...) dan kom je voor geen verrassingen te staan op het moment dat je het wilt doen. Zeker ook eens de hamman en de massage doen (5O€/pp), maar doe dit de eerste dagen. Wij deden het op de voorlaatste dag en ons bruine kleurtje was weggescrubt. De jeepsasari is ook heel leuk, maar de daguitstap naar Dalyan is af te raden. Het draait allemaal om geld en het is heel druk. Waar de caretta schildpadden verblijven, zitten elke dag 15000 mensen op dat strand en 3000 mensen per dag smeren zich in het modderbad met dezelfde modder in, bah.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

grandioos ,geweldig

dirkjan,gerda,yorita en roy
9-8-2010

het was een sprookje om daar twee weken te vertoeven. vriendelijk personeel, heerlijk eten, prachtige ligging, professioneel animatieteam,milieubewust,goed voor dieren. ook de zon scheen elke dag,wat heeft een mens nog meer te wensen?? helemaal niets.we missen het nu al.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.