Hotel Marmaris Imperial

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

159 reviews over Hotel Marmaris Imperial

• 9Eva uit het paradijs22-05-2011

paradijselijke plek

Hotel Imperial is prachtig gelegen en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Je hoeft het park echt niet af want er is genoeg te doen voor iedereen. Het park is superschoon evenals het strand dat iedere dag weer netjes iedere ochtend wordt opgeleverd. er zijn genoeg ligbedjes. de sfeer is zeer relaxed. Het eten is super en voor iedereen is er wel iets lekkers bij. Sommige gerechten komen inderdaad steeds terug maar elke dag is er een thema waarbij er steeds variaties zijn. Echt goed. Het personeel is ontzettend vriendelijk en ze lopen zich de hele dag rot. Ook zijn er wel wat minpuntjes nl. het gebruik van dekens op de bedden is niet meer van deze tijd en dekbedden zou toepasselijker zijn. De kamers zijn gehorig want ik kon de buurman horen snurken! De kamers zijn verder netjes maar niet bijzonder. ( kan kwestie zijn van smaak) het park is echt niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn want het is steeds een flinke klimpartij. Gelukkig is er vervoer beschikbaar.

• 9Erwin Heilbron20-05-2011

Geweldig hotel

Marmaris Imperial is schitterend gelegen in een baai op 20 minuten van Marmaris. Wij zijn hier 2 jaar geleden ook geweest.

Hotel is vorig jaar overgenomen door een Engelse reisorganisatie waardoor het publiek voornamelijk uit oudere Engelse gasten bestaat. Hotel is prachtig gelegen tegen een berg (niet geschikt voor moeilijk ter been zijnde gasten). Kinderen zijn er niet en de animatie stelt niets voor. Het eten is geweldig, ieder dag wat anders.

Voor rustzoekers is dit een ideaal vakantieoord.

• 10Arie17-03-2011

Supervakantie

Geweldige locatie, leuk entertainment en in een woord een aanrader.

Met oudere kinderen

• 10Nicole23-10-2010

Geweldige service, eten en animatie

Mooi hotel. Personeel supervriendelijk en behulpzaam. Eten voortreffelijk. Veel keus en verse jus d'orange bij ontbijt. Kamer goed maar niet bijzonder. Geen bad helaas. Hadden kamer in de 500 serie. Was mij te ver en teveel trappen. Andere kamer in de 200 serie gekregen. Perfecte plek, vlakbij strand en restaurant. Hamman ook goed maar wel duur met massages. Hamman in de stad was ook goed en veel goedkoper met massage. Animatie heel goed, vooral de dansers.

• 9simone en willy22-10-2010

mooi en aangenaam ressort met sportmogelijkheden

Prachtig gelegen ressort, met alle kamers tussen de dennen op een zeer steile helling, ver van de bewoonde wereld. Zeer volledige all-in-formule. Gastvrij en vriendelijk personeel. Uitgebreide ploeg entertainers. Het eten is er lekker, maar zoals in zeer vele hotels komen de meeste gerechten dagelijks terug. Alles wordt netjes onderhouden; de kamers zijn matig geisoleerd. Er is geen BVN-kanaal op TV. Ligzetels in voldoende mate aanwezig en badhanddoeken steeds vrij beschikbaar (zonder enige waarborg). In elk geval een stijlvol en zeer aangenaam verblijf gehad, ondanks de regenvlagen.

• 10Dorothe de Cocq09-10-2010

Voor herhaling vatbaar

We kwamen midden in de nacht aan en dachten waar worden we nu heen gebracht,maar de volgende ochtend toen we de gordijnen openden keken we onze ogen uit,wat een prachtig uitzicht over zee en de haven recht voor ons.Enige minpuntje was het vele traplopen.Verder was de annimatie,het eten,drinken en het vriendelijke personeel helemaal top.Voor ons verdient dit hotel een dikke TIEN.We komen hier vast nog eens terug.

• 10evalin en perry27-09-2010

een tophotel

Zijn net terug van 12 dagen magic life echt een tophotel. Het eten en de animatie en shows waren echt fantastisch. Zeker de ala carte restraurants waren uitstekend. Het hotel ligt ook echt fantastisch en voor iedereen is er van alles te doen. Fijn dat je niet vroeg uit je bed moest voor een bedje aan het strand of zwembad want er was keus zat.

Evalin en perry

• 10B.J.Charite23-09-2010

Perfect.

De 15e keer Turkije. Perfecte accomodatie. Eten zeer goed te kust en te keur voor ieder wat wils. Unieke ligging. Animatie enorm goed. Alles op elkaar afgestemd. Zeker ook aanrader voor sportieve mensen. We waren met zijn zessen en hebben allemaal van alle onderdelen genoten. Terug gekomen 22 september 2010.

• 10Monique22-09-2010

SUPER HOTEL!!!!

Wij hebben er 15 dagen op zitten in dit mooie hotel, Helemaal niks op aan te merken, hebben het er super naar ons zin gehad!! Het hotel heeft een hele mooie ligging, het eten is super goed!! Genoeg varriatie en je eet geen enkele dag hetzelfde.

Entertainment is ook super leuk ze zijn de hele dag rond het zwembad aan de gang, dus je kan altijd wat te doen hebben als je wilt. Ook in de avond wordt er genoeg georganiseerd waar je naar toe kan gaan.

Dus het was een 1 woord een SUPER vakantie!!!!

• 10jan burger22-09-2010

NOG STEEDS FANTASTISCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!

net terug van 15 dagen magic life marmaris, waren hier al eerder geweest en het is nog steeds supper, hadden het ook wel 3 weken uitgehouden. geen enkel minpunt ondekt. mensen die over deze club iets te zeuren hebben zullen overal wat te zeuren hebben. supper jammer als de geruchten kloppen want dan is de club verkocht en gaat verder als relaxclub onder de vlag van thomson. maar gelukkig heeft magic life meerdere clubs dus dat komt wel goed, want als je eenmaal met het magiclife virus bent besmet wil je nooit iets anders meer.

5 tips over Hotel Marmaris Imperial

• Bakker, 28-09-2013

Huur een Cabana voor € 25,00 of € 48,00 op de pier voor een dagje luxe. Vanaf deze locatie is het mogelijk een zeiltocht te doen, watersporter te beleven en een dagje naar de markt in Icmeler.

• W. Buiskool, 26-05-2013

Dagje Marmaris en een boottocht naar Rodos. Een aanrader.

• Erwin Heilbron, 17-05-2013

Probeer een kamer met zeezijzicht te boeken.

13 vragen over Hotel Marmaris Imperial

• M, 12-01-2014

Kamer

Ik lees dat de kamers erg gehorig zijn, zijn er nog verschillen in kamer? En welke is aan te raden?

Ik hoop dat iemand een tip kan geven.

Sel, 08-04-2015

U moet een kamer die een uitzicht aan Marmaris Marina heeft, kiezen. Maar u moet een geluk hebben.

• Kitty, 09-01-2014

Omgeveving

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat er in de omgeving te doen is? Zijn er dorpjes/winkeltjes op loop afstand? Wat voor excursie`s worden er aangeboden?

Kan je fietsen gratis huren?

Welke kamer ligt rustig afgelegen en heeft een mooi uitzicht?

Ik hoor graag,

Kitty

• Loes, 16-12-2013

naar centrum

Wat is de makkelijkste manier op het centrum van marmaris te bereiken?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV