9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

153 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

Iets te rustig

Peter en Sabine
2-7-2011

Rustige ligging in het drukke Marmaris. Overal mooie zichten. Zeer zeer proper resort met zeer vriendelijk personeel. Heel rustig en romantisch hotel. Eten was lekker alhoewel we al meer keuze gezien hebben. Maar toch nog meer dan voldoende aanbod. Voor ons was 1 week voldoende. Hotel was iets te rustig. Maar als we nog eens naar Marmaris gaan boeken we waarsch terug dit hotel.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel mooi

Swifnic
13-6-2011

prima hotel maar niet voor oudere mensen , teveel trappen

Gereisd Met partner in mei 2011

fantastische vakantie gehad; echt een relaxoord

Frans van der Meer
10-6-2011

Dit is een resort waar we zeker weer naar toe gaan. Uit de cijfers blijkt dit wel.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

topper ondanks overname

Mary
5-6-2011

Alles perfect,rustig,prachtig gelegen,zeer net,vriendelijk personeel,soft animatie.Flesjes water en broodjes dag en nacht gratis te bekomen.We gaan terug 22 september voor 11 dagen.Belgen en Nederlanders:boeken,boeken,boeken........

Gereisd Met vrienden in Thu May 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Géén Magic Life maar TO Couples!!!!

Nita
1-6-2011

Prachtig complex, erg afgelegen, veel trappetjes, 2 mensen voor animatie (dus geen 25 zoals beloofd bij reisburo informatie) wat inhoud jeu de boules, boogschieten, wat niet professionele gymlesjes en aquarobic niet op muziek, cocktailgame waar niemand aan mee wil doen etc. Alles wordt inderdaad niet overtuigend gebracht en door de meeste werknemers, op wat management-, bar-, en receptiepersoneel na wordt slecht Engels en Duits gesproken. Eten prima, maar niet overweldigend, 's avonds wat jazz- en acoustic bandjes, turkse show, waar 6 lokalen wat dansjes doen en in het prachtige amphitheater enkel 2 x per week een oude film. De Pierparty was aardig, maar dit kon mijn week niet goed maken. En inderdaad ga hier enkel alléén heen als je rust wil, want je zit de hele week overal in je uppie en hebt weinig aanspraak en lol tussen overwegend oudere Engelsen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2011

er moet veel gebeuren om 5 sterren te behouden

Victoria Roos
31-5-2011

De magie van Magic Life is er niet meer. Na de overname door een Brits bedrijf zijn alle personeelsleden op enkele management leden na ontslagen. Het gehele concept is verdwenen. Het sportaanbod is heel klein en gaat gewoon vaak niet door. Toen ik vroeg of een bepaalde ingeroosterde workshop over 10 minuten wordt gegeven, kreeg ik een ongemotiveerd antwoord “I don’t think so”. Maar er werd ook niets aan gedaan om mensen erop te attenderen. De enige animatie was er in de avond, een duo dat muziek speelde uit de jaren 50, 60 en 70 en als het erg wild werd ook uit de jaren 80. Voor 90 % waren er Engelse bejaarden die in de avond in cocktail outfit de jive dansen. Bijna geen Nederlanders of andere nationaliteiten. Ook de sociale activiteiten voor alleenreizenden waren er niet meer. Het eten was wel goed, maar de buffetten waren zeker geen 5 sterren waard. Het personeel maakt wel grapjes, maar is ongeschoold. De een kreeg wel drankjes, de ander moe

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Voor herhaling vatbaar

R & C
29-5-2011

Wij waren daar van 19 tem 26 mei en hebben een fantastische vakantie achter de rug. Prachtig gelegen hotel met "stunning views'. Ideaal hotel voor mensen die willen uitrusten, het is er overal zalig stil, dankzij de couples only formule. Het eten is van zeer hoge kwaliteit, steeds warm, ruime keuze en nergens aanschuiven. Tijdens de lunch worden 'salades van de dag' aangeboden, dewelke zeer lekker waren. Het personeel sprak bijna geen engels, maar dit kon onze vakantie zeker niet bederven, wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2011

Een geweldig resort

Inge
29-5-2011

Mijn man was al een keer eerder geweest en zat dit jaar een week voor mij in dit park. Hij had niets teveel gezegd..we hebben genoten! De ligging was perfect, wij zaten helemaal boven in en genoten iedere dag weer van een prachtig uitzicht. Eten was heerlijk, zeer gevarieerd, vers op je bord. Ook de mensen in de bediening waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers werden iedere dag goed schoongemaakt en we werden dagelijks verrast door mooie bloemenwaaiers op het bed. Kortom, een park waar ik zeker nog een keer terug zal komen!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

het hotel was super

Karin
24-5-2011

t was voor mij de eerste keer, maar kijk al uit om in september terug te gaan. K heb er een zalige tijd beleefd. lekker eten, zeer proper, rustig en zeeeeeeeeeeeeer vriendelijk personeel!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

blijft een topper

marlies
24-5-2011

het hotel is overgenoman door Thompson group.Er zijn nu veel Engelstaligen,minder Belgen en Nederlanders.Het is en blijft er zeer aangenaam rustig,ook nu soft animatie.Eten blijft uitstekend,spijtig dat het fruitsap nu te betalen is.Hoed af voor het personeel en de netheid in het hotel.Belgen en Nederlanders allen daarheen.Ik ga terug in September.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.