9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

153 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

Fantastisch gelegen met een prima service.

W. Buiskool
26-5-2013

Even een weekje helemaal tot je zelf komen. Dan moet je hier heen. Neem de Engelsen en een paar Russen op de koop toe. Heerlijk eten, mooie kamer. Misschien een paar trappen lopen. Goed voor de conditie.

Gereisd Met partner in Sat May 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gelegen Hotel.

Jacques & Monique
20-5-2013

Dit is een prima hotel, maar de huidige waardering van 9,4 is overdreven. De waardering komt nog voort uit de tijd van de vorige eigenaar (2011), toen het hotel nog de naam Magic Life droeg. De ligging is echt heel mooi . Het concept (geen kinderen) is ook niet verkeerd. De animatie (muziek) is volledig op engelsen gericht en slaapverwekkend. In de periode dat wij er waren was de bezetting ongeveer 70 % engelsen , 20% russen en de laatste 10% belgen, nederlanders en mensen uit scandinavische landen. Het eten was goed maar werd (zeker voor 5 sterren) onvoldoende aangevuld. De kamers waren goed en werden ook goed schoon gehouden. De touroperator heeft niets van zich laten horen, er is geen informatiebord, bij aankomst geen informatie bij het vliegveld en geen hostes gezien. Op de laatste avond moest ik zelf informeren hoe de terugreis was geregeld. Hoe mooi de ligging van dit hotel ook is, ga ik de touroperator toch adviseren om dit hotel uit het programma te schrappen.

Gereisd Met partner in mei 2013

Prachtig gelegen hotel

Erwin Heilbron
17-5-2013

Dit was onze 3e keer dat wij naar Marmaris Imperial zijn gegaan. Het hotel blijft schitterend met een adembenemend uitzicht (met name voor zeezijzicht kamers) Het hotel is speciaal voor koppels en met name voor rustzoekers een geweldig hotel. De avondanimatie stelt niet veel voor en was voor ons slaapverwekkend.

Het eten in het restaurant is van prima kwaliteit maar is ten opzichte van vorige keren minder gevarieerd. Daarnaast moest je vroeg aanwezig zijn want er werd niet genoeg bijgevuld. Ook werden de borden niet tijdig opgeruimd en waren de tafels plakkerig.

Kortom prima hotel maar niet zo goed meer als in de Magic Life periode . De begeleiding van de hostess van touroperator was helaas bedroevend en gaf het gevoel dat dit hotel voor touroperator niet zo belangrijk was.

Gereisd Met vrienden in Wed May 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Super hotel voor een top vakantie!

Tom Tebbens
6-11-2012

Dit hotel is super mooi en luxe. Altijd genoeg bedjes om lekker te genieten van de zon en het uitzicht. Bediening en eten is ook super. 'S avonds is er vaak live muziek en er zijn de hele dag door overal activiteiten zodat je je nooit verveeld. Kortom een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Mooi hotel , mooie natuur

Roelant Manuel
27-9-2012

Is een bijzonder hotel qua ligging , spijtig dat er een paar min puntjes zijn qua hygiene

Gereisd Met partner in september 2012

Een geweldige tijd

Marleen en Katrien
6-10-2011

Mijn mama en ik zijn nu een week teug van Marmaris Imperial en we blijven herinneringen ophalen aan onze zalige tijd daar. Het was geweldig! De locatie is adembenemend: midden in de natuur, tussen de bomen en de bloemen en met overal spectaculaire zichten op de zee en de bergen. Ja, er zijn veel trappen en hellingen maar dat is juist de charme van het domein. Geen grote blokken maar her en der verspreid over de heuvel bungalows en kleine gebouwtjes. Het hele domein werd trouwens prima onderhouden en schoon gemaakt!

Het eten was zeer lekker, gevarieerd en altijd warm en vers. De bediening in het hoofdrestuarant en de bars werkte hard en altijd met de glimlach. We werden echt in de watten gelegd! Er hing een zeer warme en gemoedelijke sfeer over het domein. We maken alvast plannen om volgend jaar in september terug te gaan! Hopelijk zijn de Belgen dan ook weer van de partij!

Gereisd Met partner in september 2011

rust in een prachtige natuur,de drukte op 10km

marie
6-10-2011

het nieuwe concept is zeer geslaagd.Ik hou heel veel van kinderen maar op vakantie doe ik het liever rustigaan.Dus enkel volwassenen en singles.Het management staat altijd voor u klaar.Mevrouw Sharon doet alles voor de goede organisatie en heeft de juist leidinggende mensen onder haar.IK ben nu al 24 keer naar Turkije geweest maar hier heb ik mij stek gevonden.Belgen en Nederlanders boek dit hotel gerust,je zult er blijven komen.

Gereisd Met vrienden in september 2011

heerlijk genieten

bas
28-9-2011

het is in 1 woordt geweldig.aan eten en drinken niets te kort.mooi en schoon park. het gaat meer om het oudere publiek er zijn geen kinderen dat maakt het heel rustig s avond rong 22.00 uur loopt het leeg richting de kamers.maar dan kun je de dolmus nemen naar marmaris zelf 3 lira pp.betaal met liras mensen pin ze op de luchthaven dat kan 25% per betaling opleveren ook op het park.echt deze boeken als je van genieten houdt.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig , gewoon woorden te kort

M&D
16-9-2011

Alle was gewoon perfect. Voor wie rust en een prachtige omgeven wenst is dit het paradijs.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

droomresort,geweldig

dirkjan,gerda,yorita en roy
2-8-2011

wat een geweldige vakantie was het weer. het is net zo goed als bij magic life.niets op aan te merken. De animatie is minder,een beetje saaivonden wij. Het hoort wel bij het concept van marmaris imperial.De zon scheen elke dag en dat was genieten. We raden iedereen aan om naar dit hotel te gaan,behalve met hele kleine kinderen. voor ons een sprookjes resort!

Fam. Veenhof

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.