Hotel Marmaris Imperial

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

159 reviews over Hotel Marmaris Imperial

• 10RvD01-05-2016

Helemaal Super!

Gewoon gaan!!!! Alles is goed!!!

• 10Sel07-04-2015

Prachtig!

Het ligging was niet zo ver van de stad. Toen we bij de hotel aankwamen, was het oogverblindend. Het zee, groen, het uitzicht en het ligging waren kortom prachtig! Het is net een eilandje waar je van alles kan doen. Het eten was super lekker, je had meerdere keuzes. Obers waren super vriendelijk, ze werkten zo hard om je tevreden te stellen. Dit fantastisch plek is meer voor mensen om hun rust te kunnen vinden, en jongeren boven 16 jaar.

• 7Nita01-06-2011

Géén Magic Life maar TO Couples!!!!

Prachtig complex, erg afgelegen, veel trappetjes, 2 mensen voor animatie (dus geen 25 zoals beloofd bij reisburo informatie) wat inhoud jeu de boules, boogschieten, wat niet professionele gymlesjes en aquarobic niet op muziek, cocktailgame waar niemand aan mee wil doen etc. Alles wordt inderdaad niet overtuigend gebracht en door de meeste werknemers, op wat management-, bar-, en receptiepersoneel na wordt slecht Engels en Duits gesproken. Eten prima, maar niet overweldigend, 's avonds wat jazz- en acoustic bandjes, turkse show, waar 6 lokalen wat dansjes doen en in het prachtige amphitheater enkel 2 x per week een oude film. De Pierparty was aardig, maar dit kon mijn week niet goed maken. En inderdaad ga hier enkel alléén heen als je rust wil, want je zit de hele week overal in je uppie en hebt weinig aanspraak en lol tussen overwegend oudere Engelsen.

• 10mary28-05-2010

Topklasse

Al 22 keer naar Turkije geweest in 5 sterren.Dit was op alle gebied het beste hotel,prachtige natuur,lekker eten,proper,vriendelijk,goede animatie en shows,noem maar op.Spijtig dat het bijna 2 uur rijden is van de vlieghaven.

• 10Nikita21-10-2009

Het beste wat me ooit is overkomen!

Ik heb er letterlijk de tijd van mijn leven gehad!!! Het is gewoon te mooi voor woorden! Eten was super! Enorm veel variatie. Animatie was de max! Personeel super vriendelijk! Veel vrienden gemaakt! Ik wil direct terug!Ik heb geen enkel negatief punt op te merken...

• 9Lampe30-08-2009

Fantastisch park, mooi gelegen

Heerlijke vakantie gehad, de ligging is prachtig maar daardoor wel erg afgelegen. Het enige nadeel was het kleine terras van de suite met daarop ook nog een luidruchtige airco. Verder was alles prima, heerlijk eten, aardige mensen.

• 9Ronald20-08-2009

Super. Herhaling vatbaar.

Wij hebben hier echt een super vakantie beleefd. Wat is de ligging van dit prachtige resort magisch. Lekker rustig en een prachtige omgeving, wat een paradijsje. Het eten is echt super, voor ieder wat wils en het wordt zeer professioneel voorbereid. Zwembaden en strand zijn ook super en zeer schoon. Je verveeld je ook geen moment aangezien er ook veel actviteiten worden georganiseerd door het animatieteam. Met je kamer moet je inderdaad geluk hebben, het gaat er vaak stijl aan toe.

Ik kan eigenlijk niks negatiefs verzinnen over dit resort. Voor de toekomstige vakantiegangers naar Marmaris, dit hotel is een echte aanrader!!

• 10Thérèse Mulder12-10-2008

Tophotel op idyllisch plekje.

Een geweldig hotel op een schitterende plek. De natuur is hier geweldig. Je voelt je in dit hotel ook direct thuis. Mensen van het animatieteam en de bediening zijn allemaal erg vriendelijk. Gratis internet bij de receptie. De kamers zijn redelijk verouderd, maar dat is niet storend. Vanaf volgend seizoen (mei 2009) alleen nog maar voor volwassenen. Jammer, want er was een heel leuk animatieteam voor de kinderen. Wij gaan eigenlijk nooit terug naar hetzelfde hotel, maar zullen hier zeker nog een keer terug komen. Op de staat van de kamer na geen enkele minpunten. Supervakantie gehad.

• 10Elles28-08-2007

SUPER

Hotel was boven verwachting, inclusief het eten! Wat was dat goed zeg! Dat was het toppunt Leuk animatieteam en gezellige sfeer Wel veel klimmen, maar dat weet je van te voren!

• 10caroline07-07-2007

Beste,

je kan waterschoentjes meenemen maar het is eigenlijk niet echt nodig. Je kan van de steiger zo het water is en je voelt geen enkele steen. Ik ga in augustus voor de 3de maal terug. Super hotel, heb alle magic lifes in turkije al gedaan en Marmaris is de BESTE !!!

5 tips over Hotel Marmaris Imperial

• Bakker, 28-09-2013

Huur een Cabana voor € 25,00 of € 48,00 op de pier voor een dagje luxe. Vanaf deze locatie is het mogelijk een zeiltocht te doen, watersporter te beleven en een dagje naar de markt in Icmeler.

• W. Buiskool, 26-05-2013

Dagje Marmaris en een boottocht naar Rodos. Een aanrader.

• Erwin Heilbron, 17-05-2013

Probeer een kamer met zeezijzicht te boeken.

13 vragen over Hotel Marmaris Imperial

• M, 12-01-2014

Kamer

Ik lees dat de kamers erg gehorig zijn, zijn er nog verschillen in kamer? En welke is aan te raden?

Ik hoop dat iemand een tip kan geven.

Sel, 08-04-2015

U moet een kamer die een uitzicht aan Marmaris Marina heeft, kiezen. Maar u moet een geluk hebben.

• Kitty, 09-01-2014

Omgeveving

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat er in de omgeving te doen is? Zijn er dorpjes/winkeltjes op loop afstand? Wat voor excursie`s worden er aangeboden?

Kan je fietsen gratis huren?

Welke kamer ligt rustig afgelegen en heeft een mooi uitzicht?

Ik hoor graag,

Kitty

• Loes, 16-12-2013

naar centrum

Wat is de makkelijkste manier op het centrum van marmaris te bereiken?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV