9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

Helemaal Super!

RvD
1-5-2016

Gewoon gaan!!!! Alles is goed!!!

Gereisd Alleenreizend in april 2015

Géén Magic Life maar TO Couples!!!!

Nita
1-6-2011

Prachtig complex, erg afgelegen, veel trappetjes, 2 mensen voor animatie (dus geen 25 zoals beloofd bij reisburo informatie) wat inhoud jeu de boules, boogschieten, wat niet professionele gymlesjes en aquarobic niet op muziek, cocktailgame waar niemand aan mee wil doen etc. Alles wordt inderdaad niet overtuigend gebracht en door de meeste werknemers, op wat management-, bar-, en receptiepersoneel na wordt slecht Engels en Duits gesproken. Eten prima, maar niet overweldigend, 's avonds wat jazz- en acoustic bandjes, turkse show, waar 6 lokalen wat dansjes doen en in het prachtige amphitheater enkel 2 x per week een oude film. De Pierparty was aardig, maar dit kon mijn week niet goed maken. En inderdaad ga hier enkel alléén heen als je rust wil, want je zit de hele week overal in je uppie en hebt weinig aanspraak en lol tussen overwegend oudere Engelsen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2011

Geweldig!

laura van den bosch
3-8-2010

Dit is een geweldig hotel, helemaal apart afgesloten van alle andere hotels. Animatieteam heel enthousiast en leuke activiteiten. Elke avond shows en live muziek. Lekker eten en veel keus. Veel watersporten, gratis waterskien/boarden, op een banaan, speedboot tour en paragliden(kost wel geld) Naar Marmaris met de watertaxi. De werknemers zijn vriendelijk, maar kunnen slecht Engels. Hele leuke vakantie en gaan zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Topklasse

mary
28-5-2010

Al 22 keer naar Turkije geweest in 5 sterren.Dit was op alle gebied het beste hotel,prachtige natuur,lekker eten,proper,vriendelijk,goede animatie en shows,noem maar op.Spijtig dat het bijna 2 uur rijden is van de vlieghaven.

Gereisd Alleenreizend in Fri May 28 2010 15:07:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch park, mooi gelegen

Lampe
30-8-2009

Heerlijke vakantie gehad, de ligging is prachtig maar daardoor wel erg afgelegen. Het enige nadeel was het kleine terras van de suite met daarop ook nog een luidruchtige airco. Verder was alles prima, heerlijk eten, aardige mensen.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2009

Tropisch paradijsje!!!!!!

Familie Bruijnzeels
23-8-2009

Werden met een kleiner busje naar gebracht,en zagen waarom,ligt tussen hoge bomen waar zelfs eekhoorntjes in zaten,Juli met 2 kids,2008 zijn we naar ML SharmalSheik in Egypte geweest,weer top,op woensdag Keukentoer gehad,onze Rob van smaakpolitie zou hier ZEKER GELUKKIG van worden,mensen die klagen zijn echt dan NOOIT tevreden,kamer zaten wij goed geen trappen mensen die klagen over veraf dat ze lagen hebben niet goed opgelet er was constant 2 man personeel die je naar boven reed met een car,was uitstekend voor mensen met kinderen vanaf een jaar of 13/14 ze hebben een eigen discotheek tot 3 uur s'nachts Marmaris markt op donderdag,met dolmusbus aanrader in de zomer echt vroeg te gaan,omdat je aan zee zit met hoge bomen kom je er in Marmaris pas achter wat warmte is GEWELDIGE VAKANTIE GEHAD, Familie Bruijnzeels

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

2008

. "Wat een topper"

james king
22-12-2008

in een woord perfect mischien het enige nadeel de trappen maar hebben wij geen last van gehad dit is onze 7 de keer in dit hotel en volgend jaar gaan we weer

groetjes fam king

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.