Hotel Marmaris Imperial

Hotel Marmaris Imperialstersterstersterster

9Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

160 reviews over Hotel Marmaris Imperial

• 9Vd Linden24-10-2019

Een pracht vacantie op een sublieme locatie!

Prachtige ligging, mooie bungalows, geweldig eten, méér dan vriendelijk personeel ... Dit was echt de overtreffende trap. Wat hebben wij genoten!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10RvD01-05-2016

Helemaal Super!

Gewoon gaan!!!! Alles is goed!!!

Alleen gereisd in april 2015

• 10Tom Tebbens06-11-2012

Super hotel voor een top vakantie!

Dit hotel is super mooi en luxe. Altijd genoeg bedjes om lekker te genieten van de zon en het uitzicht. Bediening en eten is ook super. 'S avonds is er vaak live muziek en er zijn de hele dag door overal activiteiten zodat je je nooit verveeld. Kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10dirkjan,gerda,yorita en roy02-08-2011

droomresort,geweldig

wat een geweldige vakantie was het weer. het is net zo goed als bij magic life.niets op aan te merken. De animatie is minder,een beetje saaivonden wij. Het hoort wel bij het concept van marmaris imperial.De zon scheen elke dag en dat was genieten. We raden iedereen aan om naar dit hotel te gaan,behalve met hele kleine kinderen. voor ons een sprookjes resort!

Fam. Veenhof

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 7Nita01-06-2011

Géén Magic Life maar TO Couples!!!!

Prachtig complex, erg afgelegen, veel trappetjes, 2 mensen voor animatie (dus geen 25 zoals beloofd bij reisburo informatie) wat inhoud jeu de boules, boogschieten, wat niet professionele gymlesjes en aquarobic niet op muziek, cocktailgame waar niemand aan mee wil doen etc. Alles wordt inderdaad niet overtuigend gebracht en door de meeste werknemers, op wat management-, bar-, en receptiepersoneel na wordt slecht Engels en Duits gesproken. Eten prima, maar niet overweldigend, 's avonds wat jazz- en acoustic bandjes, turkse show, waar 6 lokalen wat dansjes doen en in het prachtige amphitheater enkel 2 x per week een oude film. De Pierparty was aardig, maar dit kon mijn week niet goed maken. En inderdaad ga hier enkel alléén heen als je rust wil, want je zit de hele week overal in je uppie en hebt weinig aanspraak en lol tussen overwegend oudere Engelsen.

Alleen gereisd in mei 2011

• 10Arie17-03-2011

Supervakantie

Geweldige locatie, leuk entertainment en in een woord een aanrader.

• 9Jongbloed24-08-2010

bijzonder!

17 augustus teruggekeerd van Magic life Marmaris. De bijzondere ligging van dit hotel is uniek, en het is zeker de moeite waard om hier een vakantie door te brengen. Niets dan lof voor de keuken het personeel en het entertainment. Voor een gezin met oudere kinderen, (lees teenagers van om en nabij 16/17 jaar), geweldig. Binnen twintig minuten zit je in Marmaris stad, met daar nog meer vertier en leuke winkels. Kortom prima vakantie gehad ondanks de vele wespen.

• 9Jongbloed23-08-2010

Bijzonder!

Magic Life Marmaris staat garant voor een fantastisch mooie omgeving en lekker eten. Marmaris slechts op 20 minuten afstand. (Met de dolmus). Ideaal voor gezinnen met tieners. Ook op sportief gebied van alles te doen. Een vooral enthousiast animatieteam, en vriendelijk personeel. Kortom een bijzonder hotel.

Fam kruijer

• 10isabel verplancke20-08-2010

Een echte aanrader!!

Dit hotel heeft alle troeven : rustig gelegen (met het busje in 20min. in Marmaris), lekker eten, supervriendelijk personeel, kortom het was een superreis. Er is echte cola, fanta,...en de lokale alcoholische dranken zijn ook best lekker. Iedereen doet daar z'n uiterste best om je op je wenken te bedienen. Met jonge kinderen niet aan te raden, wel met tieners. Informeer je de eerste dag wanneer de gratis lessen zijn (voor windsurfen, boogschieten,...) dan kom je voor geen verrassingen te staan op het moment dat je het wilt doen. Zeker ook eens de hamman en de massage doen (5O€/pp), maar doe dit de eerste dagen. Wij deden het op de voorlaatste dag en ons bruine kleurtje was weggescrubt. De jeepsasari is ook heel leuk, maar de daguitstap naar Dalyan is af te raden. Het draait allemaal om geld en het is heel druk. Waar de caretta schildpadden verblijven, zitten elke dag 15000 mensen op dat strand en 3000 mensen per dag smeren zich in het modderbad met dezelfde modder in, bah.

• 10dirkjan,gerda,yorita en roy09-08-2010

grandioos ,geweldig

het was een sprookje om daar twee weken te vertoeven. vriendelijk personeel, heerlijk eten, prachtige ligging, professioneel animatieteam,milieubewust,goed voor dieren. ook de zon scheen elke dag,wat heeft een mens nog meer te wensen?? helemaal niets.we missen het nu al.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

5 tips over Hotel Marmaris Imperial

• Bakker, 28-09-2013

Huur een Cabana voor € 25,00 of € 48,00 op de pier voor een dagje luxe. Vanaf deze locatie is het mogelijk een zeiltocht te doen, watersporter te beleven en een dagje naar de markt in Icmeler.

• W. Buiskool, 26-05-2013

Dagje Marmaris en een boottocht naar Rodos. Een aanrader.

• Erwin Heilbron, 17-05-2013

Probeer een kamer met zeezijzicht te boeken.

13 vragen over Hotel Marmaris Imperial

• M, 12-01-2014

Kamer

Ik lees dat de kamers erg gehorig zijn, zijn er nog verschillen in kamer? En welke is aan te raden?

Ik hoop dat iemand een tip kan geven.

Sel, 08-04-2015

U moet een kamer die een uitzicht aan Marmaris Marina heeft, kiezen. Maar u moet een geluk hebben.

• Kitty, 09-01-2014

Omgeveving

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat er in de omgeving te doen is? Zijn er dorpjes/winkeltjes op loop afstand? Wat voor excursie`s worden er aangeboden?

Kan je fietsen gratis huren?

Welke kamer ligt rustig afgelegen en heeft een mooi uitzicht?

Ik hoor graag,

Kitty

• Loes, 16-12-2013

naar centrum

Wat is de makkelijkste manier op het centrum van marmaris te bereiken?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV