9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

Prachtig!

Sel
7-4-2015

Het ligging was niet zo ver van de stad. Toen we bij de hotel aankwamen, was het oogverblindend. Het zee, groen, het uitzicht en het ligging waren kortom prachtig! Het is net een eilandje waar je van alles kan doen. Het eten was super lekker, je had meerdere keuzes. Obers waren super vriendelijk, ze werkten zo hard om je tevreden te stellen. Dit fantastisch plek is meer voor mensen om hun rust te kunnen vinden, en jongeren boven 16 jaar.

Gereisd Anders in september 2012

Het beste wat me ooit is overkomen!

Nikita
21-10-2009

Ik heb er letterlijk de tijd van mijn leven gehad!!! Het is gewoon te mooi voor woorden! Eten was super! Enorm veel variatie. Animatie was de max! Personeel super vriendelijk! Veel vrienden gemaakt! Ik wil direct terug!Ik heb geen enkel negatief punt op te merken...

Gereisd Anders in Wed Oct 21 2009 13:54:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super. Herhaling vatbaar.

Ronald
20-8-2009

Wij hebben hier echt een super vakantie beleefd. Wat is de ligging van dit prachtige resort magisch. Lekker rustig en een prachtige omgeving, wat een paradijsje. Het eten is echt super, voor ieder wat wils en het wordt zeer professioneel voorbereid. Zwembaden en strand zijn ook super en zeer schoon. Je verveeld je ook geen moment aangezien er ook veel actviteiten worden georganiseerd door het animatieteam. Met je kamer moet je inderdaad geluk hebben, het gaat er vaak stijl aan toe.

Ik kan eigenlijk niks negatiefs verzinnen over dit resort. Voor de toekomstige vakantiegangers naar Marmaris, dit hotel is een echte aanrader!!

Gereisd Anders in augustus 2009

2008

Tophotel op idyllisch plekje.

Thérèse Mulder
12-10-2008

Een geweldig hotel op een schitterende plek. De natuur is hier geweldig. Je voelt je in dit hotel ook direct thuis. Mensen van het animatieteam en de bediening zijn allemaal erg vriendelijk. Gratis internet bij de receptie. De kamers zijn redelijk verouderd, maar dat is niet storend. Vanaf volgend seizoen (mei 2009) alleen nog maar voor volwassenen. Jammer, want er was een heel leuk animatieteam voor de kinderen. Wij gaan eigenlijk nooit terug naar hetzelfde hotel, maar zullen hier zeker nog een keer terug komen. Op de staat van de kamer na geen enkele minpunten. Supervakantie gehad.

Gereisd Anders in Sun Oct 12 2008 12:51:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

SUPER Hotel was boven verwachting, inclusief het eten!

Elles
28-8-2007

SUPER

Hotel was boven verwachting, inclusief het eten! Wat was dat goed zeg! Dat was het toppunt Leuk animatieteam en gezellige sfeer Wel veel klimmen, maar dat weet je van te voren!

Gereisd Anders in augustus 2007

Beste, je kan waterschoentjes meenemen maar het is niet

caroline
7-7-2007

Beste,

je kan waterschoentjes meenemen maar het is eigenlijk niet echt nodig. Je kan van de steiger zo het water is en je voelt geen enkele steen. Ik ga in augustus voor de 3de maal terug. Super hotel, heb alle magic lifes in turkije al gedaan en Marmaris is de BESTE !!!

Gereisd Anders in juli 2007

Ook wij kunnen hier alleen maar positieve dingen over veel

Louise
14-6-2007

Ook wij kunnen hier alleen maar positieve dingen over zeggen! Schitterend eten, enorm veel sportactiviteiten, proper en mooie kamer, vriendelijk personeel, enz..

minpuntjes: -redelijk lang rijden van vlieghaven naar hotel(2uur) -je kan pech hebben als je kamer hooggelegen is! (Klimmen)

Gereisd Anders in juni 2007

vorig jaar augustus waren wij in dit hotel

ilse
30-3-2007

vorig jaar augustus waren wij in dit hotel. Wij hebben niks anders dan positieve ervaringen met dit hotel. Lekker eten,heel gevarieerd. Een ontbijt om U tegen te zeggen met heel lekkere broodsoorten, pannenkoekjes, croissantjes,... vers geperst fruitsap! Zelfs honingraten (mmm).Naar ieders goesting, hartig of zoet,keuze te over. Ik kan niet geloven dat men deze keuken afbreekt. Wel veel trappen, maar wij lagen vlak bij de relax-pool en dat ligt overal dichtbij. Als je echt niet sportief ingesteld hebt, dan betaal je teveel voor dit hotel, maar geniet van de sportinfrastructuur, inbegrepen: waterski, banana,surfen, tennis,... met degelijke uitleg van de leuke moni's. In veel andere hotels geweest maar zelden zo een goede uitleg gekregen. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar. We ontmoette hier een duitser die 3X kwam, hij ging reeds 5x naar magic-life en vond Marmaris de beste.

Gereisd Anders in maart 2007
2006

Wij zijn hier in juli 2006 geweest

Astrid
29-12-2006

Wij zijn hier in juli 2006 geweest. Het is een aardig hotel, maar zeker geen superhotel. Wij waren hier met 2 kinderen van 9 en 13 jaar. Veel sportaktiviteiten zijn vanaf 12 jaar. Als je van sporten houdt,heb je hier genoeg te doen. Dit was ook allemaal goed georganiseerd. Houd je meer van een relaxte vakantie, kun je voor dit geld beter een ander (luxer) hotel zoeken (bijv. Rixos Bodrum). Het eten was goed maar niet bijzonder. Minpunten: - slecht strand (veel beton) met uitzicht op een grote jachthaven. - als je pech hebt veel klimpartijen naar de kamer. - slecht Italiaans restaurant (Turks restaurant was veel beter). - erg klein amphitheater, met grotendeels slechte shows. Toch wel goede vakantie gehad, maar zijn geld niet waard. Groot pluspunt: erg staat altijd wind en dat is in de zomer erg lekker en daardoor wordt het nooit echt heet.

Gereisd Anders in december 2006

zijn er geweest op 5 oktober, is een standaard all incl de

marcel en mariska
29-10-2006

zijn er geweest op 5 oktober, is een standaard all incl hotel naar turkse maatstaven. gezien het cijfer van de andere gasten hadden we veel meer verwacht. eten en bediening in het hoofd restaurant is zeer goed, de italiaan is gewoon slecht. personeel bij barren is zeer onbeschoft. (EINDE SEIZOEN?!) cocktails alleen verkrijgbaar bij zwembad (is ver lopen van af het strand)Annematie is op het nivo van 3 jarige en voor volw. gewoon slecht. De gratis water sporten is een boot en 700 gasten. Kamers zijn redelijk bed is goed, badkamer beneden maat en niet echt schoon. inderdaad heel veel trappen 100 treden naar het strand.

er is wel life maar weinig MAGIC

voor ons nooit meer magic life.

oja vlieg nooit met inter airlines, beesten worden beter vervoert. er zijn twee personen flauwgevallen door de hitte.

Gereisd Anders in Sun Oct 29 2006 20:34:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.