Hotel Marmaris Imperial

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

159 reviews over Hotel Marmaris Imperial

• 10laura van den bosch03-08-2010

Geweldig!

Dit is een geweldig hotel, helemaal apart afgesloten van alle andere hotels. Animatieteam heel enthousiast en leuke activiteiten. Elke avond shows en live muziek. Lekker eten en veel keus. Veel watersporten, gratis waterskien/boarden, op een banaan, speedboot tour en paragliden(kost wel geld) Naar Marmaris met de watertaxi. De werknemers zijn vriendelijk, maar kunnen slecht Engels. Hele leuke vakantie en gaan zeker terug

• 10Familie Bruijnzeels23-08-2009

Tropisch paradijsje!!!!!!

Werden met een kleiner busje naar gebracht,en zagen waarom,ligt tussen hoge bomen waar zelfs eekhoorntjes in zaten,Juli met 2 kids,2008 zijn we naar ML SharmalSheik in Egypte geweest,weer top,op woensdag Keukentoer gehad,onze Rob van smaakpolitie zou hier ZEKER GELUKKIG van worden,mensen die klagen zijn echt dan NOOIT tevreden,kamer zaten wij goed geen trappen mensen die klagen over veraf dat ze lagen hebben niet goed opgelet er was constant 2 man personeel die je naar boven reed met een car,was uitstekend voor mensen met kinderen vanaf een jaar of 13/14 ze hebben een eigen discotheek tot 3 uur s'nachts Marmaris markt op donderdag,met dolmusbus aanrader in de zomer echt vroeg te gaan,omdat je aan zee zit met hoge bomen kom je er in Marmaris pas achter wat warmte is GEWELDIGE VAKANTIE GEHAD, Familie Bruijnzeels

• 10james king22-12-2008

. "Wat een topper"

in een woord perfect mischien het enige nadeel de trappen maar hebben wij geen last van gehad dit is onze 7 de keer in dit hotel en volgend jaar gaan we weer

groetjes fam king

5 tips over Hotel Marmaris Imperial

• Bakker, 28-09-2013

Huur een Cabana voor € 25,00 of € 48,00 op de pier voor een dagje luxe. Vanaf deze locatie is het mogelijk een zeiltocht te doen, watersporter te beleven en een dagje naar de markt in Icmeler.

• W. Buiskool, 26-05-2013

Dagje Marmaris en een boottocht naar Rodos. Een aanrader.

• Erwin Heilbron, 17-05-2013

Probeer een kamer met zeezijzicht te boeken.

13 vragen over Hotel Marmaris Imperial

• M, 12-01-2014

Kamer

Ik lees dat de kamers erg gehorig zijn, zijn er nog verschillen in kamer? En welke is aan te raden?

Ik hoop dat iemand een tip kan geven.

Sel, 08-04-2015

U moet een kamer die een uitzicht aan Marmaris Marina heeft, kiezen. Maar u moet een geluk hebben.

• Kitty, 09-01-2014

Omgeveving

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat er in de omgeving te doen is? Zijn er dorpjes/winkeltjes op loop afstand? Wat voor excursie`s worden er aangeboden?

Kan je fietsen gratis huren?

Welke kamer ligt rustig afgelegen en heeft een mooi uitzicht?

Ik hoor graag,

Kitty

• Loes, 16-12-2013

naar centrum

Wat is de makkelijkste manier op het centrum van marmaris te bereiken?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV