9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

56 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

Prachtig!

Sel
7-4-2015

Het ligging was niet zo ver van de stad. Toen we bij de hotel aankwamen, was het oogverblindend. Het zee, groen, het uitzicht en het ligging waren kortom prachtig! Het is net een eilandje waar je van alles kan doen. Het eten was super lekker, je had meerdere keuzes. Obers waren super vriendelijk, ze werkten zo hard om je tevreden te stellen. Dit fantastisch plek is meer voor mensen om hun rust te kunnen vinden, en jongeren boven 16 jaar.

Gereisd Anders in september 2012

Super hotel voor een top vakantie!

Tom Tebbens
6-11-2012

Dit hotel is super mooi en luxe. Altijd genoeg bedjes om lekker te genieten van de zon en het uitzicht. Bediening en eten is ook super. 'S avonds is er vaak live muziek en er zijn de hele dag door overal activiteiten zodat je je nooit verveeld. Kortom een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

droomresort,geweldig

dirkjan,gerda,yorita en roy
2-8-2011

wat een geweldige vakantie was het weer. het is net zo goed als bij magic life.niets op aan te merken. De animatie is minder,een beetje saaivonden wij. Het hoort wel bij het concept van marmaris imperial.De zon scheen elke dag en dat was genieten. We raden iedereen aan om naar dit hotel te gaan,behalve met hele kleine kinderen. voor ons een sprookjes resort!

Fam. Veenhof

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Supervakantie

Arie
17-3-2011

Geweldige locatie, leuk entertainment en in een woord een aanrader.

bijzonder!

Jongbloed
24-8-2010

17 augustus teruggekeerd van Magic life Marmaris. De bijzondere ligging van dit hotel is uniek, en het is zeker de moeite waard om hier een vakantie door te brengen. Niets dan lof voor de keuken het personeel en het entertainment. Voor een gezin met oudere kinderen, (lees teenagers van om en nabij 16/17 jaar), geweldig. Binnen twintig minuten zit je in Marmaris stad, met daar nog meer vertier en leuke winkels. Kortom prima vakantie gehad ondanks de vele wespen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijzonder!

Jongbloed
23-8-2010

Magic Life Marmaris staat garant voor een fantastisch mooie omgeving en lekker eten. Marmaris slechts op 20 minuten afstand. (Met de dolmus). Ideaal voor gezinnen met tieners. Ook op sportief gebied van alles te doen. Een vooral enthousiast animatieteam, en vriendelijk personeel. Kortom een bijzonder hotel.

Fam kruijer

Een echte aanrader!!

isabel verplancke
20-8-2010

Dit hotel heeft alle troeven : rustig gelegen (met het busje in 20min. in Marmaris), lekker eten, supervriendelijk personeel, kortom het was een superreis. Er is echte cola, fanta,...en de lokale alcoholische dranken zijn ook best lekker. Iedereen doet daar z'n uiterste best om je op je wenken te bedienen. Met jonge kinderen niet aan te raden, wel met tieners. Informeer je de eerste dag wanneer de gratis lessen zijn (voor windsurfen, boogschieten,...) dan kom je voor geen verrassingen te staan op het moment dat je het wilt doen. Zeker ook eens de hamman en de massage doen (5O€/pp), maar doe dit de eerste dagen. Wij deden het op de voorlaatste dag en ons bruine kleurtje was weggescrubt. De jeepsasari is ook heel leuk, maar de daguitstap naar Dalyan is af te raden. Het draait allemaal om geld en het is heel druk. Waar de caretta schildpadden verblijven, zitten elke dag 15000 mensen op dat strand en 3000 mensen per dag smeren zich in het modderbad met dezelfde modder in, bah.

grandioos ,geweldig

dirkjan,gerda,yorita en roy
9-8-2010

het was een sprookje om daar twee weken te vertoeven. vriendelijk personeel, heerlijk eten, prachtige ligging, professioneel animatieteam,milieubewust,goed voor dieren. ook de zon scheen elke dag,wat heeft een mens nog meer te wensen?? helemaal niets.we missen het nu al.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijna net zo goed als Magic Life Africana...

Carolien
5-8-2010

Vorig jaar in Tunesië geweest (Magic Life Africana in Hammamet) - net ietsje beter, met name het eten. Maar verder erg goed en superaardige mensen. Jammer dat er toch nog een paar kleine kinderen waren... maar toch vooral volwassenen en tieners vanaf een jaar of 16, erg leuk. Veel entertainment door leuke mensen. Ook elke avond van alles te doen. En het is een prachtig complex met heel mooie plekjes.

Het beste wat me ooit is overkomen!

Nikita
21-10-2009

Ik heb er letterlijk de tijd van mijn leven gehad!!! Het is gewoon te mooi voor woorden! Eten was super! Enorm veel variatie. Animatie was de max! Personeel super vriendelijk! Veel vrienden gemaakt! Ik wil direct terug!Ik heb geen enkel negatief punt op te merken...

Gereisd Anders in Wed Oct 21 2009 13:54:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.