9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

Zeker nooit meer

joke
30-9-2015

De kamer(tjes) liggen tegen de heuvels gebouwd, wat wel mooi lijkt, maar zeer vermoeiend is. De kamertjes, het waren inderdaad kamertjes een vijf sterren hotel onwaardig. Ook waren de kamers vuil en onverzorgd. Het eten was redelijk, op een paar uitzonderingen na. De animatie kon er best door, maar de muziek was zo luid dat je elkaar niet kon verstaan. Als verstokte rokers hebben we ons nogmaals gediscrimineerd gevoeld. Welgeteld zeven tafels buiten in het restaurant voor rokers, die dan vaak nog door niet rokers werden bezet. Aan de bar waren drie tafeltjes voor de rokers, een immens grote bar in de buitenlucht!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2015

Prachtig Resort

Hans van Oosten
16-10-2013

We hebben met drie stellen een week vakantie gehad in Marmaris Imperial Voor sommigen van ons al de zesda keer dat we Turkije in het najaar bezoeken. Elke keer weer een ander hotel of resort. Eerst de positieve punten van Marmaris Imperial. De ligging is bijzonder mooi, vlakbij een prachtige haven. Hier geen traditioneel hotel maar vrijstaande huisjes,soort Landal idee.Wat zeker vermeld moet worden is de kwaliteit en de diversiteit van de maaltijden. Werkelijk super. Meestal na een paar dagen verlang je weer naar een echte Hollandse prak, maar hier was daar geen sprake van. De minpuntjes zijn de wegen naar je huisje, deze zijn erg steil, dus zeker niet aan te bevelen als je slecht ter been bent. Je kunt eventueel met een golfkarretje (als die vrij is) naar je huisje worden gebracht. Ook zijn de huisjes erg gehorig. Maar niet al te negatief gaan doen, bediening en andere medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Mooi en rustig hotel

Patrick Hooyberghs
18-9-2013

Over 4 jaar onder de vorige naam Magic Life hier nog op vakantie geweest, prachtig hotel indertijd. Zonde dat onder de naam Marmaris Imperial verschillende punten weggevallen zijn. Mooi en rustig hotel gelegen in een baai van Marmaris. De bungalows zijn tegen een berg opgebouwd en liggen dus in de hoogte, niet aan te raden voor oudere of mensen die niet goed te been zijn. Het eten is er zeer lekker en afwisselend. Zéér mooie baai om in te zwemmen. Het zwembad is nogal aan de kleine kant. Overdag geen animatie enkel s'avonds een live bandje aan de bar. All-in van 10.00-00.00u na middernacht dienen alcoholische dranken extra betaald te worden. Niet alle lokale dranken (zoals Baily's) aanwezig dus alijd extra af te rekenen. Geen discotheek meer... hebben deze gesloten. Gerieflijke kamers met individuele airco doch deze worden niet steeds goed gepoetst (steeds zand op de vloer).

Fijn voor een rustvakantie !! Kamers goed

Gereisd Met vrienden in september 2013

Prachtig gelegen hotel

Erwin Heilbron
17-5-2013

Dit was onze 3e keer dat wij naar Marmaris Imperial zijn gegaan. Het hotel blijft schitterend met een adembenemend uitzicht (met name voor zeezijzicht kamers) Het hotel is speciaal voor koppels en met name voor rustzoekers een geweldig hotel. De avondanimatie stelt niet veel voor en was voor ons slaapverwekkend.

Het eten in het restaurant is van prima kwaliteit maar is ten opzichte van vorige keren minder gevarieerd. Daarnaast moest je vroeg aanwezig zijn want er werd niet genoeg bijgevuld. Ook werden de borden niet tijdig opgeruimd en waren de tafels plakkerig.

Kortom prima hotel maar niet zo goed meer als in de Magic Life periode . De begeleiding van de hostess van touroperator was helaas bedroevend en gaf het gevoel dat dit hotel voor touroperator niet zo belangrijk was.

Gereisd Met vrienden in Wed May 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel voor een top vakantie!

Tom Tebbens
6-11-2012

Dit hotel is super mooi en luxe. Altijd genoeg bedjes om lekker te genieten van de zon en het uitzicht. Bediening en eten is ook super. 'S avonds is er vaak live muziek en er zijn de hele dag door overal activiteiten zodat je je nooit verveeld. Kortom een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

rust in een prachtige natuur,de drukte op 10km

marie
6-10-2011

het nieuwe concept is zeer geslaagd.Ik hou heel veel van kinderen maar op vakantie doe ik het liever rustigaan.Dus enkel volwassenen en singles.Het management staat altijd voor u klaar.Mevrouw Sharon doet alles voor de goede organisatie en heeft de juist leidinggende mensen onder haar.IK ben nu al 24 keer naar Turkije geweest maar hier heb ik mij stek gevonden.Belgen en Nederlanders boek dit hotel gerust,je zult er blijven komen.

Gereisd Met vrienden in september 2011

heerlijk genieten

bas
28-9-2011

het is in 1 woordt geweldig.aan eten en drinken niets te kort.mooi en schoon park. het gaat meer om het oudere publiek er zijn geen kinderen dat maakt het heel rustig s avond rong 22.00 uur loopt het leeg richting de kamers.maar dan kun je de dolmus nemen naar marmaris zelf 3 lira pp.betaal met liras mensen pin ze op de luchthaven dat kan 25% per betaling opleveren ook op het park.echt deze boeken als je van genieten houdt.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

droomresort,geweldig

dirkjan,gerda,yorita en roy
2-8-2011

wat een geweldige vakantie was het weer. het is net zo goed als bij magic life.niets op aan te merken. De animatie is minder,een beetje saaivonden wij. Het hoort wel bij het concept van marmaris imperial.De zon scheen elke dag en dat was genieten. We raden iedereen aan om naar dit hotel te gaan,behalve met hele kleine kinderen. voor ons een sprookjes resort!

Fam. Veenhof

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

topper ondanks overname

Mary
5-6-2011

Alles perfect,rustig,prachtig gelegen,zeer net,vriendelijk personeel,soft animatie.Flesjes water en broodjes dag en nacht gratis te bekomen.We gaan terug 22 september voor 11 dagen.Belgen en Nederlanders:boeken,boeken,boeken........

Gereisd Met vrienden in Thu May 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

er moet veel gebeuren om 5 sterren te behouden

Victoria Roos
31-5-2011

De magie van Magic Life is er niet meer. Na de overname door een Brits bedrijf zijn alle personeelsleden op enkele management leden na ontslagen. Het gehele concept is verdwenen. Het sportaanbod is heel klein en gaat gewoon vaak niet door. Toen ik vroeg of een bepaalde ingeroosterde workshop over 10 minuten wordt gegeven, kreeg ik een ongemotiveerd antwoord “I don’t think so”. Maar er werd ook niets aan gedaan om mensen erop te attenderen. De enige animatie was er in de avond, een duo dat muziek speelde uit de jaren 50, 60 en 70 en als het erg wild werd ook uit de jaren 80. Voor 90 % waren er Engelse bejaarden die in de avond in cocktail outfit de jive dansen. Bijna geen Nederlanders of andere nationaliteiten. Ook de sociale activiteiten voor alleenreizenden waren er niet meer. Het eten was wel goed, maar de buffetten waren zeker geen 5 sterren waard. Het personeel maakt wel grapjes, maar is ongeschoold. De een kreeg wel drankjes, de ander moe

Gereisd Met vrienden in januari 2011

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.