9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

2008

Super hotel voor sportieve mensen en rust vakantie

Valérie, Fabrice en Ares 6maand
11-10-2008

Wij zijn van 25/09/08 tot 05/10/08 naar magic life marmaris geweest, 2 volwassenen en baby van 6maand.

Pluspunten: *ideaal voor sportieve mensen, heel wat te doen van animatie, watersporten, tennis, fietsen... *zeer goede organisatie van het hotel en heel vriendelijk personeel. *eten heel lekker en veel variatie, elke avond ander thema, a la carte restaurant bij watersport zeker een aanrader!! *rustige omgeving, veel groen *geen russen in hotel aanwezig, wel gemanierde duitsers *personeel was zeer kindvriendelijk

minpunten: *geen kinderbedje aanwezig, enkel éénpers bed met leuningen aan ( heel onveilig ) *veel wespen, waarschijnlijk normaal voor eind sept *enkel douche aanwezig, niet makkelijk met baby van 6maand (zwembootje gekocht om baby badje te geven) *heel veel trappen raad je aan om kamers in nr 100 of 200 aan te vragen *ver van stadje verwijderd, bootje van hotel vaart maar 3x/ dag uit, dolmus komt om het half uur

leuke vakantie gehad maar we gaan nt terug

Gereisd Familie in september 2008

prachtig gelegen kindvriendelijk hotel

Joyce
7-9-2008

Wij (man, vrouw 1 dochter van 3jr) zijn van 29 aug t/m 5 september 2008 in dit hotel geweest. Het was een prachtige vakantie. De service is perfect, de ligging prachtig. Voor kinderen is er heel veel te doen, het animatieteam is erg actief. Er is een mooi zandstrand maar ook een betonnen strand. Veel shows 's avonds, vooral het Chinese circus is de moeite waard en de geweldige reggae band. Het eten is prima, elke dag is er een ander thema. De kamer was goed en schoon, een beetje klein. Probeer een kamer in de 100, 200 of 300 nummers te krijgen, want dat is dichter bij het restaurant en het strand. Je moet wel veel klimmen, want het hotel ligt op een heuvel. Minpuntje: veel wespen waardoor buiten eten haast onmogelijk is. NB: de Mungo Club voor kinderen gaat in 2009 verdwijnen hoorden we, erg erg jammer.

Gereisd Familie in september 2008

Goede shows, variatie, mooi hotel.

Moniek
30-8-2008

Ik ben 2 weken naar ML Marmaris geweest. Pluspunten zijn de goede shows, de heerlijke nagerechten, en het feit dat er voor jong en oud veel te doen is. Minpunten zijn de enge beesten, zoals de vele wespen, vliegende mieren en krekels. Ook was het een hele klim als je naar de bovenste kamers wilde lopen.

Een echte aanrader is om 's avonds met de boot naar Marmaris te gaan. Dat kost 5 euro (voor heen en terug) en de boottocht duurt een kwartier.

Ik ben in meerdere ML-hotels geweest. Dit vond ik niet de beste, maar toch is dit hotel zeker voor iedereen een bezoekje waard!

MEGA TOP vakantie

Dirk en Sabine (dochter Elena van 4 jaar)
17-8-2008

Net terug uit Magic Life hotel. Hotel zeer goed gelegen, zeer mooie groene omgeving waar je tot rust van komen. 2 zwembaden, waarvan 1 rustige (relay pool) en het hoofdzwembad waar ook activiteiten gebeuren. Personeel is TOP, de obers zijn voortreffelijk en zeer kindvriendelijk. Probeer wat turkse woorden te leren en ze zullen u ook bedienen als één van hun. Het enige minpuntje was voor ons het animatieteam tijdens de dag, s'avonds waren de voorstellingen fenomenaal met het chinees circus als beste voorstelling. Ook daar waren de dans voorstellingen van het animatieteam (de 6 dansers) zeer goed. Geen last van russen (ook al zaten er wel tamelijk véél), maar met eten in overvloed (dag en nacht) kan je gewoonweg geen problemen hebben met niemand in dit paradijs. Al de andere positieve indrukken dan 2008 van anderen zijn dus ook allemaal meer dan de waarheid.

Gereisd Familie in augustus 2008

prachtige locatie met veel luxe en entertainment

Chantal Jeurissen-Lamour
14-8-2008

Pas terug van een heerlijke vakantie in ML Marmaris met 3 kdn. van 3, 13 en 14 jr. Eten: te veel om op te noemen. Omgeving en begroeiing is prachtig; heel romantisch, te mooi om op foto vast te kunnen leggen. Minpuntjes: huisje is wat klein, vooral de badkamer (alleen douche, maar alles functioneert wel prima, ook goede matrassen). Geen mug gezien, wel veel wespen en andere insecten, maar dat hoort natuurlijk in zo'n mooie groene omgeving. Kinderbad ligt afgelegen bij het strand. Je kunt er niet met je ligstoel gaan liggen. Neem vooral eigen strandlakens mee want die zijn veel te kort en iedereen krijgt er maar 1!! Service: prima Bezoekje aan Marmaris met de taxiboot is zeker de moeite waard. Tip: ben vriendelijk tegen personeel/ verkopers; probeer af te dingen tot ong. de helft van de prijs maar maak er een spelletje van. Het gaat de mensen daar om een leuk gesprek en wat plezier.

Super!

Liesbeth
12-8-2008

Wij zijn net terug gekomen van 10 heerlijke dagen in magic life marmaris. Zag er prachtig uit, denk onlangs gemoderniseerd; ligbedden, terras meubels en restaurant meubels zeer mooi en sfeervol. Wij hadden een familiekamer, 2 kamers en 2 badkamers en zag er ook erg verzorgd uit!Hoorde dat ze onlangs alle badkamers vernieuwd hebben. Het eten was veel en gevarieerd! En de koffie verkeerd en cappuchino waren heerlijk!! Het personeel was zeer vriendelijk!! Kortom, wij (ook mijn zus en gezin) vinden deze magic life een echte aanrader!! Wij waren twee jaar geleden in magic life Africana in Tunesie, dat was al zeer goed bevallen, vandaar dit keer weer een magic life, maar deze leek wat rustiger, minder gericht op kleine kinderen, maar wel een mini-club.

Gereisd Familie in Tue Aug 12 2008 13:12:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader voor een ontspannen vakantie.

Denise
11-8-2008

We zijn net terug en hebben genoten. Het is een allround hotel met hele goede voorzieningen, heerlijk en gevarieerd eten en professionele animatie. Het personeel is zeer (kind)vriendelijk. De ligging is top, prachtig uitzicht op de baai, rustig en beschut in de bossen. Onze kamer was wat gedateerd, maar niet storend. Het hotel is zeker niet goedkoop, maar ze maken het wel waar.

Prima watersportmogelijkheden!

Tony Moreels
5-8-2008

Zeer mooie en nette club, in een groene omgeving, met goede watersportmogelijkheden. Meer dan voldoende surfplanken, zetels op het strand en aan de zwembaden: kortom, geen gedoe om een strandstoel te bemachtigen. Wie wil waterskiën of op de banaan zitten, moet niet lang aanschuiven, wat echt wel een groot pluspunt is.

Gereisd Familie in juli 2008
2007

Voor de 3de keer M

Caroline
26-8-2007

Voor de 3de keer M.L. Marmaris en het was weer SUPER. Heb al verschillende M.L. in Turkije gedaan, maar de deze is echt de beste. Het eten is gewoon te lekker. Een enorme variatie: s'morgens wafels, pannekoeken, spiegelei, ommeletten, verse vruchtensappen en nog veel meer. S'avonds steeds een ander thema voor het eten. Het domein word heel de dag netjes gehouden. Alles is zeer goed geregeld, geen lange wachtrijen voor drinken en na enkele dagen staat je drinken al te wachten op je als ze je nog maar zien komen. Het annimatieteam was dit jaar ook weer super met nog steeds Ayse. Wij gaan normaal nooit terug naar het zelfde hotel maar volgend jaar voor de 4de keer Magic life Marmaris........................................

Gereisd Familie in augustus 2007

Een prachtige club, in een schitterende omgeving

Harry,Bianca,Marielle,en Mitchel
6-8-2007

Een prachtige club, in een schitterende omgeving.Leuk en actief animatieteam voor jong en oud,zeker ook voor tieners.Het eten was geweldig,zeer gevarieerd, met elke dag een ander thema.Gezellig zwembad, met heerlijke muziek,alleen te weinig ligbedden daar.Op het strand en boulevard is het rustiger en wel voldoende bedden.Watersport is allemaal zeer goed geregeld,en als je van watersport houdt is deze magic life zeker aan te raden Minpunt voor deze club vond ik wel de kamers, die van ons was sterk verouderd.Maar in zijn geheel is het toppie en voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in Mon Aug 06 2007 22:38:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.