9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

94 reviews over Hotel Marmaris Imperial in het Nederlands

Heerlijk!

Bridget
2-5-2016

Het complex ligt op een heuvel, ben je wat slecht ter been, boek een laag gelegen bungalow of maak gebruik van de service om met een golfkarretje naar je bungalow gebracht te worden. Het uitzicht is prachtig, park is mooi aangelegd en goed onderhouden. Bungalow wordt netjes schoongehouden, prima airco en bedden, een ruim balkon. Eten is heerlijk, ruime keuze en variatie genoeg. Personeel is uiterst vriendelijk en beleefd, ze doen erg hun best. Al met al is het heerlijk relaxen en genieten. Het complex is voor 16 jaar en ouder, dus geen kleine kinderen, dat vonden wij heel prettig (niets tegen kinderen hoor, we hebben ze zelf ook) Stad is per boot of busje goed te bereiken, park ligt wel wat afgelegen, maar ook lekker rustig. Wij zijn 7 nachten geweest, volgende keer wat langer..... Wij komen terug!

Gereisd Met partner in september 2015

Prachtig!

Sel
7-4-2015

Het ligging was niet zo ver van de stad. Toen we bij de hotel aankwamen, was het oogverblindend. Het zee, groen, het uitzicht en het ligging waren kortom prachtig! Het is net een eilandje waar je van alles kan doen. Het eten was super lekker, je had meerdere keuzes. Obers waren super vriendelijk, ze werkten zo hard om je tevreden te stellen. Dit fantastisch plek is meer voor mensen om hun rust te kunnen vinden, en jongeren boven 16 jaar.

Gereisd Anders in september 2012

heel mooi ligging

de maere christiane
14-8-2014

een heel mooi verlof gehad maar wel wat opmerkingen over hotel marmaris imperial zeker geen 5 sterren waard we waren eens smorgens vroeg weg zodus gans de dag moesten we daar niet eten ,we vroegen voor een lunchpakket geen probleem maar moesten dat wel betalen,dat hebben we nog nooit meegemaakt,ook de handdoeken voor aan het strand of zwembad gans de 10 dagen de zelfde en zo zijn er nog veel opmerkingen de omgeving is wel heel prachtig,we zijn niet moeilijk maar je betaald wel voor 5 sterren.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Prachtig uitzicht, goed hotel maar geen 5*

E Schroeten
29-6-2014

Prachtig uitzicht, zalig om er buiten te eten. Mooie omgeving, de kamers hebben een opfrissing nodig. De kamer rook de eerste dagen duf, we hebben ze zelf maar goed verlucht. Lekker eten alhoewel we 's morgens spek/bacon misten bij het ontbijt en gekookte ham bij de charcuterie wat altijd aanwezig was in de vele hotels waar de voorbije jaren verbleven. Vele mensen van de service hadden een erg matige kennis van Engels wel waren ze allemaal vriendelijk. Op woensdag kwamen ze niet poetsen of handdoeken vervangen wat volgens ons niet kan voor een 5* hotel. Environmental day noemen ze het, volgens ons gaat het hier enkel om een grote kostenbesparing. Je kan wel vragen om te komen poetsen, dit hadden we gedaan maar 's' avonds merkten we dat er niet gepoetst was en we nog natte handdoeken hadden. We hebben toen direct naar de receptie gebeld en om droge handdoeken gevraagd. Die hebben ze ons dan wel binnen de 10 minuten gebracht. Onze kamer werd de andere dagen wel telkens goed gepoetst.

Gereisd Met partner in juni 2014

Tegenvaller

Ton
23-5-2014

Van al de hotels die we hebben gehad in Turkije was dit de minste! Al die trappen en steile hellingen lijken leuk, maar gaan snel tegenstaan, maar geod, we wisten dat er hoogteverschil was.De service en vriendelijkheid van het personeel was ok, wat minder was, was de kamer ( klein en heel sober, kleine badkamer en gehorig. Nauwelijks privacy) Werd op woensdag niet schoongemaakt en ook geen verse handdoeken( onder het mom van milieu!!! was gewoon kostenbesparing) Eten was niet bijzonder, heb al veel beter meegemaakt. De late night snack was afgeschaft, zei men. Nergens was een behoorlijke snack of ijs te krijgen. Geen fatsoenlijke cocktails aan de poolbars( wat daar voor doorging dan) Ook geen welkomstdrankje of warme hap toen we laat arriveerden, wespen op de drinkautomaten, katten die op tafel sprongen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Heb voor minder geld al veel beter meegemaakt in Turkije. Marmaris Imperial: voor mij nooit meer!!!

Gereisd Met partner in mei 2014

Couples resort

Bakker
28-9-2013

Hotel Marmaris Imperial is een mooi accommodatie op een rustige, enigszins afgelegen locatie, die goed bereikbaar is met de minibus, taxi en watertaxi. Kamers verdeeld over verschillende bungalows, bereikbaar via trappen. Eten goed en gevarieerd. Animatie vooral gericht op Engelse gasten. Zwemmen en zonnen bij zwembad, op de pier of aan het strand (voldoende bedden van goede kwaliteit). Bezetting grotendeels door Engelsen en Russen, geen overlast in welke vorm dan ook. Opmerkelijk: service van sommige personeelsleden afhankelijk van tips.

Gereisd Met partner in september 2013

Fantastisch gelegen met een prima service.

W. Buiskool
26-5-2013

Even een weekje helemaal tot je zelf komen. Dan moet je hier heen. Neem de Engelsen en een paar Russen op de koop toe. Heerlijk eten, mooie kamer. Misschien een paar trappen lopen. Goed voor de conditie.

Gereisd Met partner in Sat May 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gelegen Hotel.

Jacques & Monique
20-5-2013

Dit is een prima hotel, maar de huidige waardering van 9,4 is overdreven. De waardering komt nog voort uit de tijd van de vorige eigenaar (2011), toen het hotel nog de naam Magic Life droeg. De ligging is echt heel mooi . Het concept (geen kinderen) is ook niet verkeerd. De animatie (muziek) is volledig op engelsen gericht en slaapverwekkend. In de periode dat wij er waren was de bezetting ongeveer 70 % engelsen , 20% russen en de laatste 10% belgen, nederlanders en mensen uit scandinavische landen. Het eten was goed maar werd (zeker voor 5 sterren) onvoldoende aangevuld. De kamers waren goed en werden ook goed schoon gehouden. De touroperator heeft niets van zich laten horen, er is geen informatiebord, bij aankomst geen informatie bij het vliegveld en geen hostes gezien. Op de laatste avond moest ik zelf informeren hoe de terugreis was geregeld. Hoe mooi de ligging van dit hotel ook is, ga ik de touroperator toch adviseren om dit hotel uit het programma te schrappen.

Gereisd Met partner in mei 2013

Mooi hotel , mooie natuur

Roelant Manuel
27-9-2012

Is een bijzonder hotel qua ligging , spijtig dat er een paar min puntjes zijn qua hygiene

Gereisd Met partner in september 2012

Een geweldige tijd

Marleen en Katrien
6-10-2011

Mijn mama en ik zijn nu een week teug van Marmaris Imperial en we blijven herinneringen ophalen aan onze zalige tijd daar. Het was geweldig! De locatie is adembenemend: midden in de natuur, tussen de bomen en de bloemen en met overal spectaculaire zichten op de zee en de bergen. Ja, er zijn veel trappen en hellingen maar dat is juist de charme van het domein. Geen grote blokken maar her en der verspreid over de heuvel bungalows en kleine gebouwtjes. Het hele domein werd trouwens prima onderhouden en schoon gemaakt!

Het eten was zeer lekker, gevarieerd en altijd warm en vers. De bediening in het hoofdrestuarant en de bars werkte hard en altijd met de glimlach. We werden echt in de watten gelegd! Er hing een zeer warme en gemoedelijke sfeer over het domein. We maken alvast plannen om volgend jaar in september terug te gaan! Hopelijk zijn de Belgen dan ook weer van de partij!

Gereisd Met partner in september 2011

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Imperial in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.