Hotel Marmaris Imperial

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

159 reviews over Hotel Marmaris Imperial

• 9Bridget02-05-2016

Heerlijk!

Het complex ligt op een heuvel, ben je wat slecht ter been, boek een laag gelegen bungalow of maak gebruik van de service om met een golfkarretje naar je bungalow gebracht te worden. Het uitzicht is prachtig, park is mooi aangelegd en goed onderhouden. Bungalow wordt netjes schoongehouden, prima airco en bedden, een ruim balkon. Eten is heerlijk, ruime keuze en variatie genoeg. Personeel is uiterst vriendelijk en beleefd, ze doen erg hun best. Al met al is het heerlijk relaxen en genieten. Het complex is voor 16 jaar en ouder, dus geen kleine kinderen, dat vonden wij heel prettig (niets tegen kinderen hoor, we hebben ze zelf ook) Stad is per boot of busje goed te bereiken, park ligt wel wat afgelegen, maar ook lekker rustig. Wij zijn 7 nachten geweest, volgende keer wat langer..... Wij komen terug!

• 7de maere christiane14-08-2014

heel mooi ligging

een heel mooi verlof gehad maar wel wat opmerkingen over hotel marmaris imperial zeker geen 5 sterren waard we waren eens smorgens vroeg weg zodus gans de dag moesten we daar niet eten ,we vroegen voor een lunchpakket geen probleem maar moesten dat wel betalen,dat hebben we nog nooit meegemaakt,ook de handdoeken voor aan het strand of zwembad gans de 10 dagen de zelfde en zo zijn er nog veel opmerkingen de omgeving is wel heel prachtig,we zijn niet moeilijk maar je betaald wel voor 5 sterren.

• 8E Schroeten29-06-2014

Prachtig uitzicht, goed hotel maar geen 5*

Prachtig uitzicht, zalig om er buiten te eten. Mooie omgeving, de kamers hebben een opfrissing nodig. De kamer rook de eerste dagen duf, we hebben ze zelf maar goed verlucht. Lekker eten alhoewel we 's morgens spek/bacon misten bij het ontbijt en gekookte ham bij de charcuterie wat altijd aanwezig was in de vele hotels waar de voorbije jaren verbleven. Vele mensen van de service hadden een erg matige kennis van Engels wel waren ze allemaal vriendelijk. Op woensdag kwamen ze niet poetsen of handdoeken vervangen wat volgens ons niet kan voor een 5* hotel. Environmental day noemen ze het, volgens ons gaat het hier enkel om een grote kostenbesparing. Je kan wel vragen om te komen poetsen, dit hadden we gedaan maar 's' avonds merkten we dat er niet gepoetst was en we nog natte handdoeken hadden. We hebben toen direct naar de receptie gebeld en om droge handdoeken gevraagd. Die hebben ze ons dan wel binnen de 10 minuten gebracht. Onze kamer werd de andere dagen wel telkens goed gepoetst.

• 6Ton23-05-2014

Tegenvaller

Van al de hotels die we hebben gehad in Turkije was dit de minste! Al die trappen en steile hellingen lijken leuk, maar gaan snel tegenstaan, maar geod, we wisten dat er hoogteverschil was.De service en vriendelijkheid van het personeel was ok, wat minder was, was de kamer ( klein en heel sober, kleine badkamer en gehorig. Nauwelijks privacy) Werd op woensdag niet schoongemaakt en ook geen verse handdoeken( onder het mom van milieu!!! was gewoon kostenbesparing) Eten was niet bijzonder, heb al veel beter meegemaakt. De late night snack was afgeschaft, zei men. Nergens was een behoorlijke snack of ijs te krijgen. Geen fatsoenlijke cocktails aan de poolbars( wat daar voor doorging dan) Ook geen welkomstdrankje of warme hap toen we laat arriveerden, wespen op de drinkautomaten, katten die op tafel sprongen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Heb voor minder geld al veel beter meegemaakt in Turkije. Marmaris Imperial: voor mij nooit meer!!!

• 9Bakker28-09-2013

Couples resort

Hotel Marmaris Imperial is een mooi accommodatie op een rustige, enigszins afgelegen locatie, die goed bereikbaar is met de minibus, taxi en watertaxi. Kamers verdeeld over verschillende bungalows, bereikbaar via trappen. Eten goed en gevarieerd. Animatie vooral gericht op Engelse gasten. Zwemmen en zonnen bij zwembad, op de pier of aan het strand (voldoende bedden van goede kwaliteit). Bezetting grotendeels door Engelsen en Russen, geen overlast in welke vorm dan ook. Opmerkelijk: service van sommige personeelsleden afhankelijk van tips.

• 8W. Buiskool26-05-2013

Fantastisch gelegen met een prima service.

Even een weekje helemaal tot je zelf komen. Dan moet je hier heen. Neem de Engelsen en een paar Russen op de koop toe. Heerlijk eten, mooie kamer. Misschien een paar trappen lopen. Goed voor de conditie.

• 7Jacques & Monique20-05-2013

Prachtig gelegen Hotel.

Dit is een prima hotel, maar de huidige waardering van 9,4 is overdreven. De waardering komt nog voort uit de tijd van de vorige eigenaar (2011), toen het hotel nog de naam Magic Life droeg. De ligging is echt heel mooi . Het concept (geen kinderen) is ook niet verkeerd. De animatie (muziek) is volledig op engelsen gericht en slaapverwekkend. In de periode dat wij er waren was de bezetting ongeveer 70 % engelsen , 20% russen en de laatste 10% belgen, nederlanders en mensen uit scandinavische landen. Het eten was goed maar werd (zeker voor 5 sterren) onvoldoende aangevuld. De kamers waren goed en werden ook goed schoon gehouden. De touroperator heeft niets van zich laten horen, er is geen informatiebord, bij aankomst geen informatie bij het vliegveld en geen hostes gezien. Op de laatste avond moest ik zelf informeren hoe de terugreis was geregeld. Hoe mooi de ligging van dit hotel ook is, ga ik de touroperator toch adviseren om dit hotel uit het programma te schrappen.

• 10Tom Tebbens06-11-2012

Super hotel voor een top vakantie!

Dit hotel is super mooi en luxe. Altijd genoeg bedjes om lekker te genieten van de zon en het uitzicht. Bediening en eten is ook super. 'S avonds is er vaak live muziek en er zijn de hele dag door overal activiteiten zodat je je nooit verveeld. Kortom een aanrader!

Met oudere kinderen

• 8Roelant Manuel27-09-2012

Mooi hotel , mooie natuur

Is een bijzonder hotel qua ligging , spijtig dat er een paar min puntjes zijn qua hygiene

• 10Marleen en Katrien06-10-2011

Een geweldige tijd

Mijn mama en ik zijn nu een week teug van Marmaris Imperial en we blijven herinneringen ophalen aan onze zalige tijd daar. Het was geweldig! De locatie is adembenemend: midden in de natuur, tussen de bomen en de bloemen en met overal spectaculaire zichten op de zee en de bergen. Ja, er zijn veel trappen en hellingen maar dat is juist de charme van het domein. Geen grote blokken maar her en der verspreid over de heuvel bungalows en kleine gebouwtjes. Het hele domein werd trouwens prima onderhouden en schoon gemaakt!

Het eten was zeer lekker, gevarieerd en altijd warm en vers. De bediening in het hoofdrestuarant en de bars werkte hard en altijd met de glimlach. We werden echt in de watten gelegd! Er hing een zeer warme en gemoedelijke sfeer over het domein. We maken alvast plannen om volgend jaar in september terug te gaan! Hopelijk zijn de Belgen dan ook weer van de partij!

5 tips over Hotel Marmaris Imperial

• Bakker, 28-09-2013

Huur een Cabana voor € 25,00 of € 48,00 op de pier voor een dagje luxe. Vanaf deze locatie is het mogelijk een zeiltocht te doen, watersporter te beleven en een dagje naar de markt in Icmeler.

• W. Buiskool, 26-05-2013

Dagje Marmaris en een boottocht naar Rodos. Een aanrader.

• Erwin Heilbron, 17-05-2013

Probeer een kamer met zeezijzicht te boeken.

13 vragen over Hotel Marmaris Imperial

• M, 12-01-2014

Kamer

Ik lees dat de kamers erg gehorig zijn, zijn er nog verschillen in kamer? En welke is aan te raden?

Ik hoop dat iemand een tip kan geven.

Sel, 08-04-2015

U moet een kamer die een uitzicht aan Marmaris Marina heeft, kiezen. Maar u moet een geluk hebben.

• Kitty, 09-01-2014

Omgeveving

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat er in de omgeving te doen is? Zijn er dorpjes/winkeltjes op loop afstand? Wat voor excursie`s worden er aangeboden?

Kan je fietsen gratis huren?

Welke kamer ligt rustig afgelegen en heeft een mooi uitzicht?

Ik hoor graag,

Kitty

• Loes, 16-12-2013

naar centrum

Wat is de makkelijkste manier op het centrum van marmaris te bereiken?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV