Hotel Marmaris Imperial

9,3

13 reacties Hotel Marmaris Imperial

Kamer

M, 12-1-2014

Ik lees dat de kamers erg gehorig zijn, zijn er nog verschillen in kamer? En welke is aan te raden?

Ik hoop dat iemand een tip kan geven.

Omgeveving

Kitty, 9-1-2014

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat er in de omgeving te doen is?

Zijn er dorpjes/winkeltjes op loop afstand?

Wat voor excursie`s worden er aangeboden?

Kan je fietsen gratis huren?

Welke kamer ligt rustig afgelegen en heeft een mooi uitzicht?

Ik hoor graag,

Kitty

naar centrum

Loes, 16-12-2013
Wat is de makkelijkste manier op het centrum van marmaris te bereiken?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Imperial voor je op een rij gezet:

wie weet

jolanda_ben_1, 6-11-2013
hoelang is de reis tijd naar marmaris en iclemer

welkom

*** , 9-9-2013
wy verwelkomen de gasten uit den haag hartelyk en een prettig verblyf in hotel marmaris imperial

busreis

hennie, 21-5-2013
ik wilde graag weten hoe lang de busreis is vanaf t vliegveld naar hotel
1 reactie

wie weet waar dit te boeken??

Anita, 9-6-2012
Ik ben op zoek naar een vakantie naar dit hotel maar geen idee waar ik dit kan boeken al verschillende sites bekeken maar er blijkt op geen enkele datum een kamer beschikbaar te zijn..

welke reisaanbieders...

bas, 3-12-2011

Hoi,

weet iemand waar je een reis naar dit hotel kunt boeken? Ik kom er niet achter. ook de reisaanbieders die hier bij Zoover staan aangegeven lijken toch geen vakantie aan te bieden naar dit hotel.

Mvg

Bas

taxi

josiane, 26-11-2011

Wie weet hoeveel een taxi kost van de vlieghaven naar hotel marmaris imperial?

Dank U.

verschil?

Marjoleine, 24-9-2011
Is er iemand die hier al was geweest toen het nog Magic Life was en dit jaar? erg benieuwd naar het verschil, zo het er al zou zijn...